
Πρόσφατα η Australian Maritime Safety Authority (ΑΜSA) ανακοίνωσε την απαγόρευση εισόδου στα ύδατά της σε ένα πλοίο μεταφοράς ζώων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της AMSA, το «Barkly Pearl» αρχικά εντοπίστηκε στις 3 Νοεμβρίου 2020 να ταξιδεύει στα ύδατα της βόρειας Αυστραλίας έχοντας μια μεγάλη τρύπα στο κέλυφός του. H AMSA σημειώνει ότι, λόγω ανησυχιών των επιθεωρητών για την ακεραιότητα της δομής του πλοίου, την πιθανή απειλή θαλάσσιας ρύπανσης και τον άμεσο κίνδυνο για την ασφάλεια των ναυτικών, εξέδωσε απαγορευτικό, με αποτέλεσμα το πλοίο να οδηγηθεί στο πλησιέστερο ασφαλές λιμάνι του Geraldton.
Τους τελευταίους δύο μήνες, οι επιθεωρητές της AMSA συνεργάστηκαν στενά με τη διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου για την εξεύρεση λύσης. Στις 7 Ιανουαρίου, το «Barkly Pearl» φορτώθηκε στο «MV Falcon», ένα ημι-υποβρύχιο Heavy Load Carrier, για την ασφαλή αναχώρησή του από τα αυστραλιανά ύδατα.
Μάλιστα η AMSA αποφάσισε την απαγόρευση της εισόδου του πλοίου στα αυστραλιανά ύδατα για τους επόμενους 24 μήνες. «Πρόκειται για σημαντική απόφαση από την AMSA. Είναι η πρώτη φορά που απαγορεύεται η πρόσβαση σε ένα πλοίο στα λιμάνια και ύδατα της Αυστραλίας για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, και αυτό σίγουρα θα επηρεάσει τις εμπορικές του λειτουργίες», τονίζει ο Allan Schwartz, General Manger Operations της ΑΜSA.
O ίδιος σημείωσε ότι η αυστραλιανή κοινότητα αναμένει τα πλοία που επιχειρούν καταπλέουν στα λιμάνια της χώρας ή ταξιδεύουν μέσω αυτής να είναι αξιόπλοα. «Η ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία του “Barkly Pearl” αμέλησε τη συντήρησή του, με αποτέλεσμα να τίθενται σε κίνδυνο οι ζωές των ναυτικών και να απειλείται το θαλάσσιο περιβάλλον της Αυστραλίας», πρόσθεσε ο κ. Schwartz.
Φωτό: www.amsa.gov.au
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ