
Η Maersk ενισχύει τη βιωσιμότητα πελατών της στη Γερμανία που κάνουν χρήση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών της, διαμορφώνοντας μια νέα διατροπική υπηρεσία μεταφοράς μηδενικών ρύπων CO2, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη στο 85% των ενδοχώριων σιδηροδρομικών υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία στη Γερμανία.
Η περιβαλλοντικά ουδέτερη αυτή υπηρεσία μειώνει τις εκπομπές CO₂ στο μηδέν, ενώ επίσης συνεισφέρει στην εξοικονόμηση περίπου 9.100 τόνων CO₂ ετησίως σε σύγκριση με τα συμβατικά τρένα και περίπου 40.000 τόνων CO₂ σε σύγκριση με τις οδικές μεταφορές.
Τα τρένα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια θα συνδέσουν το λιμάνι της Βρέμης (Bremerhaven) με σημαντικά εγχώρια οικονομικά κέντρα, όπως το Μάνχαϊμ, η Στουτγκάρδη, η Νυρεμβέργη και το Μόναχο.
Οι σιδηροδρομικές μεταφορές της Μaersk στη Γερμανία διεκπεραιώνονται από τη σιδηροδρομική εταιρεία ERS/boxXpress.de, που έχει έδρα στο Αμβούργο και η οποία χρησιμοποιεί 100% ηλεκτρικά τρένα με 100% ανανεώσιμη υδροηλεκτρική ενέργεια, η οποία έχει αναγνωριστεί από την TÜV Nord ως «Πιστοποιημένη πράσινη ηλεκτρική ενέργεια».
Σε αυτό το πλαίσιο και παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία του Covid-19, η Maersk σημειώνει πρόοδο και παραμένει προσηλωμένη στη δέσμευσή της για παροχή βιώσιμων πακέτων μεταφοράς. Ως η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών και Logistics παγκοσμίως, η Maersk συνεχίζει να υποστηρίζει τους πελάτες της με νέες βιώσιμες λύσεις, ούτως ώστε να επιτύχουν και αυτοί με τη σειρά τους τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των επιχειρήσεών τους.
Φωτό: Ian Taylor/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ