
Oι επικεφαλής διεθνών οργανισμών της ναυτιλίας που συνιστούν το Round Table (INTERCARGO, INTERTANKO, BIMCO, ICS) συναντήθηκαν πρόσφατα ηλεκτρονικά προκειμένου να συζητήσουν τα φλέγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο καθώς οδεύουμε προς το επόμενο έτος.
Πιο συγκεκριμένα, ψηλά στην ατζέντα βρέθηκε και πάλι το ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων και η έλλειψη μιας διεθνούς αναγνώρισης των ναυτικών ως ‘’key workers’’. Στο πλαίσιο αυτό ανοικτή επιστολή απέστειλαν οι κ.κ Sadan Kaptanoglu (ΒIMCO), Esben Poulsson (ICS), Δημήτρης Φαφαλιός (ΙΝΤΕRCARGO) και Paolo d’ Amico (INTERTANKO) στον Jeff Bezos, CEO της Αmazon. Στην κοινή επιστολή τους, οι επικεφαλής του Round Table κάνουν έκκληση στον κ. Bezos να χρησιμοποιήσει την επιρροή του ως κορυφαίος επιχειρηματίας, του οποίου οι δραστηριότητες βασίζονται εν πολλοίς στη ναυτιλία, προκειμένου να βρεθεί λύση για τους 400.000 αποκλεισμένους ναυτικούς.
«Περισσότεροι από 400.000 ναυτικοί, οι οποίοι υποστηρίζουν την απρόσκοπτη ροή αγαθών ανά τον κόσμο, είναι αποκλεισμένοι στα πλοία, καθώς οι κυβερνήσεις δεν αναγνωρίζουν τον ζωτικής σημασίας ρόλο τους. Μερικοί από αυτούς βρίσκονται στη θάλασσα για πάνω από ένα χρόνο, ανήμποροι να αποβιβαστούν από τα πλοία λόγω των υφιστάμενων περιορισμών της πανδημίας. Το γεγονός ότι δεν έχουν φυσική επαφή με τις οικογένειές τους επιδεινώνει την ψυχική τους υγεία. Κατά τη διάρκεια των δύσκολων αυτών συνθηκών συνεχίζουν να μεταφέρουν αγαθά για να καλύψουν τη ζήτηση που δημιουργείται από πλατφόρμες όπως η Amazon», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην επιστολή.
Στην επιστολή τονίζεται ότι η επιρροή ενός επιχειρηματία σαν του Bezos μπορεί να συμβάλλει στις προσπάθειες των οργανισμών της ναυτιλίας προκειμένου οι ναυτικοί να αναγνωριστούν ως «key workers» και μάλιστα το ζήτημα να γνωστοποιηθεί στις κυβερνήσεις, συμπεριλαμβανομένης της νεοεκλεγείσας των ΗΠΑ.
«Έχετε τη δύναμη να κάνετε τη διαφορά για 400.000 αφοσιωμένους επαγγελματίες, χάρη στις θυσίες των οποίων η παγκόσμια αγορά συνεχίζει να λειτουργεί. Χωρίς αυτούς, το παγκόσμιο εμπόριο, όπως το γνωρίζουμε, θα πάψει να υφίσταται», καταλήγει η επιστολή.
Άλλα θέματα που συζητήθηκαν κατά την ψηφιακή συνάντηση του Round Table ήταν η ανάγκη για άμεσο και αποτελεσματικό εμβολιασμό των ναυτικών, όταν το εμβόλιο κατά του ιού καταστεί διαθέσιμο, αλλά και η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της βιομηχανίας. Χαιρετίστηκε τέλος η πρόοδος που επετεύχθη στην MEPC 75 του ΙΜΟ, ωστόσο τονίστηκε ότι είναι άμεση ανάγκη έρευνας και πολιτικής βούλησης προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της μηδενικών εκπομπών βιομηχανίας έως το 2050.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H Αδελφότης Υδραίων Αθηνών (www.aya.com.gr) διοργανώνει κάθε Σεπτέμβριο με μεγάλη επιτυχία, στο ιστορικό νησί της Ύδρας, το «Ναυτιλιακό Συνέδριο Ύδρας». Αυτή την χρονιά το…
The Panama Maritime Authority (PMA), through the Directorate General of Merchant Marine (DGMM), held a roundtable with the International Association of Recognized Organizations (IARO)…
Στην Αφρική «απλώνει δίχτυα» ο ενεργειακός κολοσσός QatarEnergy, ο οποίος «καλοβλέπει» τους υδρογονάνθρακες στα ανοικτά της Δημοκρατίας του Κονγκό. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα…
Νέα έρευνα του ITF αποκάλυψε συστημικούς κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια σε ολόκληρο τον παγκόσμιο σιδηροδρομικό τομέα, με την υποστελέχωση και τις…
Το πιστοποιητικό κλάσης από τον ABS στο «Saildrone Surveyor» σηματοδοτεί μια σημαντική καμπή στην εξέλιξη των μη επανδρωμένων θαλάσσιων τεχνολογιών. Πρόκειται για το μεγαλύτερο…
Η Höegh Autoliners προχώρησε σε μια παραγγελία για τους πρώτους κινητήρες καύσης αμμωνίας που θα τοποθετηθούν σε πλοία τύπου Aurora-class Pure Car/Truck Carriers (PCTCs).…
Η αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων για την ενίσχυση στρατηγικών λιμενικών υποδομών φαίνεται να βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου. Στο πλαίσιο αυτό,…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου πλοίων εναλλακτικών καυσίμων της CMA CGM, με τα «φώτα» να στρέφονται αυτή τη φορά στη μεθανόλη.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ