
Σημαντική αύξηση στα έσοδα κατά 18,7% κατέγραψε η Gazprom Neft, θυγατρική της ρωσικής Gazprom, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, φτάνοντας τα 611 δισ. ρούβλια ($8,1 δισ.). Η ανάκαμψη της τιμής του πετρελαίου και των τιμών των πετρελαιοειδών συνεισέφερε σε εντυπωσιακή αύξηση 95,3% σε ετήσια βάση στα EBITDA της εταιρείας, ενώ τα καθαρά κέρδη ανέρχονται σε 84 δισ. ρούβλια ($1,1 δισ.).
Η χαλάρωση των περιορισμών παραγωγής στο πλαίσιο της συμφωνίας OPEC+ είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 0,5% στην παραγωγή υδρογονανθράκων σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2020, σε 24,09 εκατ. τόνους ισοδύναμου πετρελαίου (MTO).
Το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Gazprom Neft απέκτησε δύο νέες άδειες για έρευνες στις αυτόνομες περιοχές των Okrugs Khanty-Mansi και Yamalo-Nenets, σύμφωνα με τη στρατηγική της για την ανάπτυξη των πόρων.
«Παρά τον συνεχιζόμενο αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19 στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου, η Gazprom Neft παρουσίασε θετικά καθαρά κέρδη για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο. Σε αντίθεση με τους δύσκολους πρώτους μήνες του 2020, έχουμε επιφέρει διπλάσια αύξηση στα EBITDA. Αυτά τα αποτελέσματα δεν υποστηρίχθηκαν μόνο από ένα ευνοϊκότερο περιβάλλον της αγοράς, αλλά και καθοδηγούνται από τις αποτελεσματικές ενέργειες της εταιρείας, την ευελιξία και την ταχεία ανταπόκριση σε εξωτερικούς παράγοντες. Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε προληπτικά όλους τους τομείς της επιχείρησής μας κατά τη διάρκεια του 2021, καθώς και να εκμεταλλευόμαστε ευκαιρίες για διαφοροποίηση. Θα δώσουμε επίσης προτεραιότητα στον καθορισμό των μακροπρόθεσμων στόχων ESG, με κύριο στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της ρωσικής εταιρείας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ