
Η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd ενισχύει για ακόμα μία φορά τον στόλο εμπορευματοκιβωτίων της, μετά την αρχική παραγγελία που είχε κάνει στην αρχή της πανδημίας. Δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης, η εταιρεία, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε, έκρινε ότι χρειάζεται σημαντικά περισσότερα εμπορευματοκιβώτια για τη διακίνηση του ίδιου όγκου φορτίου, καθώς, λόγω των διαταραχών στις εφοδιαστικές αλυσίδες, τα «κουτιά» κινούνται με πιο αργούς ρυθμούς.
Για τον λόγο αυτόν, η εταιρεία προέβη στην παραγγελία 150.000 TEUs (τόσο κανονικών εμπορευματοκιβωτίων όσο και ψυγείων) από την Κίνα. Κάποια από τα εμπορευματοκιβώτια έχουν ήδη παραδοθεί στην Hapag-Lloyd και έχουν ενσωματωθεί στον στόλο της εταιρείας από το α΄ τρίμηνο του 2021. Ωστόσο, στην πλειονότητά τους, αναμένεται να παραδοθούν τους επόμενους μήνες. Επιπροσθέτως, η Hapag-Lloyd έχει παραγγείλει άλλα 8.000 ειδικά εμπορευματοκιβώτια, που θα αξιοποιηθούν για τη μεταφορά υπερμεγέθων και επικίνδυνων εμπορευμάτων.
Η αγορά των τακτικών γραμμών βιώνει μια άνευ προηγουμένου αύξηση της ζήτησης, η οποία έχει οδηγήσει σε ελλείψεις εμπορευματοκιβωτίων σε όλο τον κόσμο. Με τις πρόσφατες παραγγελίες εμπορευματοκιβωτίων, η Hapag-Lloyd εκτιμά ότι θα συμβάλει στις προσπάθειες για την εξομάλυνση της τρέχουσας κατάστασης καθώς και ότι θα είναι σε θέση να προσφέρει στους πελάτες της μια σαφώς καλύτερη εξυπηρέτηση.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε περίπου $550 εκατ., γεγονός που την καθιστά μία από τις μεγαλύτερες παραγγελίες εμπορευματοκιβωτίων που έχει κάνει στην ιστορία της η Hapag-Lloyd.
Φωτό: Maurizio Gambarini/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…

Οι έντονοι γεωπολιτικοί τριγμοί του 2025, αν και προξένησαν ερωτηματικά ως προς την κατεύθυνση της διεθνούς σκηνής στο θέμα της ενέργειας, δεν αποτέλεσαν ανασταλτικό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ