
Ακόμα δύο εταιρείες τακτικών γραμμών, η Ηapag-Lloyd και η Οcean Network Express, ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενσωμάτωσής τους στην ψηφιακή πλατφόρμα TradeLens, που έχει αναπτύξει η ΙΒΜ σε συνεργασία με την Α.P. Moller-Maersk, προκειμένου να εκσυγχρονιστούν τα οικοσυστήματα των παγκόσμιων εφοδιαστικών αλυσίδων.
Η πλατφόρμα ΤradeLens, η οποία αξιοποιεί την τεχνολογία blockchain, βοηθά τόσο τους θαλάσσιους μεταφορείς όσο και τα υπόλοιπα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας να εξασφαλίσουν μια πιο έγκαιρη και αξιόπιστη εικόνα των δεδομένων logistics των εμπορευματικών τους μεταφορών ανά τον κόσμο.
Μετά την ολοκλήρωση πολλαπλών δοκιμών και την ενσωμάτωσή τους στην ψηφιακή πλατφόρμα του TradeLens, οι Hapag-Lloyd και ΟΝΕ ‒που αποτελούν τον πέμπτο και έκτο μεγαλύτερο θαλάσσιο μεταφορέα αντίστοιχα στην αγορά τακτικών γραμμών‒ εργάζονται πλέον προκειμένου να βοηθήσουν τους πελάτες και τους συνεργάτες τους σε όλο τον κόσμο να επωφεληθούν από τις δυνατότητες αύξησης της αποτελεσματικότητας και βελτίωσης της πρόσβασης στην πληροφορία που προσφέρει το TradeLens.
Ήδη την πλατφόρμα αξιοποιούν, πέρα από τη Maersk, τόσο η CMA CGM και η Mediterranean Shipping Company (MSC), οι οποίες έχουν ολοκληρώσει τις πιλοτικές δοκιμές και την ενσωμάτωσή τους στην πλατφόρμα από τον Οκτώβριο του 2020, όσο και άλλοι πέντε θαλάσσιοι μεταφορείς (ΖΙΜ, Hambrug Sud, Boluda Maritima, Alianca, Seaboard Marine). Πέραν αυτών, ωστόσο, και άλλα μέλη των εφοδιαστικών αλυσίδων, όπως λιμάνια και διαχειριστές τερματικών (APMT, PSA, DP World, Yilport Holding, Adani Ports, Modern Terminals), διατροπικοί μεταφορείς (Canadian Pacific Rail, GSC Logistics, Metrans Rail, X-press Feeders), forwarders (KLog.co), ενδοχώρια τερματικά και αποθήκες καθώς και τελωνειακές αρχές εισάγουν και ανταλλάσσουν πληροφορίες και έγγραφα μέσω της εν λόγω πλατφόρμας.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, με την ενσωμάτωση των Hapag-Lloyd και ΟΝΕ, πέντε από τους έξι μεγαλύτερους θαλάσσιους μεταφορείς στην αγορά τακτικών γραμμών αξιοποιούν πλέον την πλατφόρμα ΤradeLens, γεγονός που καταδεικνύει αφενός την αποδοχή της εν λόγω πλατφόρμας ακόμα και από τους ανταγωνιστές της Maersk, οι οποίοι προσχωρούν σε αυτήν αντί να δημιουργήσουν δικά τους αντίστοιχα εργαλεία, αφετέρου υποδηλώνει την αξία της τεχνολογίας blockchain ως ενός σημαντικού εργαλείου για την ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών των εφοδιαστικών αλυσίδων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ