Mega-containerships: Η τάση στη liner ναυτιλία

Mega-containerships: Η τάση στη liner ναυτιλία

316
Mega-containerships: Η τάση στη liner ναυτιλία

Η Ocean Network Express Pte. Ltd. (ΟΝΕ) υπέγραψε υποσχετική επιστολή/ επιστολή πρόθεσης (Letter of Intent) με τη Shoei Kisen Kaisha για τη 15ετή ναύλωση έξι νέων Ultra Large Container Ships (ULCS) μεταφορικής ικανότητας άνω των 24.000 ΤΕUs έκαστο.

Τα πλοία θα κατασκευαστούν από τη σύμπραξη των Imabari Shipbuilding Co., Ltd. και Japan Marine United Corporation και η παράδοσή τους αναμένεται το 2023-2024, σημειώνεται στην ανακοίνωση της ONE.

«Αυτή η νέα κατηγορία πλοίων θα ενταχθεί στον στόλο μας και θα αποτελέσει μέρος της συνεχιζόμενης στρατηγικής μας για την προσθήκη μεγάλων, σύγχρονων και ενεργειακά αποδοτικών πλοίων για την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του στόλου μας», αναφέρει η ONE στην ανακοίνωση.

Μέχρι στιγμής τα μεγαλύτερα ULCS έχουν μεταφορική ικανότητα 24.000 TEUs. Τα νέα πλοία, των οποίων η μεταφορική ικανότητα θα ξεπερνά τα 24.000 TEUs, θα συντελέσουν στην επίτευξη των οικονομιών κλίμακας και στη σημαντική μείωση των εκπομπών μέσω προηγμένης σχεδίασης του κελύφους τους, που θα ελαχιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου, τονίζεται χαρακτηριστικά. Να σημειωθεί ακόμη ότι τα mega-containerships θα έχουν εγκατεστημένα scrubbers για την ευθυγράμμιση με τους κανονισμούς του ΙΜΟ.

Διαφαίνεται συνεπώς ότι η τάση για την παραγγελία πολύ μεγάλων containerships από τις κορυφαίες liner εταιρείες ενισχύεται. Προ ολίγων ημερών, η Hapag-Lloyd προχώρησε στην παραγγελία έξι ultra large containerships στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME).

Φωτό: www.one-line.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.