
Σε έκκληση προς την κυβέρνηση των Φιλιππίνων για την υποστήριξη και την ενίσχυση της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας προέβη το think tank Caps and Partners Inc.
Η εν λόγω έκκληση αφορά άμεσα τη θαλάσσια άμυνα των Φιλιππίνων, καθώς, σύμφωνα με το Caps and Partners Inc., η ναυπηγική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους πυλώνες για την προστασία των χωρικών υδάτων της χώρας.
Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα χώρες όπως η Κίνα, η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα και οι ΗΠΑ, ο Michael Eric Castillo, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Caps and Partners, δήλωσε ότι ο κοινός παρονομαστής των χωρών με ισχυρή θαλάσσια άμυνα είναι η ιδιαίτερα ανεπτυγμένη ναυπηγική βιομηχανία. Ακόμη, πρόσθεσε ότι τα χωρικά ύδατα των Φιλιππίνων διατρέχουν έναν διαρκή κίνδυνο παραβίασης, καθώς ο στόλος του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας δεν διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό για να υπερασπιστεί τα εθνικά συμφέροντα της χώρας.
Σημειώνεται ότι η έκκληση του think tank έγινε μετά την προσθήκη δύο σύγχρονων φρεγατών στον στόλο του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας, οι οποίες ναυπηγήθηκαν στο Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας. Ωστόσο, ο κ. Castillo δήλωσε πως, ακόμα και με την προσθήκη των εν λόγω φρεγατών, το Πολεμικό Ναυτικό θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει προβλήματα, ιδιαίτερα όταν προβαίνει σε διεξαγωγή περιπολιών στα χωρικά της ύδατα και στην Αποκλειστική της Οικονομική Ζώνη.
Παράλληλα, σημείωσε πως η ανάπτυξη των φιλιππινέζικων ναυπηγείων είναι αναγκαία, ιδιαίτερα από τη στιγμή που έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού. Η ρίζα του προβλήματος ωστόσο βρίσκεται στις ήδη υπάρχουσες κυβερνητικές πολιτικές, οι οποίες δεν παρέχουν στα φιλιππινέζικα ναυπηγεία τα κατάλληλα κίνητρα έτσι ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικά.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Castillo, «η κυβέρνηση πρέπει να αναθεωρήσει τις αναπτυξιακές και ρυθμιστικές της πολιτικές, οι οποίες αφορούν τη θαλάσσια βιομηχανία της χώρας. Πολλοί από τους υπάρχοντες κανονισμούς υπονομεύουν την ανάπτυξη του κλάδου». Κατά τον ίδιο, οι νομοθεσίες που διέπουν την ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας είναι σχεδιασμένες για να «ελέγχουν αντί να διευκολύνουν την ανάπτυξή της».
Φωτό: Rolex Dela Pena/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ