
Η Maersk ενισχύει τη βιωσιμότητα πελατών της στη Γερμανία που κάνουν χρήση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών της, διαμορφώνοντας μια νέα διατροπική υπηρεσία μεταφοράς μηδενικών ρύπων CO2, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη στο 85% των ενδοχώριων σιδηροδρομικών υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία στη Γερμανία.
Η περιβαλλοντικά ουδέτερη αυτή υπηρεσία μειώνει τις εκπομπές CO₂ στο μηδέν, ενώ επίσης συνεισφέρει στην εξοικονόμηση περίπου 9.100 τόνων CO₂ ετησίως σε σύγκριση με τα συμβατικά τρένα και περίπου 40.000 τόνων CO₂ σε σύγκριση με τις οδικές μεταφορές.
Τα τρένα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια θα συνδέσουν το λιμάνι της Βρέμης (Bremerhaven) με σημαντικά εγχώρια οικονομικά κέντρα, όπως το Μάνχαϊμ, η Στουτγκάρδη, η Νυρεμβέργη και το Μόναχο.
Οι σιδηροδρομικές μεταφορές της Μaersk στη Γερμανία διεκπεραιώνονται από τη σιδηροδρομική εταιρεία ERS/boxXpress.de, που έχει έδρα στο Αμβούργο και η οποία χρησιμοποιεί 100% ηλεκτρικά τρένα με 100% ανανεώσιμη υδροηλεκτρική ενέργεια, η οποία έχει αναγνωριστεί από την TÜV Nord ως «Πιστοποιημένη πράσινη ηλεκτρική ενέργεια».
Σε αυτό το πλαίσιο και παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία του Covid-19, η Maersk σημειώνει πρόοδο και παραμένει προσηλωμένη στη δέσμευσή της για παροχή βιώσιμων πακέτων μεταφοράς. Ως η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών και Logistics παγκοσμίως, η Maersk συνεχίζει να υποστηρίζει τους πελάτες της με νέες βιώσιμες λύσεις, ούτως ώστε να επιτύχουν και αυτοί με τη σειρά τους τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των επιχειρήσεών τους.
Φωτό: Ian Taylor/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ