
Εγκρίθηκαν από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας τα τεύχη δημοπράτησης και η διαδικασία με την οποία θα προκηρυχθούν τα έργα κατασκευής δικτύων διανομής φυσικού αερίου στις πόλεις της Κατερίνης, της Αλεξάνδρειας, των Σερρών και του Κιλκίς. Κατόπιν αυτού η Δημόσια Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου (ΔΕΔΑ) ανακοίνωσε ότι οι διεθνείς ανοικτοί διαγωνισμοί για την επιλογή των αναδόχων θα προκηρυχθούν το επόμενο δεκαήμερο.
Τα έργα έχουν συνολικό προϋπολογισμό 23,49 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτούνται από ίδια και δανειακά κεφάλαια, καθώς και από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Κεντρικής Μακεδονίας με 11,30 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2020-2024 της ΔΕΔΑ, σε Κατερίνη, Αλεξάνδρεια, Σέρρες και Κιλκίς θα κατασκευαστούν συνολικά 260 χιλιόμετρα δικτύου, ενώ θα γίνουν τουλάχιστον 8.500 συνδέσεις καταναλωτών όλων των κατηγοριών (οικιακών, εμπορικών, βιομηχανικών) έως το 2024. Ο σχεδιασμός της ΔΕΔΑ για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προβλέπει, επίσης, την ανάπτυξη δικτύων διανομής φυσικού αερίου στη Βέροια και τα Γιαννιτσά. Τα έργα σε αυτές τις δύο πόλεις, αναμένεται να προκηρυχθούν στις αρχές του 2021. Περιλαμβάνουν την κατασκευή συνολικά 80 χιλιομέτρων δικτύου διανομής φυσικού αερίου και τουλάχιστον 2.500 συνδέσεις καταναλωτών όλων των κατηγοριών έως το 2024.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΔΑ, Μάριος Τσάκας δήλωσε ότι: «Η έλευση του φυσικού αερίου σε μεγάλες πόλεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ήταν κάτι που η τοπική κοινωνία περίμενε χρόνια. Μετά από συστηματικές προσπάθειες που καταβάλαμε τους τελευταίους 12 μήνες, καταφέραμε να κάνουμε πραγματικότητα το όνειρο της οικονομικής, αξιόπιστης και καθαρής ενέργειας και για την Κεντρική Μακεδονία»
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Αλέξανδρος Βλάχος/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ