
Την αισιοδοξία του ότι η αγορά των δεξαμενόπλοιων θα ανακάμψει εξέφρασε σε διαδικτυακή συζήτηση, στο πλαίσιο του Marine Money Week, o κ. Hugo De Stoop, CEO της Euronav.
O κ. De Stoop ανέφερε ότι η ναυλαγορά διέπεται από τις συνθήκες προσφοράς και ζήτησης και συνεπώς και οι δύο πλευρές θα πρέπει να συμβάλουν για την ανάταση της αγοράς. Ο ίδιος εξέφρασε την άποψη πως το γεγονός ότι στο άμεσο μέλλον θα προστεθούν στην αγορά αρκετά βαρέλια πετρελαίου θα λειτουργήσει ευεργετικά, κυρίως ψυχολογικά, για να «βγούμε από την τρύπα που βρισκόμαστε τώρα». Παράλληλα, ο επικεφαλής της Euronav επισήμανε ότι το θετικό momentum για την αγορά θα διαρκέσει αρκετό διάστημα, δεδομένου του πολύ χαμηλού orderbook και του μεγάλου μέσου όρου ηλικίας των δεξαμενόπλοιων του παγκόσμιου στόλου.
Ερωτηθείς για τις προκλήσεις που κλήθηκε να αντιμετωπίσει η εταιρεία του τους τελευταίους 15 μήνες ελέω πανδημίας, ανέφερε ότι «είμαστε μια βιομηχανία που ζούμε με τις κρίσεις και συνεπώς ξέρουμε να λειτουργούμε με ευελιξία. Μάθαμε αρκετά πράγματα, τα οποία θα εφαρμόσουμε από εδώ και στο εξής. Αλλάξαμε τον τρόπο που εργαζόμαστε και υιοθετήσαμε νέα νόρμα». Ο κ. De Stoop υπογράμμισε ότι, μέσω των σημαντικών αυτών αλλαγών λόγω της πανδημίας, δημιουργήθηκαν και ευκαιρίες τις οποίες οι ναυτιλιακές εταιρείες πρέπει να αξιοποιήσουν.
Η πιο σημαντική πρόκληση, ωστόσο, την περίοδο αυτή δεν ήταν άλλη από την αδυναμία αλλαγών πληρωμάτων, εξέλιξη που ενίσχυσε το άγχος των ναυτικών, οι οποίοι δεν γνώριζαν πότε θα επαναπατριστούν, πρόσθεσε.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ