
Σε έκκληση προς την κυβέρνηση των Φιλιππίνων για την υποστήριξη και την ενίσχυση της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας προέβη το think tank Caps and Partners Inc.
Η εν λόγω έκκληση αφορά άμεσα τη θαλάσσια άμυνα των Φιλιππίνων, καθώς, σύμφωνα με το Caps and Partners Inc., η ναυπηγική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους πυλώνες για την προστασία των χωρικών υδάτων της χώρας.
Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα χώρες όπως η Κίνα, η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα και οι ΗΠΑ, ο Michael Eric Castillo, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Caps and Partners, δήλωσε ότι ο κοινός παρονομαστής των χωρών με ισχυρή θαλάσσια άμυνα είναι η ιδιαίτερα ανεπτυγμένη ναυπηγική βιομηχανία. Ακόμη, πρόσθεσε ότι τα χωρικά ύδατα των Φιλιππίνων διατρέχουν έναν διαρκή κίνδυνο παραβίασης, καθώς ο στόλος του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας δεν διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό για να υπερασπιστεί τα εθνικά συμφέροντα της χώρας.
Σημειώνεται ότι η έκκληση του think tank έγινε μετά την προσθήκη δύο σύγχρονων φρεγατών στον στόλο του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας, οι οποίες ναυπηγήθηκαν στο Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας. Ωστόσο, ο κ. Castillo δήλωσε πως, ακόμα και με την προσθήκη των εν λόγω φρεγατών, το Πολεμικό Ναυτικό θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει προβλήματα, ιδιαίτερα όταν προβαίνει σε διεξαγωγή περιπολιών στα χωρικά της ύδατα και στην Αποκλειστική της Οικονομική Ζώνη.
Παράλληλα, σημείωσε πως η ανάπτυξη των φιλιππινέζικων ναυπηγείων είναι αναγκαία, ιδιαίτερα από τη στιγμή που έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού. Η ρίζα του προβλήματος ωστόσο βρίσκεται στις ήδη υπάρχουσες κυβερνητικές πολιτικές, οι οποίες δεν παρέχουν στα φιλιππινέζικα ναυπηγεία τα κατάλληλα κίνητρα έτσι ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικά.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Castillo, «η κυβέρνηση πρέπει να αναθεωρήσει τις αναπτυξιακές και ρυθμιστικές της πολιτικές, οι οποίες αφορούν τη θαλάσσια βιομηχανία της χώρας. Πολλοί από τους υπάρχοντες κανονισμούς υπονομεύουν την ανάπτυξη του κλάδου». Κατά τον ίδιο, οι νομοθεσίες που διέπουν την ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας είναι σχεδιασμένες για να «ελέγχουν αντί να διευκολύνουν την ανάπτυξή της».
Φωτό: Rolex Dela Pena/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ