
Η τελευταία έρευνα που διεξήγαγε η Alphaliner κατέδειξε ότι περίπου 90 containerships «επανενεργοποιήθηκαν», γεγονός που αναμένεται να προσθέσει περισσότερα από 600.000 TEUs στον ήδη υπάρχοντα στόλο.
Η Alphaliner αναφέρει επίσης ότι ο αριθμός των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που παρέμειναν ανενεργά έως και τις 17 Αυγούστου ανήλθε σε 223. Ο εν λόγω παροπλισμένος στόλος αντιπροσωπεύει το 4,1% του συνολικού στόλου των containerships, ενώ σε όρους χωρητικότητας αγγίζει τα 969.000 TEUs. Αξίζει βέβαια να σημειωθεί πως πολλά από αυτά τα πλοία δεν είναι διαθέσιμα για μεταφορές φορτίων, καθώς αυτή την περίοδο εξοπλίζονται με scrubbers.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το report της Alphaliner, η χωρητικότητα των παροπλισμένων πλοίων έπεσε κάτω από το 1 εκατ. TEUs για πρώτη φορά φέτος, καθώς πολλές από τις τακτικές γραμμές Βόρειας Αμερικής-Ανατολικής Ευρώπης επανήλθαν σε λειτουργία λόγω της ελάφρυνσης των περιοριστικών μέτρων κατά του κορονοϊού.
Ακόμη, ο αριθμός των μεγαλύτερων σε μέγεθος containerships που ξεκίνησαν τα ταξίδια τους συνεχίζει να αυξάνεται, κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης για θαλάσσια μεταφορά εμπορευμάτων σε containers. Μάλιστα, η MSC καθώς και η 2M σκοπεύουν να προβούν στη δημιουργία νέων τακτικών γραμμών προς κάλυψη αυτής της ζήτησης.
Αν και, όπως αναφέρει η Alphaliner, οι εκτιμήσεις σχετικά με την ανάκαμψη του κλάδου των containerships είναι ιδιαίτερα θετικές, υπάρχει ακόμη μεγάλη αβεβαιότητα λόγω του ενδεχόμενου δεύτερου κύματος του κορονοϊού.
Φωτό: David Chang/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο πλαίσιο της επιταχυνόμενης προσπάθειας για απαλλαγή από τον άνθρακα, η Anemoi Marine Technologies Ltd ανακοινώνει νέα στρατηγική συνεργασία με τη Hafnia Limited, τα…
Οι συνεχείς βροχοπτώσεις καθυστέρησαν τη συγκομιδή σόγιας στην Αργεντινή, με μόνο το 28,7% της σοδειάς να έχει πωληθεί μέχρι τις 7 Μαΐου ‒ πολύ…
Σταθερά πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης και της ΕΕ, η ελληνική οικονομία προβλέπεται να διατηρήσει την ισχυρή της δυναμική και να αναπτυχθεί…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία απομακρυσμένης πλοήγησης, βασισμένη στη συνεχή ροή ναυτιλιακών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, φέρνει η δανική εταιρεία Danelec σε συνεργασία με την DanPilot.…
Παρότι η κυβέρνηση Τραμπ έχει δώσει «σήμα» για αντίο στη Βενεζουέλα και στο πετρέλαιό της, οι κολοσσοί ενέργειας που συμμετέχουν σε projects στη Βενεζουέλα…
Η υπεράκτια μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα εισέρχεται σε νέα εποχή, με την καθέλκυση του «Carbon Destroyer 1», του πρώτου εξειδικευμένου πλοίου CO₂ που…
Ιδιαίτερα καρποφόρο διαφαίνεται το ταξίδι του Αμερικανικού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στη Μέση Ανατολή. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα δεσμεύτηκαν…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων containerships συνεχίζονται, με τον κολοσσό της liner ναυτιλίας CMA CGM να ανακοινώνει την παραλαβή του νεότευκτου «CMA CGM…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ