
Tα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του 2020 ανακοίνωσαν οι Navios Maritime Acquisition και Navios Containers, διατηρώντας τη θετική πορεία του πρώτου τριμήνου του έτους.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών για τη Navios Acquisition ανήλθε $112,2 εκατ. στο τρίμηνο και $$210,1 εκατ. στο εξάμηνο, αισθητά βελτιωμένος σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019 ($58,6 εκατ. και $135,7 εκατ. αντίστοιχα). Τα εναρμονισμένα EBITDA ανήλθαν σε $72,7 εκατ. για το Q1 και $129,0 εκατ. το Η1 του 2020, έναντι $22,1 εκατ. και $63,4 εκατ. το 2019.
Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $28.187 στο τρίμηνο και $26.339 στο εξάμηνο, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 99,2%. Η ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $50,7 εκατ.
Αντίστοιχα, στη Navios Containers ο κύκλος εργασιών κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020 έφτασε τα $28,8 εκατ., ελαφρώς μειωμένος σε σχέση με πέρυσι ($33,7 εκατ.), ενώ σε εξαμηνιαία επίπεδα, τα καλά στοιχεία από το Q1 πέτυχαν να διατηρηθεί υψηλότερα ο κ.ε. ($69,1 εκατ. φέτος έναντι $65,5 εκατ. πέρυσι). Τα EBITDA ανήλθαν σε $7,0 εκατ. για το Q1 και $24,9 εκατ. στο Η1 του 2020.
Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $10.148 στο τρίμηνο και $12.225 στο εξάμηνο, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 100% στο τρίμηνο.
Η κα. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και CEO των δύο εταιρειών σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ανέφερε: «Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματά μας για το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων επλήγη σοβαρά από το lockdown που εφαρμόστηκε σε παγκόσμια κλίμακα για μεγάλο μέρος του δεύτερου τριμήνου του 2020. […]
«Ο χρόνος ανάκαμψης παραμένει αβέβαιος δεδομένης της μοναδικής φύσης της πανδημίας. Η ζήτηση των καταναλωτών ήταν λογικά αδύναμη λόγω των φόβων για την υγεία και την απασχόληση και τη γενική ακινησία που προκύπτει από την πανδημία. Ωστόσο, καθώς οι άνθρωποι επιστρέφουν σταδιακά σε μια πιο ομαλοποιημένη ζωή, αναμένουμε ότι η οικονομία θα ανακάμψει το δεύτερο εξάμηνο του 2020, με την ανάπτυξη να επιταχύνεται το 2021».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ