
Ακόμα δύο εταιρείες τακτικών γραμμών, η Ηapag-Lloyd και η Οcean Network Express, ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενσωμάτωσής τους στην ψηφιακή πλατφόρμα TradeLens, που έχει αναπτύξει η ΙΒΜ σε συνεργασία με την Α.P. Moller-Maersk, προκειμένου να εκσυγχρονιστούν τα οικοσυστήματα των παγκόσμιων εφοδιαστικών αλυσίδων.
Η πλατφόρμα ΤradeLens, η οποία αξιοποιεί την τεχνολογία blockchain, βοηθά τόσο τους θαλάσσιους μεταφορείς όσο και τα υπόλοιπα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας να εξασφαλίσουν μια πιο έγκαιρη και αξιόπιστη εικόνα των δεδομένων logistics των εμπορευματικών τους μεταφορών ανά τον κόσμο.
Μετά την ολοκλήρωση πολλαπλών δοκιμών και την ενσωμάτωσή τους στην ψηφιακή πλατφόρμα του TradeLens, οι Hapag-Lloyd και ΟΝΕ ‒που αποτελούν τον πέμπτο και έκτο μεγαλύτερο θαλάσσιο μεταφορέα αντίστοιχα στην αγορά τακτικών γραμμών‒ εργάζονται πλέον προκειμένου να βοηθήσουν τους πελάτες και τους συνεργάτες τους σε όλο τον κόσμο να επωφεληθούν από τις δυνατότητες αύξησης της αποτελεσματικότητας και βελτίωσης της πρόσβασης στην πληροφορία που προσφέρει το TradeLens.
Ήδη την πλατφόρμα αξιοποιούν, πέρα από τη Maersk, τόσο η CMA CGM και η Mediterranean Shipping Company (MSC), οι οποίες έχουν ολοκληρώσει τις πιλοτικές δοκιμές και την ενσωμάτωσή τους στην πλατφόρμα από τον Οκτώβριο του 2020, όσο και άλλοι πέντε θαλάσσιοι μεταφορείς (ΖΙΜ, Hambrug Sud, Boluda Maritima, Alianca, Seaboard Marine). Πέραν αυτών, ωστόσο, και άλλα μέλη των εφοδιαστικών αλυσίδων, όπως λιμάνια και διαχειριστές τερματικών (APMT, PSA, DP World, Yilport Holding, Adani Ports, Modern Terminals), διατροπικοί μεταφορείς (Canadian Pacific Rail, GSC Logistics, Metrans Rail, X-press Feeders), forwarders (KLog.co), ενδοχώρια τερματικά και αποθήκες καθώς και τελωνειακές αρχές εισάγουν και ανταλλάσσουν πληροφορίες και έγγραφα μέσω της εν λόγω πλατφόρμας.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, με την ενσωμάτωση των Hapag-Lloyd και ΟΝΕ, πέντε από τους έξι μεγαλύτερους θαλάσσιους μεταφορείς στην αγορά τακτικών γραμμών αξιοποιούν πλέον την πλατφόρμα ΤradeLens, γεγονός που καταδεικνύει αφενός την αποδοχή της εν λόγω πλατφόρμας ακόμα και από τους ανταγωνιστές της Maersk, οι οποίοι προσχωρούν σε αυτήν αντί να δημιουργήσουν δικά τους αντίστοιχα εργαλεία, αφετέρου υποδηλώνει την αξία της τεχνολογίας blockchain ως ενός σημαντικού εργαλείου για την ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών των εφοδιαστικών αλυσίδων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ