
Η αεροπορική εταιρία United Airlines κατέγραψε οικονομικές απώλειες για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο εξαιτίας της πανδημίας COVID-19, παρά το γεγονός ότι τα έσοδά της τετραπλασιάστηκαν από την περασμένη χρονιά, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις μέσω μιας ισχυρής ανάκαμψης της εσωτερικής ζήτησης.
Τα ταξίδια αναψυχής στις ΗΠΑ σχεδόν ανέκαμψαν στα επίπεδα πριν από την πανδημία, καθώς περισσότεροι άνθρωποι πετούν για τις διακοπές τους ή για να επισκεφτούν φίλους και μέλη της οικογένειάς τους, έπειτα από μία μαζική εκστρατεία εμβολιασμού.
Η United, που έχει την έδρα της στο Σικάγο ανακοίνωσε ότι εντατικοποιεί το πτητικό πρόγραμμά της στο τρίτο τρίμηνο του έτους, εκτιμώντας ότι οι πωλήσεις της για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου θα καταγραφούν σε υψηλότερο επίπεδο από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, δρομολογώντας μία ουσιαστική εξέλιξη για την αναφερόμενη αεροπορική εταιρία.
Σύμφωνα με τη United, οι πωλήσεις της επιχειρηματικής θέσης, αλλά και τα διεθνή ταξίδια με αεροσκάφη ευρείας ατράκτου, τομείς των υπηρεσιών της για τις οποίες είναι πιο εκτεθειμένη στον ανταγωνισμό, ανακάμπτουν ταχύτερα από τις προβλέψεις, ενώ η εταιρία αναμένει ότι η ζήτηση θα έχει αποκατασταθεί πλήρως από το 2023.
Οι προσαρμοσμένες απώλειες καθαρών κερδών για τη United περιορίστηκαν στα 1,26 δισεκατομμύρια δολάρια ή 3,91 δολάρια ανά μετοχή στο τρίμηνο, από 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια ή 9,31 δολάρια ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο. Οι αναλυτές εκτιμούσαν ότι θα υπάρξει απώλεια 3,94 δολαρίων ανά μετοχή (IBES, Refinitiv). Οι οικονομικές απώλειες της εταιρίας καταγράφηκαν στα 434 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Η United ανακοίνωσε ότι αναμένει να είναι κερδοφόρα στο τρίτο και στο τέταρτο τρίμηνο του 2021.
Τα λειτουργικά προσαρμοσμένα έσοδα της εταιρίας στο δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν στα 5,47 δισεκατομμύρια δολάρια από περίπου 1,47 δισεκατομμύρια δολάρια πριν από έναν χρόνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για έσοδα 5,35 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρίες υποβαθμίζουν τις ανησυχίες σχετικά με τις επιπτώσεις από το ενδεχόμενο αναζωπύρωσης της πανδημίας COVID-19, που προκαλούνται από την εξάπλωση του πιο μεταδοτικού παραλλαγμένου στελέχους Δέλτα του κορονοϊού, το οποίο έχει κυριαρχήσει στις ΗΠΑ, αλλά και σε αρκετές άλλες χώρες.
Τα έσοδα δευτέρου τριμήνου της United καταγράφηκαν περίπου στο 50% από τα σχεδόν 10 δισεκατομμύρια έσοδα που είχε το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, πριν η ταξιδιωτική βιομηχανία δεχτεί ισχυρό πλήγμα από την πανδημία. Η τιμή των μετοχών της μειώθηκε κατά 0,5% στα 46,08 δολάρια, αφού ο δείκτης των αμερικανικών αεροπορικών εταιριών κατέγραψε χθες τα μεγαλύτερα ημερήσια κέρδη του από τον περασμένο Νοέμβριο.
Καθώς η ζήτηση επιστρέφει, οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες επωφελήθηκαν από ένα πακέτο ομοσπονδιακής οικονομικής βοήθειας 54 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αντιμετώπιση των οικονομικών συνεπειών από την COVID-19 για την υποστήριξη της μισθοδοσίας των εργαζομένων, έχουν δραστηριοποιηθεί για την ταχεία αποκατάσταση των δραστηριοτήτων τους.
Η United ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα τη μεγαλύτερη παραγγελία αεροσκαφών που έχει καταχωρίσει στην ιστορία της, αναφορικά με την προμήθεια 270 επιβατικών αεροπλάνων, σε μία προσπάθεια ενίσχυσης της εσωτερικής ταξιδιωτικής ζήτησης κατά περίπου 30%, αλλά και της βελτίωσης της θέσης της έναντι του ανταγωνισμού τόσο για τις προνομιακές θέσεις ταξιδιού, όσο και για τις εταιρίες χαμηλού κόστους. Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης μία σειρά επενδύσεων που σχετίζονται με τη βιωσιμότητά της και την καινοτομία, καθώς οι αεροπορικές εταιρίες διερευνώνται σχετικά με το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Η ανταγωνιστική της United, η Delta Air Lines ανέφερε κέρδη τριμήνου την προηγούμενη εβδομάδα. Η American Airlines και η Southwest Airlines αναμένεται ότι θα ανακοινώσουν αύριο τα οικονομικά αποτελέσματά τους. Η United θα συζητήσει σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματά της με αναλυτές της αγοράς, αλλά και επενδυτές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Tim Gouw/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ