
Σε ριζική αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της αναμένεται να προβεί η AP Moller-Maersk, ενώ στο κάδρο υπάρχουν απολύσεις οι οποίες ενδέχεται να ανέλθουν στους 2.000 εργαζομένους. Την ίδια ώρα, αναθεωρημένες είναι οι εκτιμήσεις σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα για το Q3.
Η δανέζικη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είχε ανακοινώσει ήδη από την 1η Σεπτεμβρίου ότι θα προέβαινε σε αναδιάρθρωση, ενώ οι θυγατρικές της Safmarine και Damco θα διακόψουν τη λειτουργία τους. Σε σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές προχωρά και η θυγατρική της Maersk, Hamburg Sud. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο ναυτιλιακός κολοσσός, τα έξοδα της αναδιάρθρωσης, σε συνδυασμό με τις εν λόγω απολύσεις, θα κοστίσουν στην εταιρεία περίπου $100 εκατ.
Θετικές είναι, ωστόσο, οι εκτιμήσεις της εταιρείας σχετικά με τα αποτελέσματα του Q3. Ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk, Søren Skou, δήλωσε: «Η AP Moller-Maersk βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο για να παρουσιάσει ισχυρή και σταθερή αύξηση
κερδών για το Q3 σε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, ιδίως στις υπηρεσίες Ocean & Logistics. O διακινούμενος όγκος φορτίων έχει ανακάμψει ταχύτερα του αναμενομένου, τα κόστη μας παραμένουν υπό έλεγχο και οι ναύλοι έχουν αυξηθεί λόγω της ενισχυμένης ζήτησης. […] Οι εκτιμήσεις για το Q4 είναι πολύ καλές για τους ίδιους ακριβώς λόγους».
Ωστόσο, ο κ. Skou τόνισε πως οι εκτιμήσεις για το 2021 παραμένουν αβέβαιες, κυρίως λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, ενώ το ενδεχόμενο νέου lockdown θα πλήξει τη ζήτηση.
Εν τέλει, το πότε θα υπάρξει ένα εμβόλιο κατά του ιού και φυσικά το πόσο αποτελεσματικό θα είναι θα αποτελέσουν καταλυτικούς παράγοντες για την έκβαση του νέου έτους.
Φωτό: Adam Warzawa/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ