
Ο πρωθυπουργός του Βιετνάμ, σύμφωνα με τα ΜΜΕ της χώρας, ενέκρινε σχέδιο για την κατασκευή του λιμένα Lien Chieu στο Ντα Νανγκ, το κόστος κατασκευής του οποίου θα ξεπεράσει τα 3,4 τρισ. VND ($147 εκατ.). H πόλη της Ντα Νανγκ, η οποία αναπτύχθηκε ταχύτατα κατά την περίοδο 2016-2019, φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε σημαντικό κοινωνικο-οικονομικό κέντρο τόσο για το Βιετνάμ όσο και για την Ένωση των Χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας (ΑSEAN), μέσα από την ανάπτυξη τόσο των θαλάσσιων και λιμενικών υποδομών όσο και των υπηρεσιών logistics, που θα την καταστήσουν κόμβο των εφοδιαστικών αλυσίδων.
Για την κατασκευή του νέου λιμένα Lien Chieu, περίπου το 87% της χρηματοδότησης θα προέλθει από τον κρατικό προϋπολογισμό. Κατά την πρώτη φάση υλοποίησης του έργου, θα κατασκευαστεί η βασική υποδομή του λιμένα, οι αποβάθρες, οι κυματοθραύστες και οι υπόλοιπες βοηθητικές εγκαταστάσεις, ούτως ώστε με το πέρας των εργασιών το λιμάνι να μπορεί να διαχειριστεί πλοία χωρητικότητας 6.000 έως 8.000 TEUs.
Οι εργασίες κατασκευής εκτιμάται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί εντός του 2025. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, με την κατασκευή του νέου λιμένα στο Lien Chieu, αναμένεται να αποσυμφορηθεί το μοναδικό έως και σήμερα εμπορικό λιμάνι της Ντα Νανγκ, το Tien Sa, το οποίο διαχειρίζεται ετησίως 8,6 εκατ. τόνους φορτίου και έως το 2023 εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τη σχεδιασμένη χωρητικότητα των 12 εκατ. τόνων. Παράλληλα, το νέο λιμάνι θα ενισχύσει την περιφερειακή σύνδεση και θα συνεισφέρει στην κοινωνικο-οικονομική ανάπτυξη τόσο της Ντα Νανγκ όσο και της ευρύτερης περιοχής.
Η κυβέρνηση έχει ζητήσει από τη Λαϊκή Επιτροπή του Ντα Νανγκ να αξιολογήσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του έργου και να συνεργαστεί με το Υπουργείο Μεταφορών, προκειμένου να αναβαθμιστεί το δίκτυο μεταφορών που συνδέει την πόλη με το λιμάνι Lien Chieu.
Παράλληλα, στην περιοχή της Ντα Νανγκ έχει ξεκινήσει η κατασκευή ενός κέντρου logistics διεθνών προδιαγραφών από την εταιρεία διαμεταφορών (forwarder) Vinatrans Da Nang, σε μια έκταση άνω των 10.000 τ.μ. Η επένδυση της εταιρείας αναμένεται να φτάσει τα $5,2 εκατ., ενώ το υπό κατασκευή κέντρο logistics, το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο της περιοχής, εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί και θα τεθεί σε λειτουργία κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021.
Φωτό: Son Vu Tran/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ