OOCL: Χαμόγελα από τον διακινούμενο όγκο containers και την κερδοφορία

OOCL: Χαμόγελα από τον διακινούμενο όγκο containers και την κερδοφορία

78
OOCL: Χαμόγελα από τον διακινούμενο όγκο containers και την κερδοφορία

Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία τακτικών γραμμών Orient Overseas Container Line (ΟΟCL), η οποία αποτελεί μέλος της συμμαχίας Ocean Alliance, κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 ο συνολικός όγκος εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκαν με πλοία διαχείρισής της αυξήθηκε κατά 23,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ και τα συνολικά έσοδα σημείωσαν αύξηση 51,2%, ξεπερνώντας τα 2,4 εκατ. δολάρια.

Παράλληλα, η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 17,5%, ενώ και ο συνολικός συντελεστής φόρτωσης ήταν κατά 4,6% υψηλότερος από την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το συνολικό μέσο έσοδο ανά ΤΕU αυξήθηκε επίσης κατά 22,2% σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Αντίστοιχα, σε ετήσια βάση, ο συνολικός όγκος διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 7,3% σε σχέση με το 2019, ενώ τα συνολικά έσοδα σημείωσαν αύξηση της τάξης του 18,9%. Η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 3,7%, ενώ και ο συνολικός συντελεστής φόρτωσης ήταν κατά 2,8% υψηλότερος σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αντίστοιχα, το συνολικό μέσο έσοδο ανά TEU αυξήθηκε κατά 10,8% σε σύγκριση με το 2019.

Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία που δημοσιεύει η εταιρεία, η μεγαλύτερη αύξηση, της τάξης του 28,9%, στα διακινηθέντα εμπορευματοκιβώτια κατά το δ΄ τρίμηνο σημειώθηκε στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού (Transpacific), ενώ αύξηση 23,5% σημειώθηκε στα εμπορευματοκιβώτια που διακινήθηκαν στα δρομολόγια εντός Ασίας και μεταξύ Ασίας και Αυστραλίας (Intra-Asia/Australasia) καθώς και στον εμπορικό δρόμο του Ατλαντικού (Transatlantic), όπου η αύξηση ανήλθε σε 22,8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μικρότερη

συγκριτικά αύξηση (17,6%) σημειώθηκε στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Ευρώπης (Αsia-Europe).

Αντίστοιχα, σε επίπεδο εσόδων, η κερδοφορία της εταιρείας κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 αυξήθηκε κατά 56,6% στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού, κατά 56,5% στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Ευρώπης και κατά 55,1% στα δρομολόγια εντός Ασίας και μεταξύ Ασίας και Αυστραλίας. Τέλος, παρά την αύξηση 22,8% των διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων στον εμπορικό δρόμο του Ατλαντικού, τα έσοδα για την εταιρεία στην εν λόγω θαλάσσια οδό αυξήθηκαν μόλις κατά 4%.