
Σε μείωση των εκπομπών άνθρακα από τις δραστηριότητές του κατά 30% έως το 2030 προσβλέπει ο μεταλλευτικός κολοσσός BHP. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η μεγαλύτερη εταιρεία εξόρυξης μεταλλευμάτων παγκοσμίως, στόχος είναι τόσο η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου όσο και η επένδυση σε τεχνολογίες που θα συμβάλουν στη μείωση των εν λόγω εκπομπών.
Η BHP υποστηρίζει τη Συμφωνία του Παρισιού, η οποία περιλαμβάνει τον περιορισμό της αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη στους 2°C και στοχεύει στη μείωσή της, μακροπρόθεσμα, στον 1,5°C.
Όπως αναφέρει η BHP, η ίδια στοχεύει σε μηδενικές εκπομπές έως το 2050, καθώς και στη διατήρηση των εκπομπών από τις δραστηριότητές της κάτω από τα επίπεδα του οικονομικού έτους 2017 έως το 2022.
Η εταιρεία δεσμεύτηκε να συνεργαστεί με τη ναυτιλιακή βιομηχανία για τη μείωση των εκπομπών των πλοίων που μεταφέρουν τα φορτία της κατά 40%.
Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρεία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο όσον αφορά τους περιβαλλοντικούς της στόχους. Η ίδια αναφέρει ότι τα ορυχεία χαλκού Escondida και Spence στη Χιλή θα λειτουργούν εξ ολοκλήρου μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της BHP, Mike Henry, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δείξουμε πως επιταχύνουμε τις δικές μας δράσεις και βοηθάμε άλλους να κάνουν το ίδιο για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Θεωρούμε τους εαυτούς μας υπεύθυνους για την ανάληψη δράσης».
Ο κ. Henry τόνισε, τέλος, πως «οι ενέργειές μας πρέπει να είναι ουσιαστικές και απτές για τη μείωση των εκπομπών. Οφείλουμε να επικεντρωθούμε σε αυτό που μπορούμε να ελέγξουμε μέσα στην επιχείρησή μας και να συνεργαστούμε με άλλους για να τους βοηθήσουμε να μειώσουν τις εκπομπές από τις δραστηριότητές τους»
Φωτό: Shepherd Zhou/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ