
Κατά 4,56% αυξήθηκε η εγχώρια κατανάλωση φυσικού αερίου στο πρώτο τρίμηνο του έτους, φτάνοντας στις 17,64 Τεραβατώρες (TWh), από 16,87 TWh στην αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΕΣΦΑ.
Ως προς τις κατηγορίες καταναλωτών φυσικού αερίου, η μεγαλύτερη κατανάλωση καταγράφεται από τους ηλεκτροπαραγωγούς με 9,31 TWh, καλύπτοντας ποσοστό 52,78% της ζήτησης. Ενισχυμένη σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2020 είναι η κατανάλωση νοικοκυριών και επιχειρήσεων μέσω των δικτύων διανομής, με 5,44 TWh, που αντιστοιχούν περίπου στο 31% της ζήτησης. Οι εγχώριες βιομηχανίες και το CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο) καταγράφουν κατανάλωση 2,89 ΤWh, καλύπτοντας ποσοστό 16,39% επί της ζήτησης.
Πέραν της εγχώριας κατανάλωσης, το 7,76% της συνολικής ζήτησης για το πρώτο τρίμηνο του έτους αφορούσε σε εξαγωγές φυσικού αερίου προς τη Βουλγαρία από το σημείο διασύνδεσης στο Σιδηρόκαστρο. Πιο συγκεκριμένα, οι εξαγωγές προς τη Βουλγαρία ανήλθαν σε περίπου 1,48 ΤWh, ποσότητα σημαντικά μειωμένη σε σχέση με αυτήν που εξήχθη την αντίστοιχη περίοδο του 2020, εξέλιξη που αποδίδεται στην επαναφορά των τιμών για το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με το α’ τρίμηνο πέρυσι.
Οι εισαγωγές φυσικού αερίου ανήλθαν σε 19,16 TWh, παρουσιάζοντας μείωση από τις 19,82 TWh στο α’ τρίμηνο του 2020. Οι μεγαλύτερες ποσότητες εισήλθαν από το σημείο εισόδου Σιδηροκάστρου (8,9 TWh), το οποίο κάλυψε ποσοστό 46,57% των εισαγωγών, καταγράφοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2020. Ακολούθησε ο Τερματικός Σταθμός LNG της Ρεβυθούσας (σημείο εισόδου Αγ. Τριάδα), με κάλυψη του 30,37% των εισαγωγών (5,82 TWh).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ