
Η ιαπωνική NYK ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα νέο έργο, με σκοπό τον καθορισμό προτύπων για την ασφαλή χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου πλοίων. Η NYK, σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, συμμετέχει σε μια πρωτοβουλία για τη διενέργεια αξιολογήσεων ασφάλειας και τη θέσπιση προτύπων για τη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου πλοίων, ώστε να συμβάλει στην υλοποίηση του στόχου του IMO για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) από τη ναυτιλία τουλάχιστον κατά 50% έως το 2050.
Δεδομένου ότι το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) δεν εκπέμπεται κατά την καύση της αμμωνίας, η αμμωνία θεωρείται καύσιμο πλοίων επόμενης γενιάς, που θα μπορούσε να μετριάσει τον αντίκτυπο της ναυτιλίας στην κλιματική αλλαγή. Ωστόσο, λόγω της ακραίας τοξικότητας της αμμωνίας, οι αξιολογήσεις ασφάλειας είναι κρίσιμες για τη διαμόρφωση προτύπων για τη χρήση της ως καυσίμου πλοίων.
Προκειμένου να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα, μια σειρά εταιρειών προχώρησαν στο έργο αυτό. Μέσω της υλοποίησης αξιολογήσεων ασφάλειας που αφορούν τα άτομα, αλλά και τα πλοία και το περιβάλλον, προβλέπεται ο σχεδιασμός ενός πρωτότυπου πλοίου που χρησιμοποιεί αμμωνία ως καύσιμο πλοίων. Το έργο χρηματοδοτείται από τη Lloyd’s Register (UK), το Maersk Mc-Kinney Moller Center for Zero Carbon Shipping (Δανία), την A.P. Moller-Maersk (Δανία), τη MAN Energy Solutions (Γερμανία), ενώ συμμετέχουν οι Total (Γαλλία), Mitsubishi Heavy Industries (Ιαπωνία) και NYK.
Φωτό: Joachim Druwe/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ακύρωση δύο παραγγελιών για παγοθραυστικά από τη ρωσική Zvezda αξίας $3,54 δισ. ανακοίνωσε ο νοτιοκορεατικός ναυπηγικός όμιλος Samsung Heavy Industries. Το ναυπηγείο Zvezda…
Η Caterpillar παρουσιάζει τον νέο CAT C32B Commercial, εκκινώντας μια νέα εποχή στην κατηγορία των επαγγελματικών ναυτικών κινητήρων. Στόχος του νέου C32B είναι να…
Η ναυτιλιακή εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Maersk ανακοίνωσε σήμερα ότι σταματά προσωρινά τον ελλιμενισμό των πλοίων της στο ισραηλινό λιμάνι της Χάιφα εν μέσω έντασης…
Στην έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους έως 250 εκατ. ευρώ, με ελάχιστο ποσό τα 200 εκατ. ευρώ και διάρκεια επτά ετών προχωράει η Aegean.…
Καθώς η σύγκρουση ανάμεσα στο Ισραήλ και το Ιράν κλιμακώνεται, η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις που διαταράσσουν την εύρυθμη λειτουργία των…
Σημαντικές αλλαγές έρχονται για την τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS), καθώς η παγκόσμια κοινότητα ενισχύει τις προσπάθειές της για την αντιμετώπιση της κλιματικής…
H COSCO βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για να συμμετάσχει σε μια παγκόσμια κοινοπραξία, στοχεύοντας στην απόκτηση των μετοχών του δισεκατομμυριούχου Li Ka-shing, σε διάφορα λιμάνια…
Το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να ανακοινώσει νέες κυρώσεις κατά της Ρωσίας, με στόχο να «περιορίσει την πολεμική μηχανή του Πούτιν», μαζί με άλλους συμμάχους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ