
Τα δύο μαύρα κουτιά του Boeing 737-500 που συνετρίβη στη θάλασσα, στα ανοιχτά της Τζακάρτας, εντοπίστηκαν σήμερα, ανακοίνωσε η ινδονησιακή Επιτροπή Ασφάλειας των Μεταφορών.
«Εντοπίσαμε τη θέση των μαύρων κουτιών, και των δύο», ανακοίνωσε ο Σουρτζάντο Τζαχζόνο, ο επικεφαλής της Επιτροπής η οποία υπάγεται στο υπουργείο Μεταφορών. Όπως είπε, δύτες θα αναλάβουν να τα ανασύρουν από τον βυθό όσο το δυνατόν συντομότερα.
Συντρίμμια του αεροσκάφους, στο οποίο επέβαιναν 62 άνθρωποι, έχουν ήδη μεταφερθεί στην Τζακάρτα. Σύμφωνα με τις αρχές, προέρχονταν από βάθος 23 μέτρων, κοντά σε μια συστάδα νησιών στα ανοιχτά της πρωτεύουσας. Ένα στραβωμένο μεταλλικό αντικείμενο έφερε τα χρώματα της αεροπορικής εταιρείας Sriwijaya Air, μπλε και κόκκινο. Οι αρχές έχουν επίσης ανασύρει ανθρώπινα μέλη και διάφορα ρούχα.
Η αστυνομία ζήτησε από τους συγγενείς των επιβατών και του πληρώματος να δώσουν δείγματα DNA ώστε να βοηθήσουν στην αναγνώριση των θυμάτων. Οι 50 επιβάτες και το 12μελές πλήρωμα ήταν όλοι τους Ινδονήσιοι. Μεταξύ των επιβατών ήταν επτά παιδιά και τρία βρέφη.
Σύμφωνα με την υπηρεσία εντοπισμού πολιτικών πτήσεων Flightradar24, το αεροπλάνο απογειώθηκε στις 14.36, τοπική ώρα (09.36 ώρα Ελλάδας) του Σαββάτου και ανέβηκε σε ύψος 10.900 ποδών μέσα σε τέσσερα λεπτά. Κατόπιν όμως ξεκίνησε μια απότομη πτώση και σταμάτησε να μεταδίδει δεδομένα 21 δευτερόλεπτα αργότερα.
Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια ένδειξη για το τι προκάλεσε αυτήν την απότομη πτώση. Τα περισσότερα αεροπορικά δυστυχήματα οφείλονται σε συνδυασμό παραγόντων και συχνά περνούν μήνες μέχρι να καταλήξουν σε οριστικό συμπέρασμα οι ειδικοί εμπειρογνώμονες.
Μια εκπρόσωπος του υπουργείου Μεταφορών είπε ότι ο πύργος ελέγχου είχε ρωτήσει τον πιλότο γιατί το αεροπλάνο κατευθυνόταν βορειοδυτικά αντί να ακολουθεί την αναμενόμενη πορεία του, λίγα δευτερόλεπτα προτού να εξαφανιστεί από τις οθόνες των ραντάρ. Οι δύο πιλότοι φέρεται ότι είχαν δεκαετίες εμπειρίας. Ο κυβερνήτης ήταν πρώην πιλότος της πολεμικής αεροπορίας ενώ ο συγκυβερνήτης εργαζόταν για τη Sriwijaya Air από το 2013, σύμφωνα με το προφίλ του στον ιστότοπο Linkedin.
Πηγή, Φωτο: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ