
Ακόμα δύο εταιρείες τακτικών γραμμών, η Ηapag-Lloyd και η Οcean Network Express, ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενσωμάτωσής τους στην ψηφιακή πλατφόρμα TradeLens, που έχει αναπτύξει η ΙΒΜ σε συνεργασία με την Α.P. Moller-Maersk, προκειμένου να εκσυγχρονιστούν τα οικοσυστήματα των παγκόσμιων εφοδιαστικών αλυσίδων.
Η πλατφόρμα ΤradeLens, η οποία αξιοποιεί την τεχνολογία blockchain, βοηθά τόσο τους θαλάσσιους μεταφορείς όσο και τα υπόλοιπα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας να εξασφαλίσουν μια πιο έγκαιρη και αξιόπιστη εικόνα των δεδομένων logistics των εμπορευματικών τους μεταφορών ανά τον κόσμο.
Μετά την ολοκλήρωση πολλαπλών δοκιμών και την ενσωμάτωσή τους στην ψηφιακή πλατφόρμα του TradeLens, οι Hapag-Lloyd και ΟΝΕ ‒που αποτελούν τον πέμπτο και έκτο μεγαλύτερο θαλάσσιο μεταφορέα αντίστοιχα στην αγορά τακτικών γραμμών‒ εργάζονται πλέον προκειμένου να βοηθήσουν τους πελάτες και τους συνεργάτες τους σε όλο τον κόσμο να επωφεληθούν από τις δυνατότητες αύξησης της αποτελεσματικότητας και βελτίωσης της πρόσβασης στην πληροφορία που προσφέρει το TradeLens.
Ήδη την πλατφόρμα αξιοποιούν, πέρα από τη Maersk, τόσο η CMA CGM και η Mediterranean Shipping Company (MSC), οι οποίες έχουν ολοκληρώσει τις πιλοτικές δοκιμές και την ενσωμάτωσή τους στην πλατφόρμα από τον Οκτώβριο του 2020, όσο και άλλοι πέντε θαλάσσιοι μεταφορείς (ΖΙΜ, Hambrug Sud, Boluda Maritima, Alianca, Seaboard Marine). Πέραν αυτών, ωστόσο, και άλλα μέλη των εφοδιαστικών αλυσίδων, όπως λιμάνια και διαχειριστές τερματικών (APMT, PSA, DP World, Yilport Holding, Adani Ports, Modern Terminals), διατροπικοί μεταφορείς (Canadian Pacific Rail, GSC Logistics, Metrans Rail, X-press Feeders), forwarders (KLog.co), ενδοχώρια τερματικά και αποθήκες καθώς και τελωνειακές αρχές εισάγουν και ανταλλάσσουν πληροφορίες και έγγραφα μέσω της εν λόγω πλατφόρμας.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, με την ενσωμάτωση των Hapag-Lloyd και ΟΝΕ, πέντε από τους έξι μεγαλύτερους θαλάσσιους μεταφορείς στην αγορά τακτικών γραμμών αξιοποιούν πλέον την πλατφόρμα ΤradeLens, γεγονός που καταδεικνύει αφενός την αποδοχή της εν λόγω πλατφόρμας ακόμα και από τους ανταγωνιστές της Maersk, οι οποίοι προσχωρούν σε αυτήν αντί να δημιουργήσουν δικά τους αντίστοιχα εργαλεία, αφετέρου υποδηλώνει την αξία της τεχνολογίας blockchain ως ενός σημαντικού εργαλείου για την ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών των εφοδιαστικών αλυσίδων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ