
Οι χώρες-μέλη του OPEC+ και η Ρωσία ξανάρχισαν σήμερα τις συνομιλίες τους σε μια προσπάθεια να καθορίσουν τις πολιτικές τους για το 2021.
Οι συνομιλίες επαναλαμβάνονται μετά την αποτυχία που καταγράφηκε στον αρχικό γύρο των συνομιλιών προηγούμενα μέσα στην εβδομάδα, για την επίτευξη ενός συμβιβασμού, αναφορικά με την αντιμετώπιση της χαμηλής ζήτησης πετρελαίου, εξαιτίας ενός δεύτερου κύματος εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19.
Οι χώρες του OPEC+ και άλλες συνεργαζόμενες χώρες που είναι γνωστές στο σύνολό τους, ως ΟPEC+ αναμένονταν ευρέως να παρατείνουν τις ισχύουσες μειώσεις παραγωγής των 7,7 εκατομμυρίων βαρελιών ημερησίως ή ποσοστό 8% της παγκόσμιας προσφοράς, τουλάχιστον μέχρι το Μάρτιο του 2021.
Ωστόσο, μετά την κούρσα τιμών που προκάλεσαν οι ελπίδες για ταχεία έγκριση των εμβολίων κατά του κορονοϊού στα τέλη Νοεμβρίου, αρκετές χώρες, που παράγουν πετρέλαιο, άρχισαν να αναρωτιούνται για την ανάγκη συνέχισης της μείωσης της παραγωγής που προωθεί η Σαουδική Αραβία.
Πηγές της ομάδας χωρών ΟPEC+ ανέφεραν ότι η Ρωσία, το Ιράκ, η Νιγηρία, και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, έχουν όλες σε κάποιο βαθμό εκφράσει το ενδιαφέρον τους για την αύξηση της πετρελαϊκής παραγωγής το 2021.
«Τα πράγματα πηγαίνουν προς έναν συμβιβασμό» σύμφωνα με έναν απεσταλμένο στον OPEC+.
Δύο άλλες πηγές ήταν λιγότερο αισιόδοξες και δήλωσαν ότι απαιτούνται περισσότερες συζητήσεις προκειμένου να ξεπεραστούν οι διαφορές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Elise Aldram/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ