
Σε εκ νέου έκκληση προς όλες τις κυβερνήσεις παγκοσμίως για τη διευκόλυνση των αλλαγών πληρωμάτων προέβη ο Γενικός Γραμματέας του IMO, Kitack Lim. Η έκκληση του κ. Lim έρχεται πριν από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, ενώ προειδοποίησε ότι διακυβεύεται η ασφάλεια των ναυτικών και των ίδιων των πλοίων, γεγονός που μπορεί να δυσχεράνει την ήδη υπάρχουσα οικονομική κρίση, εάν η κατάσταση αυτή συνεχιστεί.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ δήλωσε ότι «έχουν περάσει σχεδόν έξι μήνες από τότε που ο Covid-19 ανακηρύχθηκε πανδημία και οι πολυάριθμοι περιορισμοί και εμπόδια που αποτρέπουν τις αλλαγές πληρωμάτων έχουν δημιουργήσει μια ανθρωπιστική κρίση».
Παρά τα πρωτόκολλα αλλαγών πληρωμάτων και τις αλλεπάλληλες παγκόσμιες εκκλήσεις για επίλυση του φλέγοντος αυτού ζητήματος, ο επαναπατρισμός ναυτικών αλλά και η εκ νέου ναυτολόγησή τους καθίστανται ακόμη δύσκολες έως και αδύνατες υποθέσεις.
Ο κ. Lim τόνισε πως «αν και έχει γίνει σημαντική πρόοδος σε πολλές χώρες όσον αφορά τις αλλαγές πληρωμάτων, ο ρυθμός αυτής της προόδου δεν συμβαδίζει με τον αριθμό των πλοίων στα οποία πρέπει να γίνουν αλλαγές πληρωμάτων».
Για την αποφυγή των χειροτέρων που μπορούν να ανακύψουν από την εν λόγω ανθρωπιστική κρίση, ο Γενικός Γραμματέας του IMO προέτρεψε τις κυβερνήσεις να ευαισθητοποιηθούν και να λειτουργήσουν συλλογικά προς επίλυση του ζητήματος. Οι προτάσεις του κ. Lim περιλαμβάνουν την ανακήρυξη των ναυτικών ως «key workers» σε παγκόσμιο επίπεδο, την εφαρμογή των ήδη υπαρχόντων πρωτοκόλλων σχετικά με τις ασφαλείς αλλαγές πληρωμάτων και την άρση των περιοριστικών μέτρων σε κάρτες visa και γενικότερα στα ταξίδια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ