
 
															Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία τακτικών γραμμών Orient Overseas Container Line (ΟΟCL), η οποία αποτελεί μέλος της συμμαχίας Ocean Alliance, κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 ο συνολικός όγκος εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκαν με πλοία διαχείρισής της αυξήθηκε κατά 23,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ και τα συνολικά έσοδα σημείωσαν αύξηση 51,2%, ξεπερνώντας τα 2,4 εκατ. δολάρια.
Παράλληλα, η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 17,5%, ενώ και ο συνολικός συντελεστής φόρτωσης ήταν κατά 4,6% υψηλότερος από την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το συνολικό μέσο έσοδο ανά ΤΕU αυξήθηκε επίσης κατά 22,2% σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Αντίστοιχα, σε ετήσια βάση, ο συνολικός όγκος διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 7,3% σε σχέση με το 2019, ενώ τα συνολικά έσοδα σημείωσαν αύξηση της τάξης του 18,9%. Η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 3,7%, ενώ και ο συνολικός συντελεστής φόρτωσης ήταν κατά 2,8% υψηλότερος σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αντίστοιχα, το συνολικό μέσο έσοδο ανά TEU αυξήθηκε κατά 10,8% σε σύγκριση με το 2019.
Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία που δημοσιεύει η εταιρεία, η μεγαλύτερη αύξηση, της τάξης του 28,9%, στα διακινηθέντα εμπορευματοκιβώτια κατά το δ΄ τρίμηνο σημειώθηκε στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού (Transpacific), ενώ αύξηση 23,5% σημειώθηκε στα εμπορευματοκιβώτια που διακινήθηκαν στα δρομολόγια εντός Ασίας και μεταξύ Ασίας και Αυστραλίας (Intra-Asia/Australasia) καθώς και στον εμπορικό δρόμο του Ατλαντικού (Transatlantic), όπου η αύξηση ανήλθε σε 22,8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μικρότερη
συγκριτικά αύξηση (17,6%) σημειώθηκε στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Ευρώπης (Αsia-Europe).
Αντίστοιχα, σε επίπεδο εσόδων, η κερδοφορία της εταιρείας κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 αυξήθηκε κατά 56,6% στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού, κατά 56,5% στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Ευρώπης και κατά 55,1% στα δρομολόγια εντός Ασίας και μεταξύ Ασίας και Αυστραλίας. Τέλος, παρά την αύξηση 22,8% των διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων στον εμπορικό δρόμο του Ατλαντικού, τα έσοδα για την εταιρεία στην εν λόγω θαλάσσια οδό αυξήθηκαν μόλις κατά 4%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ