
H ζήτηση για βενζίνη στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,3 εκατ. βαρέλια/ημέρα, στα 9,1 εκατ. βαρέλια/ημέρα, κατά την driving season στη χώρα μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου, σημειώνει στην έκθεση Ιουνίου Short-Term Energy Outlook (STEO) η ΕΙΑ, αναθεωρώντας προς τα επάνω τις εκτιμήσεις της για δεύτερη φορά.
Η βελτιωμένη εκτίμηση αντανακλά την ενισχυμένη οικονομική δραστηριότητα στις ΗΠΑ, τις θετικές προοπτικές για τα επίπεδα απασχόλησης και τη σταδιακή χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων ενάντια στον κορονοϊό, καθώς οι εμβολιασμοί συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.
Παρά τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες στο Τέξας τον περασμένο Φεβρουάριο, που ουσιαστικά παρέλυσαν την εγχώρια παραγωγή βενζίνης, και την κυβερνοεπίθεση στον αγωγό της Colonial τον Μάιο, οι εισαγωγές βενζίνης στο US Atlantic Coast παρουσιάζουν ετήσια αύξηση και έχουν ανέλθει κατά μέσο όρο σε 635.000 βαρέλια/ημέρα, από τα 426.000 βαρέλια/ημέρα το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, δείχνουν στοιχεία της EIA.
Σε ανάλυσή του, ο ναυλομεσιτικός οίκος SSY Consultancy & Research τονίζει ότι ίσως κατασταλτικός παράγοντας για τους ναύλους στο δρομολόγιο TC2 είναι η αύξηση των αποθεμάτων βενζίνης από την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου, καθώς τα εγχώρια διυλιστήρια επισπεύδουν την παραγωγή. Η παραγωγή την εβδομάδα έως την 4η Ιουνίου αυξήθηκε από εβδομάδα σε εβδομάδα κατά 330.000 βαρέλια/ημέρα, στα 15,93 εκατ. βαρέλια/ημέρα, ο υψηλότερος αριθμός που έχει καταγραφεί από τα τέλη Φεβρουαρίου του 2020. Σε συνδυασμό μάλιστα και με τη χαμηλότερη του αναμενομένου κίνηση την Εθνική Ημέρα Μνήμης (Memorial Day) εξαιτίας των βροχοπτώσεων που έπληξαν τη χώρα, τα αποθέματα βενζίνης εκτοξεύτηκαν σε υψηλά 14 εβδομάδων, στα 241 εκατ. βαρέλια. Η SSY τονίζει στην ανάλυσή της πως, δεδομένου ότι η παραγωγή θα αυξηθεί περαιτέρω και, σύμφωνα με την ΕΙΑ, θα φτάσει στο αποκορύφωμά της τον Ιούλιο, στα 16,3 εκατ. βαρέλια/ημέρα, οι εισαγωγές βενζίνης από την Ευρώπη θα μπορούσαν να περιοριστούν σε βάρος του εμπορίου στο UKC-USAC.
Πηγή: SSY
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ