
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία τακτικών γραμμών Orient Overseas Container Line (ΟΟCL), η οποία αποτελεί μέλος της συμμαχίας Ocean Alliance, κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 ο συνολικός όγκος εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκαν με πλοία διαχείρισής της αυξήθηκε κατά 23,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ και τα συνολικά έσοδα σημείωσαν αύξηση 51,2%, ξεπερνώντας τα 2,4 εκατ. δολάρια.
Παράλληλα, η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 17,5%, ενώ και ο συνολικός συντελεστής φόρτωσης ήταν κατά 4,6% υψηλότερος από την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το συνολικό μέσο έσοδο ανά ΤΕU αυξήθηκε επίσης κατά 22,2% σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Αντίστοιχα, σε ετήσια βάση, ο συνολικός όγκος διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 7,3% σε σχέση με το 2019, ενώ τα συνολικά έσοδα σημείωσαν αύξηση της τάξης του 18,9%. Η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 3,7%, ενώ και ο συνολικός συντελεστής φόρτωσης ήταν κατά 2,8% υψηλότερος σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αντίστοιχα, το συνολικό μέσο έσοδο ανά TEU αυξήθηκε κατά 10,8% σε σύγκριση με το 2019.
Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία που δημοσιεύει η εταιρεία, η μεγαλύτερη αύξηση, της τάξης του 28,9%, στα διακινηθέντα εμπορευματοκιβώτια κατά το δ΄ τρίμηνο σημειώθηκε στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού (Transpacific), ενώ αύξηση 23,5% σημειώθηκε στα εμπορευματοκιβώτια που διακινήθηκαν στα δρομολόγια εντός Ασίας και μεταξύ Ασίας και Αυστραλίας (Intra-Asia/Australasia) καθώς και στον εμπορικό δρόμο του Ατλαντικού (Transatlantic), όπου η αύξηση ανήλθε σε 22,8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μικρότερη
συγκριτικά αύξηση (17,6%) σημειώθηκε στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Ευρώπης (Αsia-Europe).
Αντίστοιχα, σε επίπεδο εσόδων, η κερδοφορία της εταιρείας κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 αυξήθηκε κατά 56,6% στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού, κατά 56,5% στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Ευρώπης και κατά 55,1% στα δρομολόγια εντός Ασίας και μεταξύ Ασίας και Αυστραλίας. Τέλος, παρά την αύξηση 22,8% των διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων στον εμπορικό δρόμο του Ατλαντικού, τα έσοδα για την εταιρεία στην εν λόγω θαλάσσια οδό αυξήθηκαν μόλις κατά 4%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ