
Η Αυστραλία εισήλθε και τυπικά σε ύφεση, για πρώτη φορά από το 1991, καταγράφοντας συρρίκνωση της οικονομίας της κατά 7% του ΑΕΠ κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, με βάση τα επίσημα δεδομένα που δημοσιοποιήθηκαν.
Πρόκειται για την πιο απότομη συρρίκνωση της οικονομίας που έχει διαπιστωθεί ποτέ μέσα σ’ ένα τρίμηνο στη χώρα αυτή, που κατέγραφε ανάπτυξη για τριάντα χρόνια, μένοντας ανεπηρέαστη ακόμη και από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση του 2008, σύμφωνα με την αυστραλιανή στατιστική υπηρεσία. Μια χώρα εισέρχεται σε ύφεση τυπικά όταν συμπληρώσει δύο συναπτά τρίμηνα συρρίκνωσης της οικονομίας της· η αυστραλιανή οικονομία είδε τη δραστηριότητα να υποχωρεί κατά 0,3% το πρώτο τρίμηνο.
Παράλληλα οι αρχές στην πολιτεία Βικτόρια, που έχει μετατραπεί σε επίκεντρο της πανδημίας του κορονοϊού στην Αυστραλία, ανακοίνωσαν ότι τις προηγούμενες 24 ώρες κατέγραψαν έξι θανάτους εξαιτίας της COVID-19 και 90 επιβεβαιωμένα κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2.
Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη ημέρα με διψήφιο αριθμό μολύνσεων, κάτι που ωθεί τις αρχές να μιλούν για το ενδεχόμενο χαλάρωσης των αυστηρών περιοριστικών μέτρων, ώστε να ανοίξουν ξανά τομείς της οικονομίας που τελούν σε αναστολή.
Τον περασμένο μήνα, είχαν καταγραφεί ως και πάνω από 700 κρούσματα μέσα σε μία ημέρα.
Η Μελβούρνη, πρωτεύουσα της Βικτόριας και δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, μπήκε στην τέταρτη από τις έξι εβδομάδες του lockdown. Οι πολιτειακές αρχές θα ανακοινώσουν την Κυριακή το χρονοδιάγραμμα χαλάρωσης των περιορισμών.
Η πολιτεία Κουίνσλαντ έκανε λόγο για δύο κρούσματα μόλυνσης από τον κορονοϊό, και τα δύο συνδεόμενα με προηγούμενες επιβεβαιωμένες περιπτώσεις.
Συνολικά η Αυστραλία καταγράφει ως αυτό το στάδιο της πανδημίας σχεδόν 26.000 κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2 – το 75% εξ αυτών στη Βικτόρια – και 663 θανάτους εξαιτίας της COVID-19.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: James Ross/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ