
															Στον επαναπατρισμό περίπου 230 ναυτικών έχει συμβάλει από τον Μάρτιο η Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά (AMP). Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ίδια η AMP, το γεγονός αυτό είναι απόρροια της στενής συνεργασίας με ναυτιλιακές και αεροπορικές εταιρείες, καθώς και με τις πρεσβείες των εκάστοτε κρατών που αντιπροσωπεύουν σημαντικές ναυτικές κοινότητες.
Η γενική γραμματέας της AMP, Elvia Bustavino, η οποία είναι επικεφαλής των προσπαθειών επαναπατρισμού των ναυτικών, δήλωσε ότι «το να φέρουμε κάθε ναυτικό πίσω στην πατρίδα του υπήρξε μεγάλη πρόκληση, καθώς πολλά λιμάνια παγκοσμίως διατηρούν τα περιοριστικά μέτρα κατά της πανδημίας. [….] Πρόκειται για μια επί εικοσιτετραώρου βάσεως δουλειά, λόγω των διαφορετικών ζωνών ώρας. Ωστόσο, όταν τελικά τους συναντάμε στο αεροδρόμιο, μας δίνει ιδιαίτερη ευχαρίστηση το να βλέπουμε τις χαρούμενες αντιδράσεις τους».
Απόδειξη της σημαντικής και αποτελεσματικής δουλειάς της AMP αποτελούν οι δηλώσεις του Eliseo Vega, ναυτικού που επαναπατρίστηκε πρόσφατα. Ο κ. Vega ευχαρίστησε θερμά την AMP και την πρεσβεία του Παναμά στην Ελλάδα για τη συνεργασία και τον συντονισμό τους, καθώς έτσι κατάφεραν αυτός και αρκετοί συνάδελφοί του να επιστρέψουν στις πατρίδες τους.
Η AMP αναφέρει ότι κάθε ναυτικός που έχει ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις τις οποίες προβλέπει η σύμβασή του και επιθυμεί να επαναπατριστεί πρέπει να εγγραφεί στην πλησιέστερη διπλωματική αποστολή. Παράλληλα, θα πρέπει να προβεί στην αποστολή του διαβατηρίου καθώς και του βιβλίου ναυτολόγησης του πλοίου στην AMP μέσω email στις εξής ηλεκτρονικές διευθύνσεις: ebustavino@amp.gob.pa και secgen@amp.gob.pa.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ