
Ο όμιλος Τσάκου ενισχύει την παρουσία του στο pool διαχείρισης δεξαμενόπλοιων των Cargill – Maersk Tankers όπως ανακοίνωσε νωρίτερα η Maersk Tankers. Πιο συγκεκριμένα ο όμιλος Τσάκου θα συμμετέχει στο pool με τρία ακόμα πλοία διπλασιάζοντας τον αριθμό σε έξι.
Οι εταιρείες του ομίλου Τσάκου θα έχουν τρία πλοία στο pool MR και άλλα τρία στο pool Handytankers των Cargill – Maersk Tankers. Η Eva Birgitte Bisgaard, Chief Commercial Officer της Maersk Tankers δήλωσε ικανοποιημένη για την επέκταση της συνεργασίας με τον όμιλο Τσάκου και πρόσθεσε ότι «θα βοηθήσουμε τον όμιλο να βελτιστοποιήσει την οικονομική και περιβαλλοντική απόδοση των πλοίων του ενδυναμώνοντας παράλληλα τις σχέσεις μας και συνεχίζοντας να παρέχουμε εμπορικά βιώσιμες λύσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η βιομηχανία».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ