
Η εταιρεία Safe Bulkers ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα στις 28 Ιουλίου του 2021, τόσο για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 όσο και για το πρώτο εξάμηνο του έτους συνολικά.
Ειδικότερα, η οικονομική πορεία της εταιρείας το πρώτο εξάμηνο του έτους είναι ιδιαίτερα θετική, με αύξηση 333,09% των κερδών της για το δεύτερο τρίμηνο ($32,4 εκατ.), σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020 (ζημίες $13,9 εκατ.), και αύξηση 326,05% επί των κερδών της το πρώτο εξάμηνο ($53,8 εκατ.), σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2020 (-$23,8 εκατ.).
Όσον αφορά τον στόλο της εταιρείας, τα περισσότερα πλοία της Safe Bulkers μεταφέρουν άνθρακα, σιτηρά και σιδηρομετάλλευμα. Η εταιρεία αναμένει οκτώ νέα πλοία, κατασκευασμένα στην Ιαπωνία, εκ των οποίων τα πέντε είναι Kamsarmax και τα υπόλοιπα τρία Post Panamax. Σημειώνεται πως δύο αναμένεται να παραδοθούν το 2022, άλλα τέσσερα το 2023 και τα υπόλοιπα δύο το 2024.
Επίσης, η εταιρεία αγόρασε δύο ακόμα Panamax πλοία, ένα τον Μάρτιο και έναν τον Ιούνιο, και έκλεισε συμφωνίες πώλησης τεσσάρων Panamax και δύο Kamsarmax πλοίων το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Τέλος, ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της εταιρείας, εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα, όπως ανέφερε σε δήλωση του.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ