
Σύμφωνα με το AFP, το θρυλικό κρουαζιερόπλοιο «Τιτανικός» έρχεται και πάλι στη ζωή, πάνω από εκατό χρόνια μετά το ατυχές παρθενικό του ταξίδι. Η «αναβίωση» θα υλοποιηθεί σε ένα χερσαίο θεματικό πάρκο στην Κίνα, στο οποίο τουρίστες θα μπορούν σύντομα να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους σε ένα πιστό αντίγραφο του πλοίου.
Ο κύριος υποστηρικτής του project εμπνεύστηκε για την αναδημιουργία του περίφημου κρουαζιερόπλοιου από την ομώνυμη ταινία του 1997, η οποία υπήρξε τεράστια επιτυχία στο box office και ήταν εξαιρετικά δημοφιλής στην Κίνα.
Ο αυθεντικός «Τιτανικός» ήταν το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο πλοίο της εποχής του. Δυστυχώς δεν επιβεβαίωσε ποτέ τη φήμη του «αβύθιστου» που του είχαν προσδώσει οι ιδιοκτήτες του, καθώς βυθίστηκε στα νερά του Ατλαντικού το 1912, μετά από πρόσκρουση σε παγόβουνο, στοιχίζοντας τη ζωή σε περισσότερους από 1.500 ανθρώπους.
Επιθυμία του βασικού επενδυτή του πρότζεκτ, Su Shaojun, είναι η κατασκευή του αντιγράφου μήκους 260 μ. να λειτουργήσει ως ένα μουσείο για τον «Τιτανικό» και να κρατήσει τη μνήμη του διάσημου πλοίου ζωντανή. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ελπίζω το πλοίο να είναι ακόμη εδώ σε 100 ή 200 χρόνια».
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και ο project manager του έργου, Xu Junnian, ο οποίος δήλωσε ότι είναι σημαντικό να διατηρηθεί η μνήμη του σκάφους: «Η μεγαλύτερη σημασία της κατασκευής αυτού του πλοίου είναι να αποτελέσει κληρονομία του Τιτανικού».
Η κατασκευή του αντιγράφου έχει διαρκέσει έξι χρόνια ‒περισσότερο από τη ναυπήγηση του αυθεντικού «Τιτανικού»‒, έχουν χρησιμοποιηθεί 23.000 τόνοι χάλυβα και έχουν εργαστεί περισσότεροι από εκατό εργάτες, με το συνολικό κόστος να ανέρχεται σε 1 δισ. γουάν ($153,5 εκατ.).
Το αντίγραφο του «Τιτανικού» θα αποτελεί το επίκεντρο ενός θεματικού πάρκου στην επαρχία Σιτσουάν, η οποία έχει απόσταση άνω των 1.000 χλμ. από τη θάλασσα. Τα πάντα, από την τραπεζαρία έως τις πολυτελείς καμπίνες, ακόμα και οι λαβές των θυρών, είναι εμπνευσμένα από τον αυθεντικό πλοίο.
Το κόστος για μία διανυκτέρευση στο πλοίο πολυτελείας υπολογίζεται στα 2.000 γουάν ($150), με τους επενδυτές του έργου να ευελπιστούν σε 5 εκατ. επισκέψεις κατ’ έτος και με τον όγκο των τουριστών να αποτελεί εγγύηση για την επιστροφή της επένδυσής τους.
Φωτο: Αρχείου ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Αρμενία και το Αζερμπαϊτζάν δεσμεύθηκαν χθες στην Ουάσιγκτον να «σταματήσουν οριστικά», σύμφωνα με τον Ντόναλντ Τραμπ, την εδαφική τους διένεξη, η οποία έφερε…
Την παράδοση του 600ού πλοίου που ναυπήγησε γιόρτασε το κινεζικό ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co. Ltd. Ο λόγος για το PCTC «Grande Tianjin» του…
Σε μια περίοδο κατά την οποία η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με θεμελιώδεις μετασχηματισμούς -από την αποανθρακοποίηση και τις τεχνολογικές καινοτομίες έως τις γεωπολιτικές αναταράξεις-…
Marcura, a leading maritime technology provider, has acquired Brightwell Navigator, the maritime crew payroll and payment services division of Brightwell, an Atlanta-based financial technology company.…
Μια καινοτόμος τεχνολογία, που υπόσχεται να μεταμορφώσει το μέλλον της ναυτιλίας, επιλέχθηκε για χρηματοδότηση από το πρόγραμμα αποανθρακοποίησης του Ηνωμένου Βασιλείου. Το έργο αφορά…
Ως απάντηση στην αυξανόμενη ανάγκη για ταχεία απαλλαγή της ναυτιλίας από τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, οι βιομηχανικές συμμαχίες ZESTAs και SASHA Coalition ανακοινώνουν…
Συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα η αεροπορική εταιρεία American Airlines, ξεκινώντας την 5η καθημερινή πτήση της προς την Αθήνα με μια…
Η αντιπαλότητα που χαρακτηρίζει τις σχέσεις μεταξύ ΗΠΑ και Ινδίας το τελευταίο διάστημα, ελέω των εισαγωγών ρωσικού πετρελαίου από την Ινδία, γίνεται όλο και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ