
Ένα δεξαμενόπλοιο με νοτιοκορεατική σημαία κατασχέθηκε από το Ιράν, μετέδωσαν σήμερα ιρανικά μέσα ενημέρωσης, σε μια περίοδο έντασης ανάμεσα στην Τεχεράνη και τη Σεούλ σχετικά με το πάγωμα ιρανικών κεφαλαίων σε νοτιοκορεατικές τράπεζες εξαιτίας των αμερικανικών κυρώσεων.
Σύμφωνα με τις πηγές αυτές, το πλοίο κατασχέθηκε από το ναυτικό των Φρουρών της Επανάστασης επειδή ρύπαινε τον Κόλπο με χημικά.
Το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Tasnim μετέδωσε πως το πλήρωμα του πλοίου κρατείται στο ιρανικό λιμάνι Μπαντάρ Αμπάς.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, τα μέλη του πληρώματος είναι από τη Νότια Κορέα, την Ινδονησία, το Βιετνάμ και τη Μιανμάρ. Ωστόσο το πρακτορείο δεν διευκρινίζει τον αριθμό τους.
Νωρίτερα η ναυτιλιακή αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου United Kingdom Maritime Trade Operations (UKMTO) είχε αναφέρει στον ιστότοπό της πως ένα εμπορικό πλοίο στα στενά του Ορμούζ άλλαξε πορεία και κατευθύνθηκε μέσα στα ιρανικά χωρικά ύδατα αφού είχε μια «αλληλεπίδραση» με τις ιρανικές αρχές.
Η βρετανική εταιρεία ναυτιλιακής ασφάλειας Ambrey ανακοίνωσε πως πρόκειται για το δεξαμενόπλοιο HANKUK CHEMI με σημαία Νότιας Κορέας και ανέφερε ότι φαίνεται πως έχει συλληφθεί και οδηγείται μέσα στα ιρανικά χωρικά ύδατα με κατεύθυνση το Μπαντάρ Αμπάς.
Σύμφωνα με την Ambrey, το πλοίο, το οποίο ανήκει στην DM Shipping Co, είχε αναχωρήσει πριν από το επεισόδιο από το Τζουμπάιλ της Σαουδικής Αραβίας.
Η εταιρεία Dryad Global ανακοίνωσε πως το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών προϊόντων HANKUK CHEMI «πιθανόν συνελήφθη από ιρανικές δυνάμεις» στο στενό του Χορμούζ ενώ έπλεε για τη Φουτζέιρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Tasnim News Agency/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ