
Σε ριζική αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της αναμένεται να προβεί η AP Moller-Maersk, ενώ στο κάδρο υπάρχουν απολύσεις οι οποίες ενδέχεται να ανέλθουν στους 2.000 εργαζομένους. Την ίδια ώρα, αναθεωρημένες είναι οι εκτιμήσεις σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα για το Q3.
Η δανέζικη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είχε ανακοινώσει ήδη από την 1η Σεπτεμβρίου ότι θα προέβαινε σε αναδιάρθρωση, ενώ οι θυγατρικές της Safmarine και Damco θα διακόψουν τη λειτουργία τους. Σε σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές προχωρά και η θυγατρική της Maersk, Hamburg Sud. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο ναυτιλιακός κολοσσός, τα έξοδα της αναδιάρθρωσης, σε συνδυασμό με τις εν λόγω απολύσεις, θα κοστίσουν στην εταιρεία περίπου $100 εκατ.
Θετικές είναι, ωστόσο, οι εκτιμήσεις της εταιρείας σχετικά με τα αποτελέσματα του Q3. Ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk, Søren Skou, δήλωσε: «Η AP Moller-Maersk βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο για να παρουσιάσει ισχυρή και σταθερή αύξηση
κερδών για το Q3 σε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, ιδίως στις υπηρεσίες Ocean & Logistics. O διακινούμενος όγκος φορτίων έχει ανακάμψει ταχύτερα του αναμενομένου, τα κόστη μας παραμένουν υπό έλεγχο και οι ναύλοι έχουν αυξηθεί λόγω της ενισχυμένης ζήτησης. […] Οι εκτιμήσεις για το Q4 είναι πολύ καλές για τους ίδιους ακριβώς λόγους».
Ωστόσο, ο κ. Skou τόνισε πως οι εκτιμήσεις για το 2021 παραμένουν αβέβαιες, κυρίως λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, ενώ το ενδεχόμενο νέου lockdown θα πλήξει τη ζήτηση.
Εν τέλει, το πότε θα υπάρξει ένα εμβόλιο κατά του ιού και φυσικά το πόσο αποτελεσματικό θα είναι θα αποτελέσουν καταλυτικούς παράγοντες για την έκβαση του νέου έτους.
Φωτό: Adam Warzawa/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ