
Οι εταιρείες EDGE Navigation AS και Ulstein Design & Solutions AS πρόκειται να συνεργαστούν πάνω στην ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού containership σύμφωνα με τον πατενταρισμένο σχεδιασμό X-BOW®, το οποίο θα χρησιμοποιεί μη ορυκτά καύσιμα για την πρόωσή του, οδηγώντας έτσι τον ναυτιλιακό κλάδο ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη μηδενικών εκπομπών.
Ο Lars Ståle Skoge, εμπορικός διευθυντής της Ulstein Design & Solutions, ανέφερε σχετικά: «Η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα ιδανικό project για την Ulstein. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι η βιώσιμη ανάπτυξη και με αυτό το έργο μπορούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω τον σχεδιασμό των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνδυάζοντας τον ενεργειακά αποδοτικό σχεδιασμό κύτους X-BOW με συστήματα πρόωσης που χρησιμοποιούν μη ορυκτά καύσιμα, προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο των πράσινων θαλάσσιων μεταφορών».
Ο παγκόσμιος στόλος containerships αριθμεί σήμερα περίπου 5.350 πλοία, με μεταφορική ικανότητα περίπου 24 εκατ. TEUs, τα οποία χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα για την πρόωσή τους.
Ο Jakob Tolstrup-Møller, διευθύνων σύμβουλος της EDGE Navigation AS, δήλωσε: «Η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παγκόσμιας οικονομίας, το οποίο επηρεάζει την καθημερινή ζωή όλων, είτε άμεσα είτε έμμεσα. Η ενεργειακή μετάβαση θα επιφέρει μια μετατόπιση παραδείγματος στον ναυτιλιακό κλάδο, καθώς οι ναυλωτές/ιδιοκτήτες των φορτίων προσπαθούν να εξαλείψουν τις εκπομπές. Ως εκ τούτου, πρέπει να καινοτομήσουμε, προσαρμόζοντας και συνδυάζοντας τις διαθέσιμες τεχνολογίες, προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο των μηδενικών εκπομπών. Δεδομένης της πρωταρχικής ανάγκης για μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση, ο σχεδιασμός X-BOW αποτελεί τη βέλτιστη σχεδιαστική λύση και, σε συνεργασία με την Ulstein Design & Solutions, πρόκειται να αναπτύξουμε έναν ενεργειακά αποδοτικό σχεδιασμό που θα χρησιμοποιεί καινοτόμες πράσινες λύσεις πρόωσης».
Φωτό: https://ulstein.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ