
Η Ocean Network Express Pte. Ltd. (ΟΝΕ) υπέγραψε υποσχετική επιστολή/ επιστολή πρόθεσης (Letter of Intent) με τη Shoei Kisen Kaisha για τη 15ετή ναύλωση έξι νέων Ultra Large Container Ships (ULCS) μεταφορικής ικανότητας άνω των 24.000 ΤΕUs έκαστο.
Τα πλοία θα κατασκευαστούν από τη σύμπραξη των Imabari Shipbuilding Co., Ltd. και Japan Marine United Corporation και η παράδοσή τους αναμένεται το 2023-2024, σημειώνεται στην ανακοίνωση της ONE.
«Αυτή η νέα κατηγορία πλοίων θα ενταχθεί στον στόλο μας και θα αποτελέσει μέρος της συνεχιζόμενης στρατηγικής μας για την προσθήκη μεγάλων, σύγχρονων και ενεργειακά αποδοτικών πλοίων για την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του στόλου μας», αναφέρει η ONE στην ανακοίνωση.
Μέχρι στιγμής τα μεγαλύτερα ULCS έχουν μεταφορική ικανότητα 24.000 TEUs. Τα νέα πλοία, των οποίων η μεταφορική ικανότητα θα ξεπερνά τα 24.000 TEUs, θα συντελέσουν στην επίτευξη των οικονομιών κλίμακας και στη σημαντική μείωση των εκπομπών μέσω προηγμένης σχεδίασης του κελύφους τους, που θα ελαχιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου, τονίζεται χαρακτηριστικά. Να σημειωθεί ακόμη ότι τα mega-containerships θα έχουν εγκατεστημένα scrubbers για την ευθυγράμμιση με τους κανονισμούς του ΙΜΟ.
Διαφαίνεται συνεπώς ότι η τάση για την παραγγελία πολύ μεγάλων containerships από τις κορυφαίες liner εταιρείες ενισχύεται. Προ ολίγων ημερών, η Hapag-Lloyd προχώρησε στην παραγγελία έξι ultra large containerships στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME).
Φωτό: www.one-line.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ