
Η εταιρεία MAN Energy Solutions ανακοίνωσε τη μελλοντική διάθεση ενός νέου συστήματος επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR). Κατά τη λειτουργία του, το εν λόγω σύστημα περιορίζει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) και πρακτικά διασφαλίζει τη συμμόρφωση των ναυτικών κινητήρων με τους κανονισμούς IMO Tier III.
Το νέο σύστημα EGR θα είναι συμβατό με τη νέα δίχρονη βραδύστροφη B&W ME-GA μηχανή της ΜΑΝ, η οποία αναπτύσσεται στο ερευνητικό κέντρο της Κοπεγχάγης και θα αποτελέσει την εναλλακτική έκδοση, κύκλου καύσης Otto, της πιο γνωστής μηχανής διπλού καυσίμου ME-GI της MAN.
Με την εφαρμογή του συστήματος EGR, η συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών θα εξασφαλίζεται τόσο σε περιπτώσεις λειτουργίας της μηχανής με συμβατικό όσο και με LNG καύσιμο. Σύμφωνα με τη MAN Energy Solutions, το νέο σύστημα δύναται να μειώσει έως και 3% την ειδική κατανάλωση LNG καυσίμου και έως 5% την ειδική κατανάλωση συμβατικού καυσίμου.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία εκτιμά ότι η παρουσία του εν λόγω συστήματος θα επιλύσει συγκεκριμένα ζητήματα προανάφλεξης σε κινητήρες κύκλου καύσης Otto, καθώς και ότι θα σημειώνεται μείωση 30-50% του φαινομένου methane slip, το οποίο αφορά την αποδέσμευση άκαυστης ποσότητας μεθανίου στο περιβάλλον.
Η κυκλοφορία του νέου συστήματος EGR αναμένεται παράλληλα με την εμπορική κυκλοφορία της μηχανής διπλού καυσίμου ME-GA (χαμηλής πίεσης), προς το τέλος του 2021. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ταυτόχρονη εφαρμογή και συνεργασία των δύο μηχανολογικών συστημάτων θα αποτελέσει μια ολοκληρωμένη λύση για τα LNG carriers, τα οποία θα μπορούν να αξιοποιούν τις ποσότητες εξατμιζόμενου LNG φορτίου (Boil-off gas) ως καύσιμο και ταυτόχρονα να διατηρούν χαμηλά τους λειτουργικούς ρύπους τους.
Φωτό: www.man-es.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ