
Η αδυναμία πρόσβασης αλλά και η ανάγκη προτεραιότητας των ναυτικών στους εμβολιασμούς συνεχίζει να απασχολεί τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα, δεδομένου ότι ορισμένα κράτη απαιτούν όλο το πλήρωμα να έχει εμβολιαστεί πριν από την είσοδο του πλοίου στα λιμάνια τους.
Για μια ακόμη φορά οι ναυτικοί πέφτουν θύματα της έλλειψης μιας κοινής και στοχευμένης προσέγγισης από ηγέτες των κυβερνήσεων και της ναυτιλιακής βιομηχανίας κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης ανθρωπιστικής κρίσης των αλλαγών πληρωμάτων, τονίζει με ανακοίνωσή της η INTERCARGO. Η νέα πρόκληση για τον εμβολιασμό των ναυτικών ήδη έχει αρχίσει να πλήττει την αγορά ξηρού φορτίου περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο κλάδο δεδομένου ότι τα bulk carriers προσεγγίζουν διεθνώς πολλά περισσότερα λιμάνια σε σύγκριση με άλλους τύπους πλοίων, τονίζει επίσης η ΙNTERCARGO.
«Διαπιστώνουμε ότι η πρόταση ενός αριθμού κρατών με σημαντικούς λιμένες για εμβολιασμό όλων των μελών πληρώματος ενός πλοίου αποτελεί μια προϋπόθεση για την είσοδο των πλοίων στα λιμάνια τους, επιμένοντας παράλληλα σε εμβόλιο συγκεκριμένης εταιρείας. Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα για τη βιομηχανία στο σύνολό της αν αναλογιστούμε το υψηλό ποσοστό ναυτικών που προέρχονται από αναπτυσσόμενες χώρες χωρίς πρόσβαση σε κανένα εμβόλιο», δηλώνει ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO.
O ίδιος σημειώνει ότι η συνεργασία για ένα παγκόσμιο εμβολιαστικό πρόγραμμα για τους ναυτικούς υπό την επίβλεψη του ΠΟΥ και η διαθεσιμότητα εγκεκριμένων εμβολίων από τον ΠΟΥ σε ναυτικούς στις χώρες τους αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα.
Στην ανακοίνωση της INTERCARGO γίνεται λόγος και στην πρόσφατη τοποθέτηση του Γενικού Γραμματέα του ΙΜΟ Kitack Lim για την επίλυση των ζητημάτων των εμβολιασμών των ναυτικών και των αλλαγών πληρωμάτων αλλά και στην πρόσφατη έκκληση πέντε οργανισμών των Ηνωμένων Εθνών για την προτεραιότητα που θα πρέπει να δοθεί στους εμβολιασμούς στους εργαζομένους στις μεταφορές δεδομένου του σημαντικού τους ρόλου για την κοινωνικο-οικονομική ανάπτυξη μετά το πέρας της πανδημίας.
«Η INTERCARGO συμμετέχει στο κοινό Vaccination Taskforce που έχει αναπτύξει η ναυτιλιακή βιομηχανία με επικεφαλής το International Chamber of Shipping που στόχο έχει την παροχή ξεκάθαρων λύσεων και συγκεκριμένων κατευθυντήριων γραμμών για την αυξανόμενα περίπλοκη κατάσταση που βιώνουμε.[…] Οι ναυτικοί οι οποίοι δεν έχουν καταφέρει να εμβολιαστούν ακόμη θα πρέπει να μπορούν να ταξιδεύουν από και προς την πατρίδα τους και τον τόπο εργασίας τους χωρίς περιορισμούς», καταλήγει ο κ. Φαφαλιός.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ναυτιλιακός κολοσσός της Κίνας, COSCO, έχει εδραιώσει τη θέση του ως βασικότερος «παίκτης» στις γραμμές μεταξύ της Ινδικής Υποηπείρου, της Μέσης Ανατολής και…
H ινδική κυβέρνηση ακύρωσε δύο διαγωνιστικές διαδικασίες για projects υπεράκτιας αιολικής ενέργειας ισχύος 4.500 MW. Συγκεκριμένα, η κρατική Solar Energy Corporation of India (SECI)…
Τα έργα για την οικοδόμηση της γέφυρας που θα ενώσει το νησί της Σικελίας με την Καλαβρία, δηλαδή με την ιταλική χερσόνησο, πρόκειται να…
Ένα αναδιπλούμενο Rotor Sail διαμέτρου 3,5 μ., που για πρώτη φορά κατασκευάστηκε διεθνώς σε αυτό το μέγεθος, υπόσχεται να επιταχύνει την υιοθέτηση της αιολικής…
Με την πάροδο του χρόνου, το Ντουμπάι αναδεικνύεται όλο και περισσότερο ως βασικός εμπορικός κόμβος στην καρδιά της Αραβικής Χερσονήσου, ειδικά για την αγορά…
Για «πρόοδο αλλά όχι συμφωνία» έκαναν λόγο οι Ντόναλντ Τραμπ και Βλαντίμιρ Πούτιν, έπειτα από την ιστορική συνάντησή τους στην Αλάσκα, το βράδυ της…
Κίνα και Ινδία βρίσκονται σε συζητήσεις για την επανέναρξη του διασυνοριακού εμπορίου τους, πέντε χρόνια μετά τη διακοπή του. Σύμφωνα με αξιωματούχους των Υπουργείων…
Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου πολλών μεγαβάτ, σε συνδυασμό με ηλεκτρική πρόωση και αρχιτεκτονική συνεχούς ρεύματος (Onboard DC Grid), αναδεικνύονται ως μία από τις πλέον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ