
Ένας ναυτικός, υπήκοος Φιλιππίνων, αγνοείται μετά την πυρκαγιά που ξέσπασε σε supertanker στα ανοικτά των ακτών της Σρι Λάνκα και πιστεύεται πως είναι νεκρός, δήλωσε εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας του Ινδικού Ωκεανού.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, τον πλοίαρχο Ίντικα ντε Σίλβα, η πυρκαγιά συνεχίζει να μαίνεται πάνω στο μεγάλο δεξαμενόπλοιο New Diamond, που μεταφέρει περίπου 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου. Πάνω στο σκάφος βρίσκονταν 23 μέλη πληρώματος. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων σκάφος, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.
Η πυρκαγιά ξέσπασε στο μηχανοστάσιο χθες Πέμπτη το πρωί και εξαπλώθηκε στη γέφυρα του πλοίου, το οποίο έχει ναυλωθεί από την Indian Oil Corp (IOC).
«Ο αγνοούμενος Φιλιππινέζος ναυτικός θεωρείται νεκρός. Τραυματίστηκε άσχημα όταν εξερράγη λέβητας», εξήγησε ο ντε Σίλβα στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters, επικαλούμενος μέλη του πληρώματος που διασώθηκαν.
Τα μέλη του πληρώματος ήταν 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζοι. Άλλος ένας ναυτικός έχει τραυματιστεί και διακομίστηκε αεροπορικώς από το πλοίο σε νοσοκομείο. Οι υπόλοιποι ναυτικοί είναι σώοι.
Το πλοίο απέπλευσε από το λιμάνι Μίνα αλ Αχμάντι του Κουβέιτ, φορτωμένο κουβεϊτιανό αργό, κατά τα δεδομένα της εφαρμογής εντοπισμού πλοίων της Refinitiv Eikon. Κατευθυνόταν στο λιμάνι Παραντίπ της Ινδίας, όπου η IOC διαθέτει διυλιστήριο με δυνατότητα επεξεργασίας 300.000 βαρελιών αργού την ημέρα.
Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το υπερδεξαμενόπλοιο αφού το πλοίο είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά, δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα.
BREAKING: Fire erupted after an huge explosion of a boiler in the main engine room of MT New Diamond which caught fire yesterday in Sri Lankan waters. (Photos from Sri Lanka Navy) pic.twitter.com/jUImtwcijN
— Yasiru Ranaraja (@YRanaraja) September 4, 2020
https://www.youtube.com/watch?v=oSyugq0EgVQ
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ
Φωτό: SRI LANKAN AIR FORCE MEDIA/ΑΠΕ ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ