
Σε μείωση των εκπομπών άνθρακα από τις δραστηριότητές του κατά 30% έως το 2030 προσβλέπει ο μεταλλευτικός κολοσσός BHP. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η μεγαλύτερη εταιρεία εξόρυξης μεταλλευμάτων παγκοσμίως, στόχος είναι τόσο η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου όσο και η επένδυση σε τεχνολογίες που θα συμβάλουν στη μείωση των εν λόγω εκπομπών.
Η BHP υποστηρίζει τη Συμφωνία του Παρισιού, η οποία περιλαμβάνει τον περιορισμό της αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη στους 2°C και στοχεύει στη μείωσή της, μακροπρόθεσμα, στον 1,5°C.
Όπως αναφέρει η BHP, η ίδια στοχεύει σε μηδενικές εκπομπές έως το 2050, καθώς και στη διατήρηση των εκπομπών από τις δραστηριότητές της κάτω από τα επίπεδα του οικονομικού έτους 2017 έως το 2022.
Η εταιρεία δεσμεύτηκε να συνεργαστεί με τη ναυτιλιακή βιομηχανία για τη μείωση των εκπομπών των πλοίων που μεταφέρουν τα φορτία της κατά 40%.
Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρεία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο όσον αφορά τους περιβαλλοντικούς της στόχους. Η ίδια αναφέρει ότι τα ορυχεία χαλκού Escondida και Spence στη Χιλή θα λειτουργούν εξ ολοκλήρου μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της BHP, Mike Henry, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δείξουμε πως επιταχύνουμε τις δικές μας δράσεις και βοηθάμε άλλους να κάνουν το ίδιο για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Θεωρούμε τους εαυτούς μας υπεύθυνους για την ανάληψη δράσης».
Ο κ. Henry τόνισε, τέλος, πως «οι ενέργειές μας πρέπει να είναι ουσιαστικές και απτές για τη μείωση των εκπομπών. Οφείλουμε να επικεντρωθούμε σε αυτό που μπορούμε να ελέγξουμε μέσα στην επιχείρησή μας και να συνεργαστούμε με άλλους για να τους βοηθήσουμε να μειώσουν τις εκπομπές από τις δραστηριότητές τους»
Φωτό: Shepherd Zhou/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Εν μέσω επιβράδυνσης του επενδυτικού ενδιαφέροντος για νεότευκτα σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Την τελευταία εβδομάδα, μάλιστα,…
Οι ελλείψεις νερού στο νότιο Τέξας εγκυμονούν κινδύνους για έναν ταχέως αναπτυσσόμενο βιομηχανικό κόμβο, ο οποίος θεωρείται ζωτικής σημασίας για τον διπλό στόχο Τραμπ,…
Πολυδιάστατες φαίνεται πως θα είναι οι επιδράσεις στις στρατηγικές των ναυλωτών από τα αντίμετρα της Κίνας στις ΗΠΑ. Στις 10 Οκτωβρίου 2025, το Υπουργείο…
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) αύξησε την Τρίτη την πρόβλεψή του για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη για το 2025 σε 3,2% από 3% συγκριτικά…
Την εκκίνηση αυτού που θα θεωρείται το δεύτερο μεγαλύτερο ορυχείο γραφίτη, από άποψη αποθεμάτων, εκκίνησε το νοτιοκορεατικό conglomerate Posco International στην Τανζανία. Με την…
Την ισχύ του σαουδαραβικού αργού στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου επιβεβαίωσε για μία ακόμα φορά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Saudi Aramco, Amin Nasser. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ