
H νορβηγική ναυτιλιακή United European Car Carriers (UECC) παρέλαβε στις 12 Απριλίου στο ναυπηγείο Jiangnan Shipyard στη Σαγκάη το πρώτο από μια σειρά τριών υβριδικών PCTC πλοίων τα οποία θα χρησιμοποιούν καύσιμο LNG αλλά και μπαταρίες.
Τα πρωτοποριακά αυτά PCTC πλοία είναι σχεδιασμένα σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα κριτήρια ενεργειακής απόδοσης και ικανοποιούν τα πρότυπα Tier III του ΙΜΟ για τον περιορισμό των εκπομπών NOx στη Βαλτική και στη Βόρεια Θάλασσα. Και τα τρία πλοία θα είναι εξοπλισμένα με υβριδικά συστήματα μπαταριών, τα οποία θα τους επιτρέπουν να υπερβαίνουν κατά πολύ τον στόχο του ΙΜΟ για μείωση της έντασης άνθρακα κατά 40% έως το 2030.
Επιπλέον, τα πλοία θα διαθέτουν κινητήρες διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG τόσο για την πρόωσή τους όσο και για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Δεδομένου μάλιστα ότι στο μέλλον αναμένεται να είναι εμπορικά διαθέσιμα όλο και περισσότερα βιοκαύσιμα, η UECC σχεδιάζει να αυξήσει το ποσοστό των καυσίμων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα αλλά και των συνθετικών καυσίμων στα μείγματα καυσίμων που θα χρησιμοποιεί στα πλοία της.
Με συνολικό μήκος 169 μ., πλάτος 28 μ. και δυνατότητα μεταφοράς 3.600 αυτοκινήτων σε 10 καταστρώματα, τα νέα PCTC πλοία διαθέτουν μεγάλη ευελιξία, καθώς, εκτός από οχήματα, θα μπορούν να μεταφέρουν και ένα ευρύ φάσμα γενικών φορτίων μεγάλου μεγέθους και βάρους.
Φωτό: www.uecc.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ