
Η εταιρεία Safe Bulkers ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα στις 28 Ιουλίου του 2021, τόσο για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 όσο και για το πρώτο εξάμηνο του έτους συνολικά.
Ειδικότερα, η οικονομική πορεία της εταιρείας το πρώτο εξάμηνο του έτους είναι ιδιαίτερα θετική, με αύξηση 333,09% των κερδών της για το δεύτερο τρίμηνο ($32,4 εκατ.), σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020 (ζημίες $13,9 εκατ.), και αύξηση 326,05% επί των κερδών της το πρώτο εξάμηνο ($53,8 εκατ.), σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2020 (-$23,8 εκατ.).
Όσον αφορά τον στόλο της εταιρείας, τα περισσότερα πλοία της Safe Bulkers μεταφέρουν άνθρακα, σιτηρά και σιδηρομετάλλευμα. Η εταιρεία αναμένει οκτώ νέα πλοία, κατασκευασμένα στην Ιαπωνία, εκ των οποίων τα πέντε είναι Kamsarmax και τα υπόλοιπα τρία Post Panamax. Σημειώνεται πως δύο αναμένεται να παραδοθούν το 2022, άλλα τέσσερα το 2023 και τα υπόλοιπα δύο το 2024.
Επίσης, η εταιρεία αγόρασε δύο ακόμα Panamax πλοία, ένα τον Μάρτιο και έναν τον Ιούνιο, και έκλεισε συμφωνίες πώλησης τεσσάρων Panamax και δύο Kamsarmax πλοίων το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Τέλος, ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της εταιρείας, εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα, όπως ανέφερε σε δήλωση του.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ