
Η Αυστραλία εισήλθε και τυπικά σε ύφεση, για πρώτη φορά από το 1991, καταγράφοντας συρρίκνωση της οικονομίας της κατά 7% του ΑΕΠ κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, με βάση τα επίσημα δεδομένα που δημοσιοποιήθηκαν.
Πρόκειται για την πιο απότομη συρρίκνωση της οικονομίας που έχει διαπιστωθεί ποτέ μέσα σ’ ένα τρίμηνο στη χώρα αυτή, που κατέγραφε ανάπτυξη για τριάντα χρόνια, μένοντας ανεπηρέαστη ακόμη και από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση του 2008, σύμφωνα με την αυστραλιανή στατιστική υπηρεσία. Μια χώρα εισέρχεται σε ύφεση τυπικά όταν συμπληρώσει δύο συναπτά τρίμηνα συρρίκνωσης της οικονομίας της· η αυστραλιανή οικονομία είδε τη δραστηριότητα να υποχωρεί κατά 0,3% το πρώτο τρίμηνο.
Παράλληλα οι αρχές στην πολιτεία Βικτόρια, που έχει μετατραπεί σε επίκεντρο της πανδημίας του κορονοϊού στην Αυστραλία, ανακοίνωσαν ότι τις προηγούμενες 24 ώρες κατέγραψαν έξι θανάτους εξαιτίας της COVID-19 και 90 επιβεβαιωμένα κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2.
Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη ημέρα με διψήφιο αριθμό μολύνσεων, κάτι που ωθεί τις αρχές να μιλούν για το ενδεχόμενο χαλάρωσης των αυστηρών περιοριστικών μέτρων, ώστε να ανοίξουν ξανά τομείς της οικονομίας που τελούν σε αναστολή.
Τον περασμένο μήνα, είχαν καταγραφεί ως και πάνω από 700 κρούσματα μέσα σε μία ημέρα.
Η Μελβούρνη, πρωτεύουσα της Βικτόριας και δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, μπήκε στην τέταρτη από τις έξι εβδομάδες του lockdown. Οι πολιτειακές αρχές θα ανακοινώσουν την Κυριακή το χρονοδιάγραμμα χαλάρωσης των περιορισμών.
Η πολιτεία Κουίνσλαντ έκανε λόγο για δύο κρούσματα μόλυνσης από τον κορονοϊό, και τα δύο συνδεόμενα με προηγούμενες επιβεβαιωμένες περιπτώσεις.
Συνολικά η Αυστραλία καταγράφει ως αυτό το στάδιο της πανδημίας σχεδόν 26.000 κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2 – το 75% εξ αυτών στη Βικτόρια – και 663 θανάτους εξαιτίας της COVID-19.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: James Ross/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ