
Ένας ναυτικός, υπήκοος Φιλιππίνων, αγνοείται μετά την πυρκαγιά που ξέσπασε σε supertanker στα ανοικτά των ακτών της Σρι Λάνκα και πιστεύεται πως είναι νεκρός, δήλωσε εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας του Ινδικού Ωκεανού.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, τον πλοίαρχο Ίντικα ντε Σίλβα, η πυρκαγιά συνεχίζει να μαίνεται πάνω στο μεγάλο δεξαμενόπλοιο New Diamond, που μεταφέρει περίπου 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου. Πάνω στο σκάφος βρίσκονταν 23 μέλη πληρώματος. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων σκάφος, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.
Η πυρκαγιά ξέσπασε στο μηχανοστάσιο χθες Πέμπτη το πρωί και εξαπλώθηκε στη γέφυρα του πλοίου, το οποίο έχει ναυλωθεί από την Indian Oil Corp (IOC).
«Ο αγνοούμενος Φιλιππινέζος ναυτικός θεωρείται νεκρός. Τραυματίστηκε άσχημα όταν εξερράγη λέβητας», εξήγησε ο ντε Σίλβα στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters, επικαλούμενος μέλη του πληρώματος που διασώθηκαν.
Τα μέλη του πληρώματος ήταν 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζοι. Άλλος ένας ναυτικός έχει τραυματιστεί και διακομίστηκε αεροπορικώς από το πλοίο σε νοσοκομείο. Οι υπόλοιποι ναυτικοί είναι σώοι.
Το πλοίο απέπλευσε από το λιμάνι Μίνα αλ Αχμάντι του Κουβέιτ, φορτωμένο κουβεϊτιανό αργό, κατά τα δεδομένα της εφαρμογής εντοπισμού πλοίων της Refinitiv Eikon. Κατευθυνόταν στο λιμάνι Παραντίπ της Ινδίας, όπου η IOC διαθέτει διυλιστήριο με δυνατότητα επεξεργασίας 300.000 βαρελιών αργού την ημέρα.
Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το υπερδεξαμενόπλοιο αφού το πλοίο είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά, δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα.
BREAKING: Fire erupted after an huge explosion of a boiler in the main engine room of MT New Diamond which caught fire yesterday in Sri Lankan waters. (Photos from Sri Lanka Navy) pic.twitter.com/jUImtwcijN
— Yasiru Ranaraja (@YRanaraja) September 4, 2020
https://www.youtube.com/watch?v=oSyugq0EgVQ
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ
Φωτό: SRI LANKAN AIR FORCE MEDIA/ΑΠΕ ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Η πρόοδος στην τεχνολογία καύσης της αμμωνίας αναβαθμίστηκε στον τετράχρονο κινητήρα Wärtsilä 25. Μετά την επίσημη παρουσίασή του τον Νοέμβριο του 2023, ακολούθησε μια…
Σε αιχμή του δόρατος της ευρωπαϊκής αποανθρακοποίησης εξελίσσεται ο λιμένας του Ρότερνταμ, καθώς η Αρχή του Λιμένα υπέγραψε πρόσφατα σημαντική συμφωνία με άρωμα Ινδίας.…
Στις 14 Απριλίου, μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας που εστιάζουν στη διαχείριση Ro-Ro προχώρησαν σε ένα σημαντικό βήμα για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα,…
H πρόσφατα καταγραφείσα ανοδική πορεία της ναυλαγοράς των containerships συνεχίστηκε για ακόμα μία εβδομάδα, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο…
Η ενσωμάτωση τεχνολογιών ψηφιακού διδύμου και έξυπνων συστημάτων διασφάλισης ποιότητας στις γραμμές παραγωγής ναυπηγείων είναι πλέον πραγματικότητα. Η HD Hyundai MIPO Dockyard (HMD) και…
Σε αναθεώρηση των εκτιμήσεών του για την παγκόσμια απασχόληση προχώρησε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), στο πλαίσιο της ανανεωμένης έκδοσης της έκθεσης «World Employment…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ