
Τα τριμηνιαία οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 και το σύνολο του πρώτου εξαμήνου του έτους ανακοίνωσε η Euroseas Ltd, εμφανίζοντας σημαντικά βελτιωμένη εικόνα στο σύνολο των επιμέρους στοιχείων.
Στα στοιχεία τριμήνου, η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών που ανήλθε σε $14,1 εκατ. με σημαντική αύξηση 67,5% σε σχέση με το 2019 ($8,4 εκατ.), με κέρδη $1,3 εκατ. ή $0,20/μετοχή, εν αντιθέσει με ζημίες $0,7 εκατ. το Q2 του 2020. Σε επίπεδα εξαμήνου, τα έσοδα ανήλθαν σε $30,3 εκατ. ($17,2 εκατ. πέρυσι) ενώ τα κέρδη έφτασαν τα $3,2 εκατ. (έναντι ζημιών $0,7 εκατ. το Η1 του 2019). Τα εναρμονισμένα EBITDA στο τρίμηνο έφτασαν τα $4,4 εκατ. και στο εξάμηνο τα $8,4 εκατ.
Το time charter equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $9.458/ημέρα και $9.541 στο εξάμηνο, αποτυπώνοντας την εμφανώς βελτιωμένη εικόνα στα έσοδα της εταιρείας: το TCE κατά το πρώτο μισό του 2019 ανερχόταν σε $8.693. Το fleet utilization άγγιξε το 94,4% στο τρίμηνο και 94,8% στο εξάμηνο.
Τον Ιούλιο του 2020, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση τριών από τα πλοία της, το M/V Manolis P, το M/V EM Οινούσες και το M/V Kuo Hsiung προς περίπου $7,6 εκατ., εκ των οποίων $7,0 εκατ. χρησιμοποιήθηκαν για την αποπληρωμή των εκκρεμών δανείων των πλοίων.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Αριστείδης Πίττας, σχολίασε ότι «αποδείχθηκε πως το δεύτερο τρίμηνο του 2020 είμαστε ιδιαίτερα κερδοφόροι παρά τις προκλήσεις της πανδημίας που επηρέασαν τα ναύλα των πλοίων μας, παρά πολυάριθμες λειτουργικές δυσκολίες που συναντήσαμε κατά το δεύτερο μισό της περιόδου. Ορισμένες προγραμματισμένες πωλήσεις των πλοίων μας για scrap καθυστέρησαν και τελικά ολοκληρώθηκαν το τρίτο τρίμηνο σε χαμηλότερη τιμή, ως αποτέλεσμα των lockdown και της μείωσης στη ζήτηση χάλυβα από scrap. Επιπλέον, τα lockdown στα λιμάνια έχουν επηρεάσει την ικανότητά μας να αλλάζουμε τα πληρώματα στα πλοία μας. Έχουμε λάβει τα αναγκαία μέτρα για να διασφαλίσουμε την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων μας τόσο στη θάλασσα όσο και στη ξηρά.
«Κοιτάζοντας μπροστά, ωστόσο, αισθανόμαστε αισιόδοξοι με την ανάκαμψης της ναυλαγοράς στα τέλη Ιουλίου, αλλά εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι οι οικονομικές αβεβαιότητες παραμένουν υψηλές λόγω τόσο της πιθανότητας δεύτερου κύματος της πανδημίας όσο και των συνεχιζόμενων εμπορικών εντάσεων μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας, οι οποίες επηρεάζουν τις αγορές εμπορευματοκιβωτίων. Το χαμηλά επίπεδα ρεκόρ του βιβλίου παραγγελιών παραμένει ένα θετικό χαρακτηριστικό του κλάδου των εμπορευματοκιβωτίων καθώς σε μεγάλο βαθμό η επάνοδος του εμπορίου σε κανονικά επίπεδα θα γίνει σε βελτιωμένες τιμές αγοράς».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ανακοίνωσε πακέτο 500 εκατομμυρίων ευρώ για την προώθηση της ευρωπαϊκής επιστημονικής έρευνας. «Ο ρόλος της…
Ισχυρό comeback έκαναν οι παραγγελίες πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της πλατφόρμας Alternative Fuels Insight (AFI) του DNV. Συγκεκριμένα,…
Στην υπογραφή μιας σημαντικής συμφωνίας με «φόντο» το μεγαλεπήβολο έργο «Louisiana LNG» προχώρησαν πρόσφατα οι ενεργειακοί κολοσσοί Woodside και BP. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση…
Ο όμιλος Wärtsilä παρουσίασε την τεχνολογία NextDF για έναν τρίτο κινητήρα, τον κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 46TS-DF. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κατά τη λειτουργία…
Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαίος πάροχος λύσεων αυτοματισμού για τη ναυτιλιακή και βιομηχανική αγορά, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη στρατηγική της…
Σε μια κίνηση με έντονες γεωπολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις προέβη πρόσφατα το Πεκίνο, με στόχο να αμβλύνει το εμπορικό χάσμα με την Ουάσιγκτον, το…
Η μέση ηλικία των bulk carriers έχει αυξηθεί τα τελευταία έτη, εξέλιξη της οποίας τα αίτια εντοπίζονται στις κινήσεις των πλοιοκτητών ακόμα και πριν…
Οι τιμές του πετρελαίου σημείωσαν και πάλι σήμερα πτώση, άνω του 3%, μετά την ανακοίνωση από τον ΟPEC+ μιας επιτάχυνσης της παραγωγής για τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ