
Τη δημιουργία ενός νέου λιμενικού συγκροτήματος, που προέκυψε από την ομαδοποίηση των λιμένων της Χάβρης, της Ρουέν και του Παρισιού, ανακοίνωσε η γαλλική HAROPA PORTS.
Ειδικότερα, οι τρεις λιμενικές αρχές των ανωτέρω λιμένων συγχωνεύτηκαν, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα ενιαίο θαλάσσιο και ποτάμιο λιμενικό δίκτυο στον Άξονα του Σηκουάνα (Seine Axis Major River & Sea Port), τη λιμενική διοίκηση του οποίου αναλαμβάνει η HAROPA PORTS. Το νέο λιμενικό συγκρότημα αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι της Γαλλίας, καθώς και το πέμπτο μεγαλύτερο μεταξύ των λιμένων στη βόρεια Ευρώπη.
Μέσω αυτής της συγχώνευσης, η HAROPA PORTS επωφελείται από τα μοναδικά γεωμορφολογικά πλεονεκτήματα της χώρας, η οποία διαθέτει μια θαλάσσια ακτογραμμή που τη συνδέει με τον υπόλοιπο κόσμο και έναν ποτάμιο διάδρομο στον Σηκουάνα που εξυπηρετεί το δεύτερο μεγαλύτερο αστικό και καταναλωτικό κέντρο (το Παρίσι και τη γύρω περιοχή) στην Ευρώπη.
Η κεντρική κυβέρνηση της Γαλλίας έχει παράσχει σημαντική οικονομική υποστήριξη στο νέο λιμενικό συγκρότημα, χρηματοδοτώντας το με ένα κονδύλι ύψους 1,45 δισ. ευρώ για την περίοδο 2021-2027. Μέσα από αυτή τη συνεισφορά, το νέο λιμάνι θα μπορέσει με τη σειρά του να χρηματοδοτήσει πολλαπλά φιλόδοξα έργα για την ανάπτυξη και την αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων. Η HAROPA PORTS φιλοδοξεί, μέσα από αυτή την κίνηση, να αναβαθμίσει το προφίλ των γαλλικών λιμένων στο ανταγωνιστικό λιμενικό περιβάλλον της Ευρώπης και να ανακτήσει ένα μερίδιο αγοράς μέσα από την παροχή ενός ολοκληρωμένου δικτύου λιμένων και υπηρεσιών logistics στους πελάτες και στους συνεργάτες του λιμένα στη Γαλλία και στο εξωτερικό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ