
Tα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του 2020 ανακοίνωσαν οι Navios Maritime Acquisition και Navios Containers, διατηρώντας τη θετική πορεία του πρώτου τριμήνου του έτους.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών για τη Navios Acquisition ανήλθε $112,2 εκατ. στο τρίμηνο και $$210,1 εκατ. στο εξάμηνο, αισθητά βελτιωμένος σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019 ($58,6 εκατ. και $135,7 εκατ. αντίστοιχα). Τα εναρμονισμένα EBITDA ανήλθαν σε $72,7 εκατ. για το Q1 και $129,0 εκατ. το Η1 του 2020, έναντι $22,1 εκατ. και $63,4 εκατ. το 2019.
Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $28.187 στο τρίμηνο και $26.339 στο εξάμηνο, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 99,2%. Η ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $50,7 εκατ.
Αντίστοιχα, στη Navios Containers ο κύκλος εργασιών κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020 έφτασε τα $28,8 εκατ., ελαφρώς μειωμένος σε σχέση με πέρυσι ($33,7 εκατ.), ενώ σε εξαμηνιαία επίπεδα, τα καλά στοιχεία από το Q1 πέτυχαν να διατηρηθεί υψηλότερα ο κ.ε. ($69,1 εκατ. φέτος έναντι $65,5 εκατ. πέρυσι). Τα EBITDA ανήλθαν σε $7,0 εκατ. για το Q1 και $24,9 εκατ. στο Η1 του 2020.
Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $10.148 στο τρίμηνο και $12.225 στο εξάμηνο, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 100% στο τρίμηνο.
Η κα. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και CEO των δύο εταιρειών σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ανέφερε: «Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματά μας για το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων επλήγη σοβαρά από το lockdown που εφαρμόστηκε σε παγκόσμια κλίμακα για μεγάλο μέρος του δεύτερου τριμήνου του 2020. […]
«Ο χρόνος ανάκαμψης παραμένει αβέβαιος δεδομένης της μοναδικής φύσης της πανδημίας. Η ζήτηση των καταναλωτών ήταν λογικά αδύναμη λόγω των φόβων για την υγεία και την απασχόληση και τη γενική ακινησία που προκύπτει από την πανδημία. Ωστόσο, καθώς οι άνθρωποι επιστρέφουν σταδιακά σε μια πιο ομαλοποιημένη ζωή, αναμένουμε ότι η οικονομία θα ανακάμψει το δεύτερο εξάμηνο του 2020, με την ανάπτυξη να επιταχύνεται το 2021».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ