
Οι σημαντικές διακυμάνσεις εξαιτίας του Covid-19 επηρέασαν τα οικονομικά αποτελέσματα της Scorpio Tankers για το 2020, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Η εταιρεία αναφέρει σε σημείωμά της ότι η έναρξη της πανδημίας οδήγησε σε απότομη μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και σε αντίστοιχη μείωση της παγκόσμιας ζήτησης για πετρέλαιο και προϊόντα διύλισης πετρελαίου. Αυτή η χρονική περίοδος χαρακτηρίστηκε από την υπερβολική αστάθεια στις αγορές πετρελαίου και την ανάπτυξη ενός απότομου contango στις τιμές του πετρελαίου και των προϊόντων αυτού. Κατά συνέπεια, δημιουργήθηκαν ευκαιρίες arbitrage και πλωτών μονάδων αποθήκευσης, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα αυξήσεις-ρεκόρ στους ναύλους της spot αγοράς κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Αυτές οι δυναμικές της αγοράς οδήγησαν στη συσσώρευση παγκόσμιων αποθεμάτων πετρελαίου. Τον Ιούνιο του 2020, οι αγορές πετρελαίου σταθεροποιήθηκαν και οι παγκόσμιες οικονομίες άρχισαν να ανακάμπτουν, αν και με αργό ρυθμό. Αυτές οι συνθήκες οδήγησαν στη σταδιακή άρση των υπερβολικών αποθεμάτων και, συνεπώς, στη μείωση των ναύλων.
Η Scoprio Tankers αναμένει ότι ο Covid-19 θα συνεχίσει να προκαλεί αστάθεια στις αγορές εμπορευμάτων. Η κλίμακα και η διάρκεια αυτών των περιστάσεων είναι άγνωστη, αλλά θα μπορούσε να έχει σημαντική επίδραση στα κέρδη της εταιρείας, στις ταμειακές ροές και στη συνολική οικονομική κατάστασή της για το 2021.
Ο κύκλος εργασιών της Scorpio Tankers ανήλθε σε $915,9 εκατ., σημαντικά αυξημένος κατά 30% σε σχέση με το 2019 ($704,3 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $94,1 εκατ. (έναντι ζημιών $48,4 εκατ. το 2019). Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $138,2 εκατ. έναντι $221,6 εκατ. το Q4 του 2019. Στα αποτελέσματα τριμήνου, η εισηγμένη ανέφερε ζημίες $76,3 εκατ. έναντι κερδών $12,0 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
Το TCE ανά κατηγορία πλοίου για το τελευταίο τέταρτο του 2020 ανήλθε σε:
LR2 $16.026
LR1 $11.765
MR $9.991
Handymax $7.773
Φωτό: Scorpio Tankers
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Davie Defense Inc. εξήγγειλε τα σχέδια για την ανακαίνιση του ιστορικού ναυπηγείου Gulf Copper στο Galveston του Τέξας, ύψους $1 δισ., με στόχο…
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ