
Σύμφωνα με το AFP, το θρυλικό κρουαζιερόπλοιο «Τιτανικός» έρχεται και πάλι στη ζωή, πάνω από εκατό χρόνια μετά το ατυχές παρθενικό του ταξίδι. Η «αναβίωση» θα υλοποιηθεί σε ένα χερσαίο θεματικό πάρκο στην Κίνα, στο οποίο τουρίστες θα μπορούν σύντομα να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους σε ένα πιστό αντίγραφο του πλοίου.
Ο κύριος υποστηρικτής του project εμπνεύστηκε για την αναδημιουργία του περίφημου κρουαζιερόπλοιου από την ομώνυμη ταινία του 1997, η οποία υπήρξε τεράστια επιτυχία στο box office και ήταν εξαιρετικά δημοφιλής στην Κίνα.
Ο αυθεντικός «Τιτανικός» ήταν το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο πλοίο της εποχής του. Δυστυχώς δεν επιβεβαίωσε ποτέ τη φήμη του «αβύθιστου» που του είχαν προσδώσει οι ιδιοκτήτες του, καθώς βυθίστηκε στα νερά του Ατλαντικού το 1912, μετά από πρόσκρουση σε παγόβουνο, στοιχίζοντας τη ζωή σε περισσότερους από 1.500 ανθρώπους.
Επιθυμία του βασικού επενδυτή του πρότζεκτ, Su Shaojun, είναι η κατασκευή του αντιγράφου μήκους 260 μ. να λειτουργήσει ως ένα μουσείο για τον «Τιτανικό» και να κρατήσει τη μνήμη του διάσημου πλοίου ζωντανή. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ελπίζω το πλοίο να είναι ακόμη εδώ σε 100 ή 200 χρόνια».
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και ο project manager του έργου, Xu Junnian, ο οποίος δήλωσε ότι είναι σημαντικό να διατηρηθεί η μνήμη του σκάφους: «Η μεγαλύτερη σημασία της κατασκευής αυτού του πλοίου είναι να αποτελέσει κληρονομία του Τιτανικού».
Η κατασκευή του αντιγράφου έχει διαρκέσει έξι χρόνια ‒περισσότερο από τη ναυπήγηση του αυθεντικού «Τιτανικού»‒, έχουν χρησιμοποιηθεί 23.000 τόνοι χάλυβα και έχουν εργαστεί περισσότεροι από εκατό εργάτες, με το συνολικό κόστος να ανέρχεται σε 1 δισ. γουάν ($153,5 εκατ.).
Το αντίγραφο του «Τιτανικού» θα αποτελεί το επίκεντρο ενός θεματικού πάρκου στην επαρχία Σιτσουάν, η οποία έχει απόσταση άνω των 1.000 χλμ. από τη θάλασσα. Τα πάντα, από την τραπεζαρία έως τις πολυτελείς καμπίνες, ακόμα και οι λαβές των θυρών, είναι εμπνευσμένα από τον αυθεντικό πλοίο.
Το κόστος για μία διανυκτέρευση στο πλοίο πολυτελείας υπολογίζεται στα 2.000 γουάν ($150), με τους επενδυτές του έργου να ευελπιστούν σε 5 εκατ. επισκέψεις κατ’ έτος και με τον όγκο των τουριστών να αποτελεί εγγύηση για την επιστροφή της επένδυσής τους.
Φωτο: Αρχείου ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών




Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ