
H συνεχής αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού στο Βιετνάμ παραλύει τις εφοδιαστικές αλυσίδες καθώς τίθενται σε εφαρμογή νέα περιοριστικά μέτρα.
Στο πλαίσιο αυτό πολλές εταιρείες του λιανικού εμπορίου έρχονται αντιμέτωπες με σοβαρές ελλείψεις στη χώρα της νοτιοανατολικής Ασίας καθώς ουσιαστικά τα πλοία δεν προσεγγίζουν τα λιμάνια του Βιετνάμ. Την ίδια ώρα, τα γνωστά προβλήματα στα λιμάνια όπως η έλλειψη αποθηκευτικού χώρου και άδειων εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζουν να υφίστανται.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Νike η οποία, σύμφωνα με έκθεση της S&P Global Market Intelligence, είναι πολύ πιθανό το προσεχές διάστημα να ξεμείνει από αποθέματα αθλητικών παπουτσιών που κατασκευάζονται στο Βιετνάμ. Είναι χαρακτηριστικό ότι δύο προμηθευτές της Νike στο Βιετνάμ οι Chang Shin Vietnam Co. και Pou Chen Corp. έχουν αναστείλει την παραγωγή τους εν μέσω ραγδαίας εξάπλωση της πανδημίας.
Σύμφωνα με ανάλυση της S&P Global Market Intelligence, το Βιετνάμ ήταν υπεύθυνο για το 49% των αμερικανικών διά θαλάσσης εισαγωγών προϊόντων της Nike το β’ τρίμηνο του 2021.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της Nike σημειώνει στο CNBC ότι η ασφάλεια και η υγεία των εργαζομένων της εταιρείας και των προμηθευτών της αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα.
Μάλιστα ερωτηματικό παραμένει το πως θα εξελιχθεί η κατάσταση καθώς αναμένεται αύξηση των παραγγελιών λιανικής ενώ πλησιάζει το άνοιγμα των σχολείων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ