
Η Moore Greece ανακοινώνει πως το Moore Maritime Index “MMI”, μια βάση δεδομένων που περιλαμβάνει τα λειτουργικά κόστη και τα έσοδα από περισσότερα από 1.500 πλοία, έχει ενημερωθεί και είναι διαθέσιμο με τα δεδομένα του 2019.
Τα δεδομένα προέρχονται από ελεγμένες οικονομικές καταστάσεις πλοιοκτητριών εταιρειών μόνο, και ως εκ τούτου τα αποτελέσματα που παράγονται από το MMI δείχνουν τον «πραγματικό κόσμο» των οικονομικών επιδόσεων του ναυτιλιακού τομέα σε περισσότερους από 20 τύπους πλοίων.
Σημαντικά ευρήματα:
«Αν και τα παραπάνω είναι μια ακριβής περιγραφή των αποτελεσμάτων, πρέπει να τονίσω ότι κάθε τύπος πλοίου έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά και θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα στατιστικά εργαλεία που προσφέρει το MMI για να κατανοήσουμε καλύτερα πώς συμπεριφέρθηκε το κόστος και γιατί συνέβη αυτό», προειδοποιεί ο κ. Κώστας Κωνσταντίνου, Global Maritime Leader στο Διεθνές Δίκτυο της Moore και υπεύθυνος για το MMI. «Το MMI είναι μια δωρεάν, εύχρηστη διαδικτυακή πλατφόρμα και ενθαρρύνω τους χρήστες να εγγραφούν και να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργικότητά του για να λάβουν απαντήσεις προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες τους.»
Ο κ. Κωνσταντίνου συνέχισε: «Δεδομένου ότι είναι η δεύτερη χρονιά του MMI, μπορούμε τώρα να αρχίσουμε να αναλύουμε πώς κυμαίνονται τα κόστη κατά την πάροδο του χρόνου, επιτρέποντάς μας να εξετάσουμε περισσότερους συσχετισμούς που θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε καλύτερα πώς συμπεριφέρονται τα κόστη. Σκοπεύουμε να δημοσιεύσουμε περισσότερες μελέτες παρόμοιες με το “Cost by Fleet Size”, που κυκλοφόρησε πριν μερικούς μήνες.»
Για περισσότερες πληροφορίες, το ενημερωτικό φυλλάδιο Moore Maritime Index 2020 είναι διαθέσιμο εδώ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…

Το 2025 συνιστά ευρύτερα ένα έτος-ορόσημο για την MSC, έναν από τους ισχυρότερους παράγοντες ‒αν όχι ο ισχυρότερος πλέον‒ της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, και…

Τα εθνικά αεροδρόμια, με βάση δεδομένα που παραθέτει η Insete Intelligence, διαφαίνεται ότι το 2025 ελκύουν συλλογικά αυξημένη επισκεψιμότητα, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.…

Η Adani Enterprises, ναυαρχίδα του ομίλου Adani, εξήγγειλε στις 4 Νοεμβρίου σχέδια για άντληση 250 δισ. ρουπιών ($2,8 δισ.) μέσω rights issue μετοχών, σύμφωνα…

Η παραγωγή καυσίμων από διυλιστήρια της Νιγηρίας εισέρχεται σε νέα κλίμακα. Με την κυβέρνηση της αφρικανικής χώρας να καθιερώνει δασμούς ύψους 15% στις εισαγωγές…

Έπειτα από ένα εύφλεκτο εξάμηνο στις σχέσεις ΗΠΑ και Κίνας, οι Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ αποφάσισαν να θάψουν (;) το τσεκούρι του (εμπορικού) πολέμου,…

Η βρετανική εταιρεία ασφάλειας της ναυσιπλοΐας Ambrey ανακοίνωσε σήμερα πως υπάρχουν αναφορές ότι πειρατές έκαναν ρεσάλτο σε ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο με σημαία Μάλτας στα ανοικτά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ