
Tα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του 2020 ανακοίνωσαν οι Navios Maritime Acquisition και Navios Containers, διατηρώντας τη θετική πορεία του πρώτου τριμήνου του έτους.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών για τη Navios Acquisition ανήλθε $112,2 εκατ. στο τρίμηνο και $$210,1 εκατ. στο εξάμηνο, αισθητά βελτιωμένος σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019 ($58,6 εκατ. και $135,7 εκατ. αντίστοιχα). Τα εναρμονισμένα EBITDA ανήλθαν σε $72,7 εκατ. για το Q1 και $129,0 εκατ. το Η1 του 2020, έναντι $22,1 εκατ. και $63,4 εκατ. το 2019.
Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $28.187 στο τρίμηνο και $26.339 στο εξάμηνο, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 99,2%. Η ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $50,7 εκατ.
Αντίστοιχα, στη Navios Containers ο κύκλος εργασιών κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020 έφτασε τα $28,8 εκατ., ελαφρώς μειωμένος σε σχέση με πέρυσι ($33,7 εκατ.), ενώ σε εξαμηνιαία επίπεδα, τα καλά στοιχεία από το Q1 πέτυχαν να διατηρηθεί υψηλότερα ο κ.ε. ($69,1 εκατ. φέτος έναντι $65,5 εκατ. πέρυσι). Τα EBITDA ανήλθαν σε $7,0 εκατ. για το Q1 και $24,9 εκατ. στο Η1 του 2020.
Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $10.148 στο τρίμηνο και $12.225 στο εξάμηνο, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 100% στο τρίμηνο.
Η κα. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και CEO των δύο εταιρειών σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ανέφερε: «Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματά μας για το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων επλήγη σοβαρά από το lockdown που εφαρμόστηκε σε παγκόσμια κλίμακα για μεγάλο μέρος του δεύτερου τριμήνου του 2020. […]
«Ο χρόνος ανάκαμψης παραμένει αβέβαιος δεδομένης της μοναδικής φύσης της πανδημίας. Η ζήτηση των καταναλωτών ήταν λογικά αδύναμη λόγω των φόβων για την υγεία και την απασχόληση και τη γενική ακινησία που προκύπτει από την πανδημία. Ωστόσο, καθώς οι άνθρωποι επιστρέφουν σταδιακά σε μια πιο ομαλοποιημένη ζωή, αναμένουμε ότι η οικονομία θα ανακάμψει το δεύτερο εξάμηνο του 2020, με την ανάπτυξη να επιταχύνεται το 2021».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ