
Η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd ενισχύει για ακόμα μία φορά τον στόλο εμπορευματοκιβωτίων της, μετά την αρχική παραγγελία που είχε κάνει στην αρχή της πανδημίας. Δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης, η εταιρεία, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε, έκρινε ότι χρειάζεται σημαντικά περισσότερα εμπορευματοκιβώτια για τη διακίνηση του ίδιου όγκου φορτίου, καθώς, λόγω των διαταραχών στις εφοδιαστικές αλυσίδες, τα «κουτιά» κινούνται με πιο αργούς ρυθμούς.
Για τον λόγο αυτόν, η εταιρεία προέβη στην παραγγελία 150.000 TEUs (τόσο κανονικών εμπορευματοκιβωτίων όσο και ψυγείων) από την Κίνα. Κάποια από τα εμπορευματοκιβώτια έχουν ήδη παραδοθεί στην Hapag-Lloyd και έχουν ενσωματωθεί στον στόλο της εταιρείας από το α΄ τρίμηνο του 2021. Ωστόσο, στην πλειονότητά τους, αναμένεται να παραδοθούν τους επόμενους μήνες. Επιπροσθέτως, η Hapag-Lloyd έχει παραγγείλει άλλα 8.000 ειδικά εμπορευματοκιβώτια, που θα αξιοποιηθούν για τη μεταφορά υπερμεγέθων και επικίνδυνων εμπορευμάτων.
Η αγορά των τακτικών γραμμών βιώνει μια άνευ προηγουμένου αύξηση της ζήτησης, η οποία έχει οδηγήσει σε ελλείψεις εμπορευματοκιβωτίων σε όλο τον κόσμο. Με τις πρόσφατες παραγγελίες εμπορευματοκιβωτίων, η Hapag-Lloyd εκτιμά ότι θα συμβάλει στις προσπάθειες για την εξομάλυνση της τρέχουσας κατάστασης καθώς και ότι θα είναι σε θέση να προσφέρει στους πελάτες της μια σαφώς καλύτερη εξυπηρέτηση.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε περίπου $550 εκατ., γεγονός που την καθιστά μία από τις μεγαλύτερες παραγγελίες εμπορευματοκιβωτίων που έχει κάνει στην ιστορία της η Hapag-Lloyd.
Φωτό: Maurizio Gambarini/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ