
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία τακτικών γραμμών Orient Overseas Container Line (ΟΟCL), η οποία αποτελεί μέλος της συμμαχίας Ocean Alliance, κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 ο συνολικός όγκος εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκαν με πλοία διαχείρισής της αυξήθηκε κατά 23,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ και τα συνολικά έσοδα σημείωσαν αύξηση 51,2%, ξεπερνώντας τα 2,4 εκατ. δολάρια.
Παράλληλα, η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 17,5%, ενώ και ο συνολικός συντελεστής φόρτωσης ήταν κατά 4,6% υψηλότερος από την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το συνολικό μέσο έσοδο ανά ΤΕU αυξήθηκε επίσης κατά 22,2% σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Αντίστοιχα, σε ετήσια βάση, ο συνολικός όγκος διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 7,3% σε σχέση με το 2019, ενώ τα συνολικά έσοδα σημείωσαν αύξηση της τάξης του 18,9%. Η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 3,7%, ενώ και ο συνολικός συντελεστής φόρτωσης ήταν κατά 2,8% υψηλότερος σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αντίστοιχα, το συνολικό μέσο έσοδο ανά TEU αυξήθηκε κατά 10,8% σε σύγκριση με το 2019.
Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία που δημοσιεύει η εταιρεία, η μεγαλύτερη αύξηση, της τάξης του 28,9%, στα διακινηθέντα εμπορευματοκιβώτια κατά το δ΄ τρίμηνο σημειώθηκε στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού (Transpacific), ενώ αύξηση 23,5% σημειώθηκε στα εμπορευματοκιβώτια που διακινήθηκαν στα δρομολόγια εντός Ασίας και μεταξύ Ασίας και Αυστραλίας (Intra-Asia/Australasia) καθώς και στον εμπορικό δρόμο του Ατλαντικού (Transatlantic), όπου η αύξηση ανήλθε σε 22,8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μικρότερη
συγκριτικά αύξηση (17,6%) σημειώθηκε στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Ευρώπης (Αsia-Europe).
Αντίστοιχα, σε επίπεδο εσόδων, η κερδοφορία της εταιρείας κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 αυξήθηκε κατά 56,6% στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού, κατά 56,5% στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Ευρώπης και κατά 55,1% στα δρομολόγια εντός Ασίας και μεταξύ Ασίας και Αυστραλίας. Τέλος, παρά την αύξηση 22,8% των διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων στον εμπορικό δρόμο του Ατλαντικού, τα έσοδα για την εταιρεία στην εν λόγω θαλάσσια οδό αυξήθηκαν μόλις κατά 4%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ