
Η τελευταία έρευνα που διεξήγαγε η Alphaliner κατέδειξε ότι περίπου 90 containerships «επανενεργοποιήθηκαν», γεγονός που αναμένεται να προσθέσει περισσότερα από 600.000 TEUs στον ήδη υπάρχοντα στόλο.
Η Alphaliner αναφέρει επίσης ότι ο αριθμός των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που παρέμειναν ανενεργά έως και τις 17 Αυγούστου ανήλθε σε 223. Ο εν λόγω παροπλισμένος στόλος αντιπροσωπεύει το 4,1% του συνολικού στόλου των containerships, ενώ σε όρους χωρητικότητας αγγίζει τα 969.000 TEUs. Αξίζει βέβαια να σημειωθεί πως πολλά από αυτά τα πλοία δεν είναι διαθέσιμα για μεταφορές φορτίων, καθώς αυτή την περίοδο εξοπλίζονται με scrubbers.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το report της Alphaliner, η χωρητικότητα των παροπλισμένων πλοίων έπεσε κάτω από το 1 εκατ. TEUs για πρώτη φορά φέτος, καθώς πολλές από τις τακτικές γραμμές Βόρειας Αμερικής-Ανατολικής Ευρώπης επανήλθαν σε λειτουργία λόγω της ελάφρυνσης των περιοριστικών μέτρων κατά του κορονοϊού.
Ακόμη, ο αριθμός των μεγαλύτερων σε μέγεθος containerships που ξεκίνησαν τα ταξίδια τους συνεχίζει να αυξάνεται, κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης για θαλάσσια μεταφορά εμπορευμάτων σε containers. Μάλιστα, η MSC καθώς και η 2M σκοπεύουν να προβούν στη δημιουργία νέων τακτικών γραμμών προς κάλυψη αυτής της ζήτησης.
Αν και, όπως αναφέρει η Alphaliner, οι εκτιμήσεις σχετικά με την ανάκαμψη του κλάδου των containerships είναι ιδιαίτερα θετικές, υπάρχει ακόμη μεγάλη αβεβαιότητα λόγω του ενδεχόμενου δεύτερου κύματος του κορονοϊού.
Φωτό: David Chang/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ