
Πρόσφατα η Australian Maritime Safety Authority (ΑΜSA) ανακοίνωσε την απαγόρευση εισόδου στα ύδατά της σε ένα πλοίο μεταφοράς ζώων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της AMSA, το «Barkly Pearl» αρχικά εντοπίστηκε στις 3 Νοεμβρίου 2020 να ταξιδεύει στα ύδατα της βόρειας Αυστραλίας έχοντας μια μεγάλη τρύπα στο κέλυφός του. H AMSA σημειώνει ότι, λόγω ανησυχιών των επιθεωρητών για την ακεραιότητα της δομής του πλοίου, την πιθανή απειλή θαλάσσιας ρύπανσης και τον άμεσο κίνδυνο για την ασφάλεια των ναυτικών, εξέδωσε απαγορευτικό, με αποτέλεσμα το πλοίο να οδηγηθεί στο πλησιέστερο ασφαλές λιμάνι του Geraldton.
Τους τελευταίους δύο μήνες, οι επιθεωρητές της AMSA συνεργάστηκαν στενά με τη διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου για την εξεύρεση λύσης. Στις 7 Ιανουαρίου, το «Barkly Pearl» φορτώθηκε στο «MV Falcon», ένα ημι-υποβρύχιο Heavy Load Carrier, για την ασφαλή αναχώρησή του από τα αυστραλιανά ύδατα.
Μάλιστα η AMSA αποφάσισε την απαγόρευση της εισόδου του πλοίου στα αυστραλιανά ύδατα για τους επόμενους 24 μήνες. «Πρόκειται για σημαντική απόφαση από την AMSA. Είναι η πρώτη φορά που απαγορεύεται η πρόσβαση σε ένα πλοίο στα λιμάνια και ύδατα της Αυστραλίας για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, και αυτό σίγουρα θα επηρεάσει τις εμπορικές του λειτουργίες», τονίζει ο Allan Schwartz, General Manger Operations της ΑΜSA.
O ίδιος σημείωσε ότι η αυστραλιανή κοινότητα αναμένει τα πλοία που επιχειρούν καταπλέουν στα λιμάνια της χώρας ή ταξιδεύουν μέσω αυτής να είναι αξιόπλοα. «Η ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία του “Barkly Pearl” αμέλησε τη συντήρησή του, με αποτέλεσμα να τίθενται σε κίνδυνο οι ζωές των ναυτικών και να απειλείται το θαλάσσιο περιβάλλον της Αυστραλίας», πρόσθεσε ο κ. Schwartz.
Φωτό: www.amsa.gov.au
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τριπλή ονοματοδοσία πλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Laskaridis Maritime στο κινεζικό ναυπηγείο Hengli Shipbuilding στο Dalian. Τα bulk carriers που εισέρχονται στον στόλο της Laskaridis…
Η FARAD S.A. υπέγραψε μια νέα συμφωνία με τον γαλλικό ναυπηγικό κολοσσό Naval Group Hellas, θυγατρική της Naval Group στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της…
Μία νέα αεροπορική σύνδεση μεταξύ του Los Angeles International Airport (LAX) και της Αθήνας (ATH), εγκαινίασε η Norse Atlantic διευρύνοντας το υπερατλαντικό δίκτυό της.…
Με βραδύ ρυθμό έχει εκκινήσει το 2025 για τις εξαγωγές θερμικού άνθρακα της Ινδονησίας, καθώς η ζήτηση από την Κίνα και την Ινδία ‒τους…
Θετικές διαφαίνονται οι ενδείξεις για τις εξαγωγές σόγιας της Βραζιλίας προς την Κίνα, καθώς η τελευταία προέβη σε άρση ορισμένων πρότερων μέτρων. Συγκεκριμένα, το…
Οι αμερικανικές εξαγωγές LNG συνεχίζουν να σκαρφαλώνουν σε νέα υψηλά. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Kpler στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι αμερικανικές εξαγωγές…
Με την ενσωμάτωση συστοιχιών μπαταριών υψηλής ισχύος, το νέο φεριμπότ της Scandlines αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα πλοίου μηδενικών εκπομπών. Το πλοίο, σχεδιασμένο εξαρχής για…
Επιβραδύνθηκε σημαντικά ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού τον Απρίλιο εφέτος, καθώς αυξήθηκε 2%, από 2,4% τον Μάρτιο και έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ