
Η Meyer Werft και η Ocean Residents Development Ltd (ORD) ήρθαν σε συμφωνία για τη ναυπήγηση ενός νέου πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου. Η παραγγελία αυτή συνιστά μόλις τη δεύτερη παραγγελία για ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιου από την αρχή της πανδημίας και αποτελεί το δίχως άλλο μια σπουδαία επιτυχία για την Meyer Werft η οποία θα προσπαθήσει να αυξήσει τη δραστηριότητα του ναυπηγείου της στο Papenberg της Γερμανίας. Στο επόμενο διάστημα αναμένεται να συμφωνηθούν και οι όροι χρηματοδότησης του συνολικού έργου.
Χαρακτηριστικές για το έργο, είναι οι δηλώσεις του Kristian Stensby, Chairman και CEO της ORD: «Είμαστε τυχεροί που έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με τη Meyer Werft, μια εταιρεία που έχει διατηρήσει τη ναυπηγική της παράδοση για 226 χρόνια – δηλαδή επτά γενιές – και που είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή καινοτόμων και πολυσύνθετων επιβατικών πλοίων με εξαιρετική φήμη για την ποιότητα, την ακρίβεια και την έγκαιρη παράδοση τους».
Το νέο πλοίο θα ονομαστεί «Njord» και θα περιλαμβάνει 117 καμπίνες-διαμερίσματα τα οποία θα είναι προς πώληση προς κάθε ενδιαφερόμενο. Η κατασκευή του «Njord» αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025 και σύμφωνα με την ανακοίνωση της ναυπηγικής εταιρείας θα έχει χωρητικότητα 84.800 τόνους γκρος, θα φτάνει τα 289,30 μ. σε μήκος και τα 33,50 μ. σε πλάτος ενώ θα μπορεί να φιλοξενήσει περίπου 1.000 άτομα (πλήρωμα και επιβάτες).
Η σχεδίαση του νέου κρουαζιερόπλοιου θα το καταστήσει ένα από τα πιο προηγμένα επιβατηγά πλοία που θα έχουν ναυπηγηθεί. Θα διαθέτει κινητήρες διπλού καυσίμου, με δυνατότητα χρήσης LNG ή MGO ως προωθητικό καύσιμο. Ταυτόχρονα, τόσο οι μηχανές όσο και οι δεξαμενές καυσίμων θα είναι σχεδιασμένες ώστε να επιδέχονται εύκολα μετασκευή που θα τους επιτρέψει τη μελλοντική χρήση καυσίμων όπως είναι η αμμωνία. Τέλος το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα μπαταριών, το οποίο σε συνδυασμό με τις μηχανές θα επιτρέπει στο «Njord» να φτάνει τελική ταχύτητα 21 κόμβων.
Φωτό: Meyer Werft
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ