
Οι εταιρείες EDGE Navigation AS και Ulstein Design & Solutions AS πρόκειται να συνεργαστούν πάνω στην ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού containership σύμφωνα με τον πατενταρισμένο σχεδιασμό X-BOW®, το οποίο θα χρησιμοποιεί μη ορυκτά καύσιμα για την πρόωσή του, οδηγώντας έτσι τον ναυτιλιακό κλάδο ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη μηδενικών εκπομπών.
Ο Lars Ståle Skoge, εμπορικός διευθυντής της Ulstein Design & Solutions, ανέφερε σχετικά: «Η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα ιδανικό project για την Ulstein. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι η βιώσιμη ανάπτυξη και με αυτό το έργο μπορούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω τον σχεδιασμό των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνδυάζοντας τον ενεργειακά αποδοτικό σχεδιασμό κύτους X-BOW με συστήματα πρόωσης που χρησιμοποιούν μη ορυκτά καύσιμα, προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο των πράσινων θαλάσσιων μεταφορών».
Ο παγκόσμιος στόλος containerships αριθμεί σήμερα περίπου 5.350 πλοία, με μεταφορική ικανότητα περίπου 24 εκατ. TEUs, τα οποία χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα για την πρόωσή τους.
Ο Jakob Tolstrup-Møller, διευθύνων σύμβουλος της EDGE Navigation AS, δήλωσε: «Η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παγκόσμιας οικονομίας, το οποίο επηρεάζει την καθημερινή ζωή όλων, είτε άμεσα είτε έμμεσα. Η ενεργειακή μετάβαση θα επιφέρει μια μετατόπιση παραδείγματος στον ναυτιλιακό κλάδο, καθώς οι ναυλωτές/ιδιοκτήτες των φορτίων προσπαθούν να εξαλείψουν τις εκπομπές. Ως εκ τούτου, πρέπει να καινοτομήσουμε, προσαρμόζοντας και συνδυάζοντας τις διαθέσιμες τεχνολογίες, προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο των μηδενικών εκπομπών. Δεδομένης της πρωταρχικής ανάγκης για μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση, ο σχεδιασμός X-BOW αποτελεί τη βέλτιστη σχεδιαστική λύση και, σε συνεργασία με την Ulstein Design & Solutions, πρόκειται να αναπτύξουμε έναν ενεργειακά αποδοτικό σχεδιασμό που θα χρησιμοποιεί καινοτόμες πράσινες λύσεις πρόωσης».
Φωτό: https://ulstein.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ