
Η Proman Stena Bulk, μια κοινοπραξία μεταξύ της Stena Bulk και της Proman Shipping, ανακοίνωσε την έναρξη κοπής χάλυβα για τη ναυπήγηση ενός δεξαμενόπλοιου χωρητικότητας 49.900 dwt το οποίο θα καταναλώνει μεθανόλη ως καύσιμο.
Η κατασκευή του «Stena Pro Patria», όπως θα ονομάζεται το πλοίο, γίνεται στο ναυπηγείο Guangzhou Shipyard International (GSI) στην Κίνα, με την παράδοσή του να είναι προγραμματισμένη για τις αρχές του 2022. Το «Stena Pro Patria» αποτελεί το πρώτο από μια σειρά τριών δεξαμενόπλοιων κατανάλωσης μεθανόλης, τα οποία πρόκειται να ναυπηγηθούν για την Proman Stena Bulk.
Το τελευταίας τεχνολογίας δεξαμενόπλοιο θα επωφελείται από αρκετές σχεδιαστικές και τεχνικές βελτιώσεις για μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση και εξοικονόμηση καυσίμου. Θα είναι εξοπλισμένο με κινητήρες διπλού καυσίμου της ΜΑΝ οι οποίοι θα διαθέτουν πρωτοποριακές τεχνολογίες, που χρησιμοποιούν γαλακτώματα καυσίμου-νερού για μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).
Το «Stena Pro Patria» θα καταναλώνει περίπου 12.500 τόνους μεθανόλης ετησίως, γεγονός που θα μειώσει σημαντικά τον όγκο των εκπομπών άνθρακα και αερίων του θερμοκηπίου σε σχέση με τη χρήση συμβατικών καυσίμων.
Φωτό: www.stenabulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η τεχνολογία WindWings της BAR Technologies αποτελεί μια καινοτόμο λύση πρόωσης πλοίων που αξιοποιεί τη δύναμη του ανέμου μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος ιστίων σταθερής…
Ο κ. Σίμος Παληός μιλά στους Ηλία Μπίσια και Γιάννη Θεοδωρόπουλο
Έπειτα από μία δεκαετία εσωτερικών ζυμώσεων και διαβουλεύσεων, το Υπουργείο Μεταφορών της Νότιας Αφρικής επισημοποίησε πρόσφατα τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία μιας κρατικής…
Η εταιρεία ακινήτων Aldar, με έδρα το Άμπου Ντάμπι, πρόσφατα αποκάλυψε το masterplan της για την ανάπτυξη ενός νησιωτικού προορισμού ονόματι Fahid Island, σε…
Περιορισμένες ήταν οι πρόσφατες μεταβολές στη ναυλαγορά των LNG carriers, με τις προκλήσεις να επιμένουν. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το…
Τάσεις σταθερότητας καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers, με τους ναύλους των VLGCs να παραμένουν σε παρεμφερή επίπεδα, σε εβδομαδιαία βάση, την εβδομάδα με…
Η πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU) με την ονομασία «Energos Eskimo» απέπλευσε την Τετάρτη 4 Ιουνίου από το λιμάνι της…
Το Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ κατέληξε σε συμφωνία την Πέμπτη 5 Ιουνίου, για την αναθεώρηση των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών και την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ