
Οι σημαντικές διακυμάνσεις εξαιτίας του Covid-19 επηρέασαν τα οικονομικά αποτελέσματα της Scorpio Tankers για το 2020, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Η εταιρεία αναφέρει σε σημείωμά της ότι η έναρξη της πανδημίας οδήγησε σε απότομη μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και σε αντίστοιχη μείωση της παγκόσμιας ζήτησης για πετρέλαιο και προϊόντα διύλισης πετρελαίου. Αυτή η χρονική περίοδος χαρακτηρίστηκε από την υπερβολική αστάθεια στις αγορές πετρελαίου και την ανάπτυξη ενός απότομου contango στις τιμές του πετρελαίου και των προϊόντων αυτού. Κατά συνέπεια, δημιουργήθηκαν ευκαιρίες arbitrage και πλωτών μονάδων αποθήκευσης, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα αυξήσεις-ρεκόρ στους ναύλους της spot αγοράς κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Αυτές οι δυναμικές της αγοράς οδήγησαν στη συσσώρευση παγκόσμιων αποθεμάτων πετρελαίου. Τον Ιούνιο του 2020, οι αγορές πετρελαίου σταθεροποιήθηκαν και οι παγκόσμιες οικονομίες άρχισαν να ανακάμπτουν, αν και με αργό ρυθμό. Αυτές οι συνθήκες οδήγησαν στη σταδιακή άρση των υπερβολικών αποθεμάτων και, συνεπώς, στη μείωση των ναύλων.
Η Scoprio Tankers αναμένει ότι ο Covid-19 θα συνεχίσει να προκαλεί αστάθεια στις αγορές εμπορευμάτων. Η κλίμακα και η διάρκεια αυτών των περιστάσεων είναι άγνωστη, αλλά θα μπορούσε να έχει σημαντική επίδραση στα κέρδη της εταιρείας, στις ταμειακές ροές και στη συνολική οικονομική κατάστασή της για το 2021.
Ο κύκλος εργασιών της Scorpio Tankers ανήλθε σε $915,9 εκατ., σημαντικά αυξημένος κατά 30% σε σχέση με το 2019 ($704,3 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $94,1 εκατ. (έναντι ζημιών $48,4 εκατ. το 2019). Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $138,2 εκατ. έναντι $221,6 εκατ. το Q4 του 2019. Στα αποτελέσματα τριμήνου, η εισηγμένη ανέφερε ζημίες $76,3 εκατ. έναντι κερδών $12,0 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
Το TCE ανά κατηγορία πλοίου για το τελευταίο τέταρτο του 2020 ανήλθε σε:
LR2 $16.026
LR1 $11.765
MR $9.991
Handymax $7.773
Φωτό: Scorpio Tankers
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ