
Το λιμάνι της Νέας Ορλεάνης (Port NOLA) και η CLEANCOR Energy Solutions LLC (CLEANCOR), θυγατρική της SEACOR Holdings (SEACOR), υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας (MoU) στις 17 Αυγούστου 2021, βάσει του οποίου αναμένεται να συνεργαστούν όσον αφορά την εξεύρεση τρόπων παροχής υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) για τον ανεφοδιασμό των πλοίων που βρίσκονται εντός της δικαιοδοσίας του Port NOLA. Απώτερος στόχος του εν λόγω εγχειρήματος είναι η μείωση των περιβαλλοντικών εκπομπών.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο επίτευξης του ανωτέρω στόχου, το λιμάνι της Νέας Ορλεάνης θα παρέχει στην CLEANCOR τα απαραίτητα δεδομένα, την τεχνογνωσία που διαθέτει στο κομμάτι των logistics, επαφές με πελάτες καθώς και υποστήριξη στο κομμάτι της προώθησης του όλου εγχειρήματος. Αντίστοιχα, η CLEANCOR θα αναλάβει την εκπαίδευση των λιμενικών χρηστών και των τοπικών ενδιαφερόμενων μερών αναφορικά με τα περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη του ανεφοδιασμού με LNG. Επιπροσθέτως, σε συνεργασία με το λιμάνι της Νέας Ορλεάνης, η CLEANCOR θα αναπτύξει μια σειρά προτάσεων για την ανάπτυξη υποδομών, οι οποίες εντάσσονται στον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό του λιμένα. Μεταξύ αυτών θα συγκαταλέγονται και προτάσεις για την ανάπτυξη των απαιτούμενων υποδομών παροχής LNG, βάσει της εκτιμώμενης μελλοντικής ζήτησης στον λιμένα.
Σε αυτό το πλαίσιο, τόσο η CLEANCOR όσο και το λιμάνι της Νέας Ορλεάνης θα εντοπίσουν, θα προσελκύσουν και θα εξυπηρετήσουν πελάτες που χρησιμοποιούν καύσιμα LNG, ενώ από κοινού θα παρέχουν χρηματοδοτικά κίνητρα σε όσους στραφούν στο νέο πράσινο καύσιμο και συνεργαστούν για την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις υποδομές που είναι απαραίτητες για την υποστήριξη του ανεφοδιασμού με LNG.
Φωτό: David J. Phillip/ Pool/ AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ