
H πανδημία του κορονοϊού έχει πλήξει σημαντικά τους διαχειριστές κρουαζιερόπλοιων. Αυτό όμως δεν αποτρέπει την βιομηχανία να αναπτύξει νέες καινοτομίες και να χαράξει καινούργιους δρόμους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το κρουαζιερόπλοιο «ΜS SATOSHI» το οποίο διαχειρίζεται η COLUMBIA Cruise Services και νηολογήθηκε στο Γενικό Προξενείο του Παναμά στον Πειραιά. Το κρουαζιερόπλοιο παρελήφθη από third-party διαχειρίστρια εταιρεία κρουαζιερόπλοιων για λογαριασμό της νέας ιδιοκτήτριας εταιρείας στο λιμάνι του Πειραιά στις 4 Νοεμβρίου και θα επιχειρεί ως μια «πλωτή κοινότητα» στον Κόλπο του Παναμά.
Αυτό που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι ότι το εν λόγω πλοίο εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, θα αποτελέσει έναν κόμβο συνάντησης επενδυτών κρυπτονομισμάτων, ερευνητών, επιχειρηματιών κ.α. Πέραν του δολαρίου και άλλων τρόπων πληρωμής, το bitcoin θα χρησιμοποιείται για όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες εν πλω εξού και το κρουαζιερόπλοιο έχει λάβει τον χαρακτηρισμό του «The Crypto Cruise Ship».
Η ανάπτυξη του όλου project ανήκει στην εταιρεία Ocean Builders η οποία εξειδικεύεται στην κατασκευή SeaPods. Σύμφωνα με τον COO της Ocean Builders, Chad Elwartowski, το πλοίο μετονομάστηκε σε «SATOSHI» από το ψευδώνυμο του δημιουργού του bitcoin Satoshi Nakamoto. O Elwartowski σημειώνει χαρακτηριστικά: «ανυπομονούμε να δημιουργήσουμε έναν κόμβο καινοτομίας και τεχνολογίας εδώ στον Παναμά. Στόχος μας είναι να κατανοήσουμε πώς να ζούμε βιώσιμα στη θάλασσα».
Το κρουαζιερόπλοιο ναυπηγήθηκε το 1991, αρχικά έφερε το όνομα «Pacific Dawn» και διαχειριζόταν από την Princess Cruises και την P&O Australia πριν τελικά η μητρική εταιρεία Carnival Corporation προχωρήσει στην πώλησή του. Το «SATOSHI» ή «The Crypto Cruise Ship» έχει μήκος 811 ποδών, διαθέτει 12 καταστρώματα, 777 καμπίνες, τρία κύρια εστιατόρια, πισίνες ενώ μπορεί να μεταφέρει έως και 2020 άτομα.
Φωτό: COLUMBIA Cruise Services
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ