
Η εταιρεία Air Liquide, πρωτοπόρος στην ανάπτυξη του κλάδου αξιοποίησης του υδρογόνου, και το πλοίο «Energy Observer», το πρώτο στον κόσμο πειραματικό πλοίο κατανάλωσης υδρογόνου, ενισχύουν τη συνεργασία τους, με την Air Liquide να αναλαμβάνει την πλήρη υποστήριξη του «Energy Observer» για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Όντας το πρώτο ενεργειακά αυτόνομο πλοίο στον κόσμο και αποτελώντας παράλληλα πρεσβευτή των στόχων αειφόρου ανάπτυξης της Γαλλίας, το «Energy Observer» διερευνά νέες λύσεις και αναπτύσσει τεχνολογίες για την επιτάχυνση της οικολογικής μετάβασης.
Το υδρογόνο αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της ενεργειακής αλυσίδας του «Energy Observer», το οποίο αξιοποιεί τρία είδη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ενώ διαθέτει και μια πλήρη μονάδα παραγωγής υδρογόνου μέσω ηλεκτρόλυσης θαλασσινού νερού. Το πράσινο υδρογόνο που παράγει το πλοίο μπορεί να αποθηκεύσει μεγάλα ποσά ενέργειας, ενώ δεν παράγει καθόλου εκπομπές CO2 ή βλαβερών σωματιδίων. Η χρήση του υδρογόνου, σε συνδυασμό με τη χρήση μπαταριών για μικρό χρονικό διάστημα, έχει επιτρέψει στο «Energy Observer» να ταξιδεύει πλήρως αυτόνομα για τέσσερα χρόνια, διανύοντας περισσότερα από 75.000 χλμ. σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, περνώντας από τη Μεσόγειο, την Αρκτική, τον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό Ωκεανό.
Το «Energy Observer» βρίσκεται πλέον σε νέα φάση ανάπτυξης, παρέχοντας καινοτόμες, βιώσιμες και αξιόπιστες ενεργειακές λύσεις, όπως το GEH₂, μια μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας κατανάλωσης υδρογόνου, η οποία χρησιμοποιήθηκε στην εκδήλωση «Paris de l’hydrogène», παράγοντας την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια για τη φωταγώγηση του Πύργου του Άιφελ, με πράσινο υδρογόνο το οποίο παρείχε η Air Liquide. Η επέκταση της συνεργασίας μεταξύ Air Liquide και «Energy Observer» αποτελεί απόδειξη της κοινής φιλοδοξίας των δύο εταίρων και γίνεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της Air Liquide για την επιτάχυνση της ανάπτυξης λύσεων που βασίζονται στο ανανεώσιμο υδρογόνο.
Φωτό: www.airliquide.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ξεκινούν άμεσα οι μελέτες για την επέκταση του Μετρό και προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη, δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του σε…
Το κλείσιμο των στρατηγικής σημασίας Στενών του Oρμούζ αποτελεί μία από τις επιλογές του Ιράν για να απαντήσει στους εχθρούς του, δήλωσε σήμερα στο…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας κατά 2,3% εφέτος και 2% το 2026 προβλέπει η Έκθεση Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Ελλάδος που κατατέθηκε σήμερα στη…
Σημαντικές απώλειες καταγράφουν οι ναύλοι των δεξαμενόπλοιων που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο από τα λιμάνια της Βαλτικής προς την Ινδία. Συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του Reuters,…
Στο πλαίσιο της συνόδου κορυφής «Energy Transition Summit: East Med & Southeast Europe», που διοργανώθηκε από τους Financial Times και την Καθημερινή στις 17…
Η απότομη κλιμάκωση των εντάσεων μεταξύ Ισραήλ και Ιράν κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών έχει προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στον κλάδο των μεταφορών και…
Το πρόσφατο ταξίδι του containership «MSC Isabella» σηματοδότησε την οριστική λήξη της συμμαχίας «2M» μεταξύ των MSC και Maersk, ενώ ταυτόχρονα εγκαινίασε μια νέα…
Εν μέσω μειωμένου επενδυτικού ενδιαφέροντος σε σχέση με τα προηγούμενα δύο έτη, πρόσφατη έκθεση της Allied σκιαγραφεί τη δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ