
Σύμφωνα με το AFP, το θρυλικό κρουαζιερόπλοιο «Τιτανικός» έρχεται και πάλι στη ζωή, πάνω από εκατό χρόνια μετά το ατυχές παρθενικό του ταξίδι. Η «αναβίωση» θα υλοποιηθεί σε ένα χερσαίο θεματικό πάρκο στην Κίνα, στο οποίο τουρίστες θα μπορούν σύντομα να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους σε ένα πιστό αντίγραφο του πλοίου.
Ο κύριος υποστηρικτής του project εμπνεύστηκε για την αναδημιουργία του περίφημου κρουαζιερόπλοιου από την ομώνυμη ταινία του 1997, η οποία υπήρξε τεράστια επιτυχία στο box office και ήταν εξαιρετικά δημοφιλής στην Κίνα.
Ο αυθεντικός «Τιτανικός» ήταν το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο πλοίο της εποχής του. Δυστυχώς δεν επιβεβαίωσε ποτέ τη φήμη του «αβύθιστου» που του είχαν προσδώσει οι ιδιοκτήτες του, καθώς βυθίστηκε στα νερά του Ατλαντικού το 1912, μετά από πρόσκρουση σε παγόβουνο, στοιχίζοντας τη ζωή σε περισσότερους από 1.500 ανθρώπους.
Επιθυμία του βασικού επενδυτή του πρότζεκτ, Su Shaojun, είναι η κατασκευή του αντιγράφου μήκους 260 μ. να λειτουργήσει ως ένα μουσείο για τον «Τιτανικό» και να κρατήσει τη μνήμη του διάσημου πλοίου ζωντανή. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ελπίζω το πλοίο να είναι ακόμη εδώ σε 100 ή 200 χρόνια».
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και ο project manager του έργου, Xu Junnian, ο οποίος δήλωσε ότι είναι σημαντικό να διατηρηθεί η μνήμη του σκάφους: «Η μεγαλύτερη σημασία της κατασκευής αυτού του πλοίου είναι να αποτελέσει κληρονομία του Τιτανικού».
Η κατασκευή του αντιγράφου έχει διαρκέσει έξι χρόνια ‒περισσότερο από τη ναυπήγηση του αυθεντικού «Τιτανικού»‒, έχουν χρησιμοποιηθεί 23.000 τόνοι χάλυβα και έχουν εργαστεί περισσότεροι από εκατό εργάτες, με το συνολικό κόστος να ανέρχεται σε 1 δισ. γουάν ($153,5 εκατ.).
Το αντίγραφο του «Τιτανικού» θα αποτελεί το επίκεντρο ενός θεματικού πάρκου στην επαρχία Σιτσουάν, η οποία έχει απόσταση άνω των 1.000 χλμ. από τη θάλασσα. Τα πάντα, από την τραπεζαρία έως τις πολυτελείς καμπίνες, ακόμα και οι λαβές των θυρών, είναι εμπνευσμένα από τον αυθεντικό πλοίο.
Το κόστος για μία διανυκτέρευση στο πλοίο πολυτελείας υπολογίζεται στα 2.000 γουάν ($150), με τους επενδυτές του έργου να ευελπιστούν σε 5 εκατ. επισκέψεις κατ’ έτος και με τον όγκο των τουριστών να αποτελεί εγγύηση για την επιστροφή της επένδυσής τους.
Φωτο: Αρχείου ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών



Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ