
Καθώς η απαγόρευση της εποχικής αλιείας στην Κίνα φτάνει στο τέλος της, ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός Gard καλεί πλοιοκτήτες και διαχειριστές, τα πλοία των οποίων πλέουν στα ύδατα της χώρας, να λάβουν επιπλέον μέτρα για την αποφυγή ατυχημάτων με αλιευτικά σκάφη.
Όπως αναφέρει ο Gard, μεταξύ 2006-2011 ο αριθμός των συγκρούσεων πλοίων με αλιευτικά σκάφη στα κινεζικά ύδατα ανήλθε σε 268, ενώ 562 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους. Σαφώς η σοβαρότητα αυτών των ατυχημάτων έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια, ωστόσο η συχνότητά τους παραμένει υψηλή.
Πρόσφατα, ο Gard εξέδωσε, μέσω της Huatai Insurance Agency and Consultant Service Ltd., εγκύκλιο προειδοποίησης για αυξημένη κίνηση αλιευτικών σκαφών στη Θάλασσα Μποχάι, στην Ανατολική Κινεζική Θάλασσα και στα βόρεια της Νότιας Κινεζικής Θάλασσας (συμπεριλαμβανομένου του Κόλπου Beibu). Μάλιστα η εγκύκλιος περιλαμβάνει όλες τις ημερομηνίες κατά τις οποίες η απαγόρευση αλιείας φτάνει στο τέλος της σε όλες τις προαναφερθείσες περιοχές.
Ο Gard προτείνει στις διαχειρίστριες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή να περιλαμβάνουν την κίνηση αυτών των σκαφών στον προγραμματισμό των ταξιδιών των πλοίων τους. Παράλληλα προτείνεται η μείωση της ταχύτητας των πλοίων, η χρήση των RADAR/ARPA, ο εκ των προτέρων εντοπισμός αλιευτικών διχτυών, όπου είναι εφικτό, και η άμεση δράση σε περίπτωση πρόσκρουσης με κάποιο αλιευτικό σκάφος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ