
Ο νηογνώμονας DNV GL προέβη στην υπογραφή συνεργασίας με το ναυπηγείο Daehan Shipbuilding Co., Ltd. (DHSC) για την ανάπτυξη και τη ναυπήγηση LPG carriers μικρού μεγέθους. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του DHSC, Seong Jeong, και ο Regional Business Development Manager Korea & Japan του DNV GL, Hwa Lyong Lee, υπέγραψαν την εν λόγω συμφωνία στο γραφείο του νηογνώμονα στην πόλη Μπουσάν της Νότιας Κορέας.
Το project αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2020. Λόγω των υφιστάμενων και ολοένα αυξανόμενων κανονισμών σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς και λόγω της πρόσφατης αύξησης στη ζήτηση σχιστολιθικού αερίου (shale gas), η ζήτηση για καύσιμα LPG αναμένεται να γνωρίσει και αυτή, με τη σειρά της, ιδιαίτερη άνθηση.
Παράλληλα, οι αυξήσεις που έχουν σημειώσει οι ναύλοι των LPG carriers καθιστούν τη ναυπήγηση τέτοιων πλοίων ιδιαίτερα κερδοφόρα. Αυτοί είναι μερικοί από τους παράγοντες που ωθούν το DHSC στο να στραφεί στα πλοία μεταφοράς LPG.
Από τη μεριά του, ο νορβηγικός νηογνώμονας θα εξετάσει τα σχέδια των εν λόγω πλοίων, έτσι ώστε να βεβαιωθεί ότι αυτά ευθυγραμμίζονται με τα παγκόσμια πρότυπα ναυπήγησης. Συγχρόνως, θα παράσχει τεχνική υποστήριξη στο ναυπηγείο, προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Για να καλύψει την αυξημένη ανάγκη μεταφοράς και αποθήκευσης φυσικού αερίου, ο DNV GL εγκαινίασε ένα Gas Carrier Excellence Center, το οποίο συνεργάζεται στενά με τη ναυτιλιακή βιομηχανία, για να προωθήσει την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών φυσικού αερίου, εφαρμόζοντας καθιερωμένους κανόνες και πρότυπα.
Φωτό: Frauke Feind/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…

Το 2025 συνιστά ευρύτερα ένα έτος-ορόσημο για την MSC, έναν από τους ισχυρότερους παράγοντες ‒αν όχι ο ισχυρότερος πλέον‒ της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, και…

Τα εθνικά αεροδρόμια, με βάση δεδομένα που παραθέτει η Insete Intelligence, διαφαίνεται ότι το 2025 ελκύουν συλλογικά αυξημένη επισκεψιμότητα, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.…

Η Adani Enterprises, ναυαρχίδα του ομίλου Adani, εξήγγειλε στις 4 Νοεμβρίου σχέδια για άντληση 250 δισ. ρουπιών ($2,8 δισ.) μέσω rights issue μετοχών, σύμφωνα…

Η παραγωγή καυσίμων από διυλιστήρια της Νιγηρίας εισέρχεται σε νέα κλίμακα. Με την κυβέρνηση της αφρικανικής χώρας να καθιερώνει δασμούς ύψους 15% στις εισαγωγές…

Έπειτα από ένα εύφλεκτο εξάμηνο στις σχέσεις ΗΠΑ και Κίνας, οι Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ αποφάσισαν να θάψουν (;) το τσεκούρι του (εμπορικού) πολέμου,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ