
Ένα δεξαμενόπλοιο με νοτιοκορεατική σημαία κατασχέθηκε από το Ιράν, μετέδωσαν σήμερα ιρανικά μέσα ενημέρωσης, σε μια περίοδο έντασης ανάμεσα στην Τεχεράνη και τη Σεούλ σχετικά με το πάγωμα ιρανικών κεφαλαίων σε νοτιοκορεατικές τράπεζες εξαιτίας των αμερικανικών κυρώσεων.
Σύμφωνα με τις πηγές αυτές, το πλοίο κατασχέθηκε από το ναυτικό των Φρουρών της Επανάστασης επειδή ρύπαινε τον Κόλπο με χημικά.
Το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Tasnim μετέδωσε πως το πλήρωμα του πλοίου κρατείται στο ιρανικό λιμάνι Μπαντάρ Αμπάς.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, τα μέλη του πληρώματος είναι από τη Νότια Κορέα, την Ινδονησία, το Βιετνάμ και τη Μιανμάρ. Ωστόσο το πρακτορείο δεν διευκρινίζει τον αριθμό τους.
Νωρίτερα η ναυτιλιακή αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου United Kingdom Maritime Trade Operations (UKMTO) είχε αναφέρει στον ιστότοπό της πως ένα εμπορικό πλοίο στα στενά του Ορμούζ άλλαξε πορεία και κατευθύνθηκε μέσα στα ιρανικά χωρικά ύδατα αφού είχε μια «αλληλεπίδραση» με τις ιρανικές αρχές.
Η βρετανική εταιρεία ναυτιλιακής ασφάλειας Ambrey ανακοίνωσε πως πρόκειται για το δεξαμενόπλοιο HANKUK CHEMI με σημαία Νότιας Κορέας και ανέφερε ότι φαίνεται πως έχει συλληφθεί και οδηγείται μέσα στα ιρανικά χωρικά ύδατα με κατεύθυνση το Μπαντάρ Αμπάς.
Σύμφωνα με την Ambrey, το πλοίο, το οποίο ανήκει στην DM Shipping Co, είχε αναχωρήσει πριν από το επεισόδιο από το Τζουμπάιλ της Σαουδικής Αραβίας.
Η εταιρεία Dryad Global ανακοίνωσε πως το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών προϊόντων HANKUK CHEMI «πιθανόν συνελήφθη από ιρανικές δυνάμεις» στο στενό του Χορμούζ ενώ έπλεε για τη Φουτζέιρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Tasnim News Agency/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ