
Στις 7 Σεπτεμβρίου, η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας εξέδωσε πιστοποιήσεις IMO BWMS CODE για τρεις τύπους BWMS, ένας από τους οποίους είναι το Techcross ECS. Αυτή η πιστοποίηση ανήκει στον ίδιο τύπο με αυτόν που εκδόθηκε από τoν νορβηγικό νηογνώμονα DNV GL τον περασμένο Φεβρουάριο για το ECS-HCYHLOR, έναν άλλο τύπο BWMS που αναπτύχθηκε από την Techcross. Με την έκδοση της κορεατικής πιστοποίησης, όλα τα προϊόντα Techcross BWMS που χρησιμοποιούν τεχνολογίες άμεσης και έμμεσης ηλεκτρόλυσης είναι εξοπλισμένα με πιστοποιήσεις IMO BWMS CODE.
Για την απόκτηση της πιστοποίησης BWMS CODE, το σύστημα πρέπει να υποβληθεί στις ίδιες δοκιμές εδάφους, σκάφους και περιβάλλοντος, όπως και για τις συμβατικές επίσημες πιστοποιήσεις. Σε αντίθεση με την προηγούμενη πιστοποίηση IMO G8, το BWMS CODE διαθέτει μια νέα κατηγορία που ονομάζεται Περιορισμός Σχεδιασμού Συστήματος (System Design Limitation ‒ SDL). Αυτή η κατηγορία καθορίζει την κατάσταση λειτουργίας του συστήματος. Η Techcross ECS μείωσε τον χρόνο διατήρησης γλυκού νερού από 48 ώρες (όπως αναφέρεται στην προηγούμενη επίσημη πιστοποίηση USCG) σε 23 ώρες. Επιπλέον, το σύστημα βελτίωσε επιτυχώς τη θερμοκρασία λειτουργίας κατά περισσότερο ή ίσο με -2℃ και επίσης βελτίωσε την αλατότητα σε 1 PSU.
Με τη νομοθεσία για τη διαχείριση του θαλάσσιου έρματος να θεσπίζεται για πρώτη φορά το 2004 και να τροποποιείται διεξοδικά το 2018, όλα τα BWMS που εγκαταστάθηκαν σε πλοία στις 28 Οκτωβρίου 2020 ή μετά από αυτή την ημερομηνία πρέπει να λάβουν πιστοποίηση BWMS CODE. Με την επίσημη έγκριση USCG που ελήφθη το 2018 και τη νέα πιστοποίηση BWMS CODE, τα προϊόντα Techcross μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς περιορισμούς σε όλα τα λιμάνια σε όλο τον κόσμο.
Εκπρόσωπος πωλήσεων της Techcross εξέφρασε την ικανοποίησή του, δηλώνοντας ότι αυτή η πιστοποίηση «ενίσχυσε το ποσοστό επιτυχίας του έργου για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, γεγονός το οποίο θα συμβάλει σημαντικά στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας για το 2020».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ