
Στις 11 Μαΐου, η NYK έγινε η πρώτη ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία που συμμετέχει στην πρωτοβουλία Ship Recycling Transparency Initiative (SRTI), μια πλατφόρμα παροχής πληροφοριών που φιλοξενείται από τη Sustainable Shipping Initiative (SSI).
Η SRTI είναι μια πολυμερής πρωτοβουλία, η οποία αποτελείται από ναυτιλιακές εταιρείες, φορτωτές, επενδυτές, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και ασφαλιστές που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και έχουν ως βασικό σκοπό τη συμβολή σε μια πιο βιώσιμη ναυτιλιακή βιομηχανία. Η εν λόγω πρωτοβουλία προωθεί τη διαφάνεια στις ανακυκλώσεις πλοίων και παρέχει πληροφορίες σε πλοιοκτήτες και ναυλωτές, εκπροσώπους λιμένων και ναυπηγείων, παρόχους ναυτιλιακών υπηρεσιών, προϊόντων και εξοπλισμού καθώς και ναυτασφαλιστικούς οίκους, νηογνώμονες και μη κερδοσκοπικές οργανώσεις για τη βιωσιμότητα.
Η διάθεση πληροφοριών γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του SRTI και αφορά τις πολιτικές ανακύκλωσης πλοίων των πλοιοκτητών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία αλλά και την πρόοδο που επιτυγχάνουν σε αυτόν τον τομέα.
Είναι γεγονός ότι τα πλοία είναι κατασκευασμένα από μεγάλες ποσότητες σιδήρου υψηλής ποιότητας και η κατάλληλη διάθεση τέτοιου είδους πολύτιμων ανακυκλώσιμων πόρων είναι υψίστης σημασίας για την ανάπτυξη και την καθιέρωση μιας κυκλικής οικονομίας. Στο ίδιο μήκος κύματος, η ελαχιστοποίηση των βιομηχανικών ατυχημάτων και της περιβαλλοντικής ρύπανσης κατά τη διάλυση ενός πλοίου είναι κρίσιμα θέματα, που έχουν προσελκύσει πρόσφατα το διεθνές ενδιαφέρον.
Η υπογραφή της Διεθνούς Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ για την ασφαλή και περιβαλλοντικά ορθή ανακύκλωση πλοίων και η υιοθέτηση του πλαισίου της από τον IMO το 2009 έχουν οδηγήσει στη δραστηριοποίηση πολλών χωρών τα τελευταία χρόνια για την επικύρωση της Σύμβασης.
Ταυτόχρονα με τη συμμετοχή της στην SRTI, η NYK θα λάβει δράσεις για την προώθηση της υπεύθυνης ανακύκλωσης πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, η οποία θεωρεί την ασφάλεια, το περιβάλλον και τα ανθρώπινα δικαιώματα θέματα υψηλής προτεραιότητας για τη δημιουργία μιας υγιούς αλυσίδας εφοδιασμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ