
Τα δύο μαύρα κουτιά του Boeing 737-500 που συνετρίβη στη θάλασσα, στα ανοιχτά της Τζακάρτας, εντοπίστηκαν σήμερα, ανακοίνωσε η ινδονησιακή Επιτροπή Ασφάλειας των Μεταφορών.
«Εντοπίσαμε τη θέση των μαύρων κουτιών, και των δύο», ανακοίνωσε ο Σουρτζάντο Τζαχζόνο, ο επικεφαλής της Επιτροπής η οποία υπάγεται στο υπουργείο Μεταφορών. Όπως είπε, δύτες θα αναλάβουν να τα ανασύρουν από τον βυθό όσο το δυνατόν συντομότερα.
Συντρίμμια του αεροσκάφους, στο οποίο επέβαιναν 62 άνθρωποι, έχουν ήδη μεταφερθεί στην Τζακάρτα. Σύμφωνα με τις αρχές, προέρχονταν από βάθος 23 μέτρων, κοντά σε μια συστάδα νησιών στα ανοιχτά της πρωτεύουσας. Ένα στραβωμένο μεταλλικό αντικείμενο έφερε τα χρώματα της αεροπορικής εταιρείας Sriwijaya Air, μπλε και κόκκινο. Οι αρχές έχουν επίσης ανασύρει ανθρώπινα μέλη και διάφορα ρούχα.
Η αστυνομία ζήτησε από τους συγγενείς των επιβατών και του πληρώματος να δώσουν δείγματα DNA ώστε να βοηθήσουν στην αναγνώριση των θυμάτων. Οι 50 επιβάτες και το 12μελές πλήρωμα ήταν όλοι τους Ινδονήσιοι. Μεταξύ των επιβατών ήταν επτά παιδιά και τρία βρέφη.
Σύμφωνα με την υπηρεσία εντοπισμού πολιτικών πτήσεων Flightradar24, το αεροπλάνο απογειώθηκε στις 14.36, τοπική ώρα (09.36 ώρα Ελλάδας) του Σαββάτου και ανέβηκε σε ύψος 10.900 ποδών μέσα σε τέσσερα λεπτά. Κατόπιν όμως ξεκίνησε μια απότομη πτώση και σταμάτησε να μεταδίδει δεδομένα 21 δευτερόλεπτα αργότερα.
Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια ένδειξη για το τι προκάλεσε αυτήν την απότομη πτώση. Τα περισσότερα αεροπορικά δυστυχήματα οφείλονται σε συνδυασμό παραγόντων και συχνά περνούν μήνες μέχρι να καταλήξουν σε οριστικό συμπέρασμα οι ειδικοί εμπειρογνώμονες.
Μια εκπρόσωπος του υπουργείου Μεταφορών είπε ότι ο πύργος ελέγχου είχε ρωτήσει τον πιλότο γιατί το αεροπλάνο κατευθυνόταν βορειοδυτικά αντί να ακολουθεί την αναμενόμενη πορεία του, λίγα δευτερόλεπτα προτού να εξαφανιστεί από τις οθόνες των ραντάρ. Οι δύο πιλότοι φέρεται ότι είχαν δεκαετίες εμπειρίας. Ο κυβερνήτης ήταν πρώην πιλότος της πολεμικής αεροπορίας ενώ ο συγκυβερνήτης εργαζόταν για τη Sriwijaya Air από το 2013, σύμφωνα με το προφίλ του στον ιστότοπο Linkedin.
Πηγή, Φωτο: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ