
Σταθεροποιητική εικόνα εμφάνισε η Global Ship Lease κατά το 2020, σύμφωνα με τα ετήσια ενοποιημένα αποτελέσματα, καθώς επίσης και τα αντίστοιχα για το δ΄ τρίμηνο του έτους.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $282,8 εκατ., αυξημένος κατά 8,3% σε σχέση με το 2019 ($261,1 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $37,7 εκατ. ($36,8 εκατ. το 2019). Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $70,0 εκατ. έναντι $67,6 εκατ. το Q4 του 2019. Τα καθαρά κέρδη τριμήνου ανήλθαν σε $10,8 εκατ. έναντι $8,0 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019. Tο fleet utilization έφτασε το 93,0%.
Εξάλλου, η GSL ήλθε σε συμφωνία τον Φεβρουάριο με τη Maersk για την απόκτηση και την επαναμίσθωση επτά containerships χωρητικότητας 6.000 TEUs, με συμφωνία χρονοναύλωσης διάρκειας έως και 36 μηνών.
Ο κ. Γεώργιος Γιούρουκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, ανέφερε ότι «κατά το δεύτερο μισό του 2020 και τις αρχές του 2021, η Global Ship Lease ανέλαβε αποφασιστική δράση σε μια ισχυρή αγορά, με τρόπους που θα ωφελήσουν την εταιρεία για τα επόμενα χρόνια. Καθώς οι πελάτες των τακτικών γραμμών αντιμετωπίζουν την ολοένα και μεγαλύτερη έλλειψη χωρητικότητας εμπορευματοκιβωτίων λόγω της ταχείας ανάκαμψης της ζήτησης, τη σοβαρή συμφόρηση των λιμένων, ιδίως στις δυτικές ακτές των ΗΠΑ και στην Κίνα, και την ήδη σφιχτή προσφορά πλοίων που προηγήθηκε της πανδημίας του Covid-19, καταφέραμε να διασφαλίσουμε και να επεκτείνουμε τις ναυλώσεις σε ολόκληρο τον στόλο μας με χαμηλό κόστος.
»Καθώς βαδίζουμε σε μια περίοδο του έτους που συνήθως υπάρχει η εντονότερη εποχική αδυναμία στον κλάδο μας, συνεχίζουμε να βλέπουμε ένα εξαιρετικά υποστηρικτικό περιβάλλον. Αυτό οφείλεται τόσο στη διαρκή υψηλή ζήτηση εμπορευματοκιβωτίων όσο και στην περιορισμένη βραχυπρόθεσμη προσφορά πλοίων, καθώς επίσης και σε ένα εξαιρετικά περιορισμένο βιβλίο παραγγελιών για μεσαία και μικρότερα πλοία, που περιορίζεται εν μέρει από την αβεβαιότητα σχετικά με τις μελλοντικές τεχνολογίες καυσίμων και πρόωσης. Αυτοί οι παράγοντες υποδηλώνουν μεσοπρόθεσμα εξαιρετικά υποστηρικτικές πλευρές της προσφοράς. Με έναν βελτιωμένο χρηματοοικονομικό σχεδιασμό, έναν στόλο με υψηλή ζήτηση και μια σημαντική χρονική συγκυρία για την αύξηση των αξιών των μετόχων μας, πιστεύουμε ότι η GSL είναι σε θέση να συνεχίσει να εκτελεί τη στρατηγική ανάπτυξης που προσφέρουμε και να εκμεταλλευόμαστε πλήρως τις ελκυστικές ευκαιρίες που έχουμε μπροστά μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…

Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…

Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…

Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…

Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…

Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…

Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…

Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ